2008-05-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Blev Dubbelpost.

Vilken solklara straff?, den mot Birmingham var ju knappast solklar.

Vad ska man säga, ännu en Gunner som inte förstår att man inte ska kasta sten i glashus...

Känns fortfarande patetiskt att komma med "men vi har högst lägstanivå". Laget som har flest poäng och bäst målskillnad efter 38 matcher tar hem ligan, svårare än så är det inte.
Citera
2008-05-12, 20:49
Medlem
weakhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
"Män yoo" är sjukt fult i tal. I England säger ingen så.

bor du i england??
Citera
2008-05-12, 21:04
Moderator
Gromguttens avatar
Raderat lite skit. Blyge Kenta och Brulla får varsin tillsägelse.

/mod
Citera
2008-05-12, 21:17
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weakheart
bor du i england??
Alltså...Kenta lever dubbelliv, han bor i Manchester (sen han var 9) samtidigt som han bor i en liten håla i Norrland.
Senast redigerad av Jockegrillar 2008-05-12 kl. 21:21.
Citera
2008-05-12, 22:30
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Grejen är ju om man ska börja kolla United för Amerikaner eller Portugiser. Ingen kallar väl Pool för Amerikaner, där är det spanjorer som gäller. Arsenal ska iofs inte säga nåt, jävla fransmän.

Ja berätta då hur man kallar oss för ryssar när typ en person(inte vem som helst dock) är ryss. Hade Roman bara handlat ryssar och satt in en ledningen med enbart ryssar så hade jag förstått argumentet...
Citera
2008-05-12, 22:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Såg att Bosingwa är klar för Chelsea. Borde ju innebära att Grant är kvar till nästa säsong?

Varför? Robben inhandlades och Ranieri blev sparkad månaden efteråt...
Citera
2008-05-12, 22:37
Medlem
Quorthons avatar
Känns inte som att Grant kommer lämna efter att ha gjort en stark återupphämtning och slutat 2 poäng efter United. Lägg dessutom till framgångarna i Champions League. Om han lämnar är det troligtvis i enlighet med en tidigare överenskommelse.
Citera
2008-05-12, 22:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Får väl lov att gratta det där djävla manure till ligasegern då. Ger mig fan på att de vinner CL också.

Liverpool har ändå gjort en djävligt bra säsong och Torres visade sig vara en grym värvning. Han anpassade sig snabbt till PL. Nästa år så vinner han skytteligan, om de inte måste sälja honom som de varnat för då.

Säg mig varför man inte skulle kunna hejja på TimråIK och inte bo i Timrå/Sundsvallsregionen? Finns folk i stockholm som hejjar på Luleå te.x? Jävla idiot.
Citera
2008-05-12, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ja berätta då hur man kallar oss för ryssar när typ en person(inte vem som helst dock) är ryss. Hade Roman bara handlat ryssar och satt in en ledningen med enbart ryssar så hade jag förstått argumentet...

Jag har inte sagt nåt om det. Jag vara snarare mer på din sida och sa att det var konstigt.
Citera
2008-05-12, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Alltså...Kenta lever dubbelliv, han bor i Manchester (sen han var 9) samtidigt som han bor i en liten håla i Norrland.

Tjaaa, man kan ju säga att jag bor på två ställen. Norrland är och förblir mitt hem, även fast jag inte bott där sen jag var 9. Men jag tillbringar mycket tid där och träffar old lads.
Citera
2008-05-12, 22:59
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Du har så jävla rätt, om man ska kolla Chelsea för något är det judar...
Citera
2008-05-12, 22:59
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Känns inte som att Grant kommer lämna efter att ha gjort en stark återupphämtning och slutat 2 poäng efter United. Lägg dessutom till framgångarna i Champions League. Om han lämnar är det troligtvis i enlighet med en tidigare överenskommelse.

Jag ber till gudarna att han lämnar. Det råder en sådan oenighet bland oss supportrar om denna man så det kan aldrig bli bra. När jag tänker tillbaka på hur eniga vi alla var när det bar iväg med JM så är det som natt och dag just nu. Vi måste få in ngn som enar oss i saken.

För övrigt har han inte gjort ett jävla skit utan spelarna har försökt hålla skeppet flytande. Dom har gjort ett fruktansvärt bra jobb. Joe Cole erkände på Chelseatv att Clarke håller i halvtidsnacket,lägger upp matcherna precis som JM skulle gjort och Cate håller i träningarna. Vad gör du Almost Grant? Jo han gör sin klumpiga coaching från bänken och helt ärligt så är den fruktansvärd men vi har så många ledare i laget så dom reder ut det på ngt sätt ändå.

Jabba kom nästan till em med Israel,vann nästan Carling Cup,vann nästan ligan och har nästan en tränarlicens. Kommer han nästan vinna CL? He is a almost nothing else. Not a winner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in