2008-04-27, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Nani har inte varit speciellt bra den här säsongen, det kan vi nog alla enas om. Men jag är tämligen säker på att United låter honom vara kvar. Sydländska spelare, speciellt unga, har sällan lätt att anpassa till brittiskt spelsätt. Mycket svårt att veta hur de tar till sig tempot och stilen. Ser vi på United så var Ronaldo väldigt ojämn och ineffektiv under sina första säsonger, nu jagar han några av klubbens målrekord. Anderson däremot kopplade nästan direkt hur man lirar i England och har spelat betydligt mer än vad "alla" trodde.

Troligtvis ser Sir Alex fortfarande Nani som ett projekt, och att döma ut honom nu känns inte rätt. Vänta minst ett år.

Hur fan kan du säga att Nani inte har varit speciellt bra? Du borde fan inte få hålla på United. Nani har en enorm säsnong, och har varit jämnbra med Anderson i sin debutsäsong. Både har överglänst Hargreaves, och det säger egentligen allt. Att överglänsa en etablerad stjärna som kan spelstilen.

Nani har varit grym iår, det kan du fan inte ta ifrån honom.
Citera
2008-04-27, 02:00
Medlem
Ari.Golds avatar
Var det bara jag som la märke till att Ashley Cole var snudd på normal idag?
Jag har alltid tyckt han är jobbigt CP, men idag så efter han blev fälld så bedyrade han för domaren att fällaren inte skulle få kort, han bad även om ursäkt efter dåliga passar.

Har han gått hos psykolog? Eller kanske mött Jesus?
Citera
2008-04-27, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jag har alltid tyckt han är jobbigt CP, men idag så efter han blev fälld så bedyrade han för domaren att fällaren inte skulle få kort, han bad även om ursäkt efter dåliga passar.

Heh märkte också, märkligt.
Citera
2008-04-27, 02:34
Medlem
bolie11s avatar
Tycker det är lite småkul att läsa alla fjollor här sitta och prata om asiatiska united eller liknande. Grabbar grabbar grabbar, eller flickor(vilket det är nog mest av). Sluta läs aftonbladet och gå på en match på riktigt!
Citera
2008-04-27, 02:35
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Var nog bara att han mött sin överman, Drogba!
Citera
2008-04-27, 03:19
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Du har inte fattat poängen. Jag tror att alla är överens om att Chelsea är bra, annars skulle de inte vara där uppe. Men Chelsea är ett lag utan själv, som köper in 10 världsspelare per år. Hatar deras tränare, hatar deras ledning. Det är bara hat i det där laget. Spelarna fightar om vem som ska ta en jävla frispark, det är ett bevis på att allt inte står rätt till.

vad är det som gör att chelsea har mindre själ än pool och united? Båda de lagen köpte fler och dyrare spelare inför den här säsongen.

engelska ligan må vara den bästa i världen, men vill du ha ett jag med själ ska du byta manchestergäng till de som tröttnade på det och skapade sin egen klubb. Att som svensk plastsupporter prata äkthet är bara patetiskt
Citera
2008-04-27, 09:00
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
vad är det som gör att chelsea har mindre själ än pool och united? Båda de lagen köpte fler och dyrare spelare inför den här säsongen.

engelska ligan må vara den bästa i världen, men vill du ha ett jag med själ ska du byta manchestergäng till de som tröttnade på det och skapade sin egen klubb. Att som svensk plastsupporter prata äkthet är bara patetiskt

skillnaden är väl att united hade en helt okej ekonomi innan man blev uppköpt medans chelseas inte alls var något att skyta med, samtidigt så var united ett av världens bästa lag redan då och chelsea var och slogs om en plats mellan 4-7
i ligan, nu är dem ett av världens bästa.
därför sticker det i ögonen på folk och även mig, men det är inte spelarnas fel, det är väl snarare styrelsen.

matchen igår btw, den var ritkigt jobbig.. det som vann matchen åt chelsea var att dem hade en bra vänsterback igår.. silvestre kom inte direkt upp i samma nivå (var var evra? :S ).
Citera
2008-04-27, 09:56
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
skillnaden är väl att united hade en helt okej ekonomi innan man blev uppköpt medans chelseas inte alls var något att skyta med, samtidigt så var united ett av världens bästa lag redan då och chelsea var och slogs om en plats mellan 4-7
därför sticker det i ögonen på folk och även mig, men det är inte spelarnas fel, det är väl snarare styrelsen.

matchen igår btw, den var ritkigt jobbig.. det som vann matchen åt chelsea var att dem hade en bra vänsterback igår.. silvestre kom inte direkt upp i samma nivå (var var evra? :S ).

Han var och slogs!!
Citera
2008-04-27, 09:59
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan

Ja, för visst får man själ när man byter klubb som supporter
Citera
2008-04-27, 10:03
Medlem
Jole25s avatar
Saken är att alla älskade oss när vi var mellan 4-6:e plats. Nu när vi tar plockat bort deras monopol på ligan så är vi inte lika sympatiska. Tough luck...
Citera
2008-04-27, 10:12
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Saken är att alla älskade oss när vi var mellan 4-6:e plats. Nu när vi tar plockat bort deras monopol på ligan så är vi inte lika sympatiska. Tough luck...

självklart är det jobbigt att ligan har fått ett till topplag, men det är inte enbart därför.. skulle inte tycka mer illa om Everton om dem skulle få upp laget så dem var med och krigade om en plats mellan 1 och 4 direkt..
Citera
2008-04-27, 10:48
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo

Haha, helt klart FB's bästa.
Chelseas styrelse gör alltså ett dåligt jobb genom att de via pengar skaffar mer framgång.
De "förstår" alltså inte att de historiskt alltid varit ett mittengäng. Därför är det styrelsens fel att de nu är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in