Haha, helt klart FB's bästa.
Chelseas styrelse gör alltså ett dåligt jobb genom att de via pengar skaffar mer framgång.
De "förstår" alltså inte att de historiskt alltid varit ett mittengäng. Därför är det styrelsens fel att de nu är bra.
syftade mer på hur dom skaffade mer pengar, genom att "sälja" klubben, united är också uppköpt men vi var redan "där uppe" redan innan + att vi fick en nätt liten skuld tack vare våran kära amerikan.
Älskar och har alltid älskat Chelsea, men jag förstår vad ni menar det är samma sak som att alla hatade(kanske fortfarande hatar) Real Madrid bara för att de köpte en massa spelare.
Hur fan kan du säga att Nani inte har varit speciellt bra? Du borde fan inte få hålla på United. Nani har en enorm säsnong, och har varit jämnbra med Anderson i sin debutsäsong. Både har överglänst Hargreaves, och det säger egentligen allt. Att överglänsa en etablerad stjärna som kan spelstilen.
Nani har varit grym iår, det kan du fan inte ta ifrån honom.
Nani har mycket kvar att lära, men det finns mycket potential i honom. Han kan bli riktigt bra, men är inte där ännu. Grym är inte ett ord jag använder om hans debutsäsong.
syftade mer på hur dom skaffade mer pengar, genom att "sälja" klubben, united är också uppköpt men vi var redan "där uppe" redan innan + att vi fick en nätt liten skuld tack vare våran kära amerikan.
På vilket sätt är Roman Abramovitj sämre än Ken Bates?
Det här kanske...
Lite kul att du skriver att det bara är hat, det var ju inte de som slogs igår
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Du har inte fattat poängen. Jag tror att alla är överens om att Chelsea är bra, annars skulle de inte vara där uppe. Men Chelsea är ett lag utan själv, som köper in 10 världsspelare per år. Hatar deras tränare, hatar deras ledning. Det är bara hat i det där laget. Spelarna fightar om vem som ska ta en jävla frispark, det är ett bevis på att allt inte står rätt till.
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
vad är det som gör att chelsea har mindre själ än pool och united? Båda de lagen köpte fler och dyrare spelare inför den här säsongen.
engelska ligan må vara den bästa i världen, men vill du ha ett jag med själ ska du byta manchestergäng till de som tröttnade på det och skapade sin egen klubb. Att som svensk plastsupporter prata äkthet är bara patetiskt