2007-08-15, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennisfan
Benitez är en bättre tränare en Mourinho.

och ingen har nämnt svennis

Palla ta dig seriös, tänker då på ditt nick samt när du är registrerad. Mupp!

United ni har då 6 pinnar säkrade mot oss, vi Spurs som alltid viker ner oss.
Citera
2007-08-15, 23:35
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite

United ni har då 6 pinnar säkrade mot oss, vi Spurs som alltid viker ner oss.

Slipper vi Ronaldo? Spelar väl ingen roll egentligen. Spurs är chanslösa mot United borta.

Ett år kvar till nästa säsong och då jävlar
Citera
2007-08-15, 23:39
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Helvet. Reading åker på däng. Mot plast. Alltid tråkigt när plast tar poäng, oavsett liga.

Kul dock att man har fått sig ett lag att följa i PL.

Go go Reading.

Ett sådant här meddelande skickade ditt riktiga lag ut för att öka stämmningen på läktarna....

IMPORTANCE NOTICE - STANDING IN SEATED AREAS

We welcome Chelsea supporters to Madejski Stadium and hope you have an enjoyable visit.

Please note that standing in seated areas is not permissible, as it is against the Ground Regulations. We are required to have supporters seated during the match and if people refuse we will be forced to eject those who fail to comply.

Public order offenders may be arrested by police and get a criminal record. As a result of persistent standing by Chelsea fans last season, Madejski Stadium management has been required to prohibit the sale of alcohol at tonight's match.

Please enjoy the match and your visit to Madejski Stadium.

Clive Doyle
Safety Officer
Citera
2007-08-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ett år kvar till nästa säsong och då jävlar

Man börjar veta hur den normale gnagaren känner sig, NÄSTA ÅR DÅ JÄVLAR!
Citera
2007-08-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ett sådant här meddelande skickade ditt riktiga lag ut för att öka stämmningen på läktarna....

IMPORTANCE NOTICE - STANDING IN SEATED AREAS

We welcome Chelsea supporters to Madejski Stadium and hope you have an enjoyable visit.

Please note that standing in seated areas is not permissible, as it is against the Ground Regulations. We are required to have supporters seated during the match and if people refuse we will be forced to eject those who fail to comply.

Public order offenders may be arrested by police and get a criminal record. As a result of persistent standing by Chelsea fans last season, Madejski Stadium management has been required to prohibit the sale of alcohol at tonight's match.

Please enjoy the match and your visit to Madejski Stadium.

Clive Doyle
Safety Officer

Vad menar du?
Vad är Madjeski Stadium? Jag antar att det är Reading hemmaarena, men jag har tamigfan bara intresserat mig för Reading i 2 veckor. Som en liten hobby i plastligan.

Blev du provocerad av att jag sa plast?
Du kan inte ha det lätt om du uppfattar allt som provokationer.
Citera
2007-08-15, 23:49
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Vad menar du?
Vad är Madjeski Stadium? Jag antar att det är Reading hemmaarena, men jag har tamigfan bara intresserat mig för Reading i 2 veckor. Som en liten hobby i plastligan.

Blev du provocerad av att jag sa plast?
Du kan inte ha det lätt om du uppfattar allt som provokationer.

Oj oj oj du... Jag är nog mer hårhudad än att falla för dom små andehämtningarna... Däremot tycker jag du börjar bli tjatig här på FB med ditt anti-pengar och plast-snack här på FB..
Citera
2007-08-15, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Oj oj oj du... Jag är nog mer hårhudad än att falla för dom små andehämtningarna... Däremot tycker jag du börjar bli tjatig här på FB med ditt anti-pengar och plast-snack här på FB..

Ja. Du är mycket mäktig.
Citera
2007-08-16, 00:38
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Hade Roman velat gå in med stålar i Reading istället hade dom naturligtvis tackat nej

Skönt att United startat så uselt..dags att sparka Sir Alex snart?
Citera
2007-08-16, 00:44
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Hade Roman velat gå in med stålar i Reading istället hade dom naturligtvis tackat nej

Aldrig.
Citera
2007-08-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

I normala fall, när ett lag spelar som kärringar, får tränaren sparken. Man kan inte sparka ett helt lag. I det här fallet, om det fortsätter som det gjort, kommer du få se de flesta spelare i Manchster på transferlistan, och en plånbok till Sir Alex som skulle göra Mourinho avundsjuk. Alltså, tror du att Manchster någonsin skulle sparka Sir A? Med tanke på vad han har gjort med den klubben?

För övrigt ska det göras mos av Villa i helgen. St James Park - 52.000 Geordies...
Citera
2007-08-16, 02:31
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
Alltså, tror du att Manchster någonsin skulle sparka Sir A? Med tanke på vad han har gjort med den klubben?..

Jo det tror jag faktist. Skulle ju vara galenskap att låta en tränare vara kvar enbart på gamla meriter
Citera
2007-08-16, 04:51
Bannlyst
United startade med två oavgjorda trippelsäsongen 99, ny trippel iår?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in