2007-08-16, 06:33
Medlem
dravens avatar
United kommer att ta hem premier league igen, dom har bara fått en dålig start nu. men kommer få en seger mot city på sönda
Citera
2007-08-16, 07:38
Medlem
nån som vet när Anderson och Hargreaves får börja spela?
Citera
2007-08-16, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennisfan
Ferguson var mycket nära att få sparken några gånger.

Lovar inte för mycket.

Du har så rätt han var nära att få sparken 1986 sin första säsong! Men det har hänt en del sen dess...

Ang. matchen:

Tevez debut var riktigt bra och det lovar gott inför resten av säsongen. Nani tycker jag var bättre igår än förra matchen dock lite vek ännu, släpper bollen mer än Ronaldo iaf.
När det gäller utvisningen så kändes det mer som en grej som det blir varning för i vanliga fall. Spelarna går upp med huvudena mot varandra, känns som det händer var och varannan match.

Jag tror dock inte det behöver vara så stort avbräck för United på kort sikt. Rooney är en katastrof men med Ronaldo borta kanske dom andra gubbarna börjar ta lite ansvar och vågar spela ut.

På söndag mot City vill jag se ett taggat lag med TVÅ forwards.
Mitten ska se ut såhär,
Giggs-Scholes-Carrick-Fletcher
Tre riktiga Unitedgrabbar på mitten som inte vill nåt mer på denna jord än att slå City.

Nani och Hargreaves byts in när Carrick och Fletcher sprungit lungorna ur sig.
På topp Tevez och Saha.

Kryss mot Portshmouth och Reading, fy fan säger jag bara.
Citera
2007-08-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnell
nån som vet när Anderson och Hargreaves får börja spela?
De kan spela nu. Bara de blir uttagna så.
Citera
2007-08-16, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jo det tror jag faktist. Skulle ju vara galenskap att låta en tränare vara kvar enbart på gamla meriter
Skärp dig, vi pratar om två matcher. Klubben har varit med om betydligt större motgångar än dessa utan att drabbas av panik.
Citera
2007-08-16, 10:02
Medlem
dravens avatar
united har vell kanske bara haft en rolig sommar på krogen, den som smäller in kanske
Citera
2007-08-16, 12:21
Medlem
Argots avatar
Är Saha pigg och kry nu? Har inte han varit skadad? Personligen tycker jag inte det ser ut att bli någon bra säsong för Manure. Många av köpen har jag lite svårt att förstå. Vilken spelare förutom Tevez har egentligen förstärkt laget? Det verkar som att de kör på samma gamla lirare ändå.
Citera
2007-08-16, 12:26
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argot
Är Saha pigg och kry nu? Har inte han varit skadad? Personligen tycker jag inte det ser ut att bli någon bra säsong för Manure. Många av köpen har jag lite svårt att förstå. Vilken spelare förutom Tevez har egentligen förstärkt laget? Det verkar som att de kör på samma gamla lirare ändå.

Hargo och Tevez är köpta för att gå in och konkurrrera om start 11 platser i år. Anderson och Nani är tänkt för framtiden men kommer att få spela mycket i år iallafall. Så man har köpt för att brädda truppen och för framtiden även om jag tycker att det är grymt tråkigt att vi blev av med Smith och Rossi.

Saha skall vara ok ifrån sin skada men är match otränad men kommer troligen (och förhoppningsvis) lira på Söndag.
Citera
2007-08-16, 12:36
Bannlyst
Tycker Tevez var alltför långt ner på planen och hämtade boll hela tiden, annars var han helt okej. Finns inte mycket att säga om Ronaldos utvisning, förutom att det inte skulle varit utvisning :P
Men det kan vara positivt att spela utan ronaldo, så det slipper bli så att alla bollar kommer till han. Angående säsongen är jag inte orolig, united har rutinen, talangen och hungern för att vända på denna dåliga start.
Citera
2007-08-16, 12:39
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekkers
Tycker Tevez var alltför långt ner på planen och hämtade boll hela tiden, annars var han helt okej. Finns inte mycket att säga om Ronaldos utvisning, förutom att det inte skulle varit utvisning :P
Men det kan vara positivt att spela utan ronaldo, så det slipper bli så att alla bollar kommer till han. Angående säsongen är jag inte orolig, united har rutinen, talangen och hungern för att vända på denna dåliga start.

Saken är att det hade inte varit en katastrof start för något annat lag än United och Chelsea så man skall inte dra allt för stora växlar på det än även om det själklart inte är den start som vi hade hoppats på. Spelmässigt så har vi styrt båda mactherna och kunde lika gärna haft 6p idag. Det som dock inte ser bra ut är det sista framför mål då ve verkligen hade behövt Rooney.
Citera
2007-08-16, 12:41
Medlem
Argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Hargo och Tevez är köpta för att gå in och konkurrrera om start 11 platser i år. Anderson och Nani är tänkt för framtiden men kommer att få spela mycket i år iallafall. Så man har köpt för att brädda truppen och för framtiden även om jag tycker att det är grymt tråkigt att vi blev av med Smith och Rossi.

Saha skall vara ok ifrån sin skada men är match otränad men kommer troligen (och förhoppningsvis) lira på Söndag.

Jag tycker det är ett aber att han gjorde sig av med Smith. Han var ju bra i slutet på förra säsongen tycker jag. Men jag har svårt att se vilken plats Hargo skall fylla som inte redan finns i laget. Carrick gör väl ungefär samma jobb eller? Hargo är iofs rörligare men att köpa honom för 230 millar när Bayern köpte Luca Toni för 99 millar tycker jag är konstigt. Tänk så ruskigt bra Manure skulle vara med Toni i laget!
Citera
2007-08-16, 12:46
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argot
Jag tycker det är ett aber att han gjorde sig av med Smith. Han var ju bra i slutet på förra säsongen tycker jag. Men jag har svårt att se vilken plats Hargo skall fylla som inte redan finns i laget. Carrick gör väl ungefär samma jobb eller? Hargo är iofs rörligare men att köpa honom för 230 millar när Bayern köpte Luca Toni för 99 millar tycker jag är konstigt. Tänk så ruskigt bra Manure skulle vara med Toni i laget!

Saken är att Toni är hyfsat gammal och ett oprövat kort i PL (vilket även Hargo är). Som jag har förstått det så är det tänkt att Hargo skall ta den mer defensiva platsen när scholes inte lirar eller när man spelar med 5 på mitten. Detta är självklart bara mina spekulationer men vi får se vad SAF tänker.

Smith fick inte nytt kontrakt men hade två år kvar på sitt gamla. SAF ville ha honom kvar men kunde inte lova honom mer starter och eftersom Smith vill spela regelbundet så valde han att gå. Att han sen gick till Newcastel är lite konstigt då han kommer att få svårt att ta en startplats som anfallare där också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in