2007-08-18, 18:48
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Hur går det för Reading idag?
Har missat fullständigt.
Är det så svårt att läsa vad som står i tidigare inlägg eller att leta på en matchrapport på Sky Sports eller vad fan som helst?

Skönt för West Ham att ta tre poäng idag i en ganska tråkig match bortsett från en period i andra. Har inga större förväntningar på West Ham under Curbishleys ledning. Hoppas han är borta innan jul

Känns som att det är Mark Noble som ska leda det nya West Ham. Behövs dock några vettiga värvningar i mina ögon. Inte värvningar i klass med Ljungberg, Dyer och Bellamy.
Citera
2007-08-18, 18:53
Medlem
Dugarrys avatar
Lite smått irriterande förlust mot Reading, såg inte matchen så jag har ingen aning om hur det såg ut på planen, men ska Reading svara med ytterligare en stark säsong då alltså...

Satt och tittade på Birmingham mot West Ham och än en gång så vart jag inge vidare imponerad över West Hams spel. Birmingham såg otroligt tafatta ut och hade bara en skaplig målchans. Men West Ham, är det bara Mark Nobles frisparkar som är melodin för året? Inget vårdat spel alls faktiskt, och jag ska ge Kieron Dyer några matcher, men jag börjar redan bli skeptisk över den värvningen.
Citera
2007-08-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Är det så svårt att läsa vad som står i tidigare inlägg eller att leta på en matchrapport på Sky Sports eller vad fan som helst?

Skönt för West Ham att ta tre poäng idag i en ganska tråkig match bortsett från en period i andra. Har inga större förväntningar på West Ham under Curbishleys ledning. Hoppas han är borta innan jul

Känns som att det är Mark Noble som ska leda det nya West Ham. Behövs dock några vettiga värvningar i mina ögon. Inte värvningar i klass med Ljungberg, Dyer och Bellamy.

Jag frågade. Sen var någon ohyggligt trevlig att svara mig. Jag har inte tvingat någon att svara.

4 poäng på 3 matcher, det är bra med tanke på schemat. 2 mer än United och 4 mer än Bolton.
Ser också att Readings nästa match inte kommer sändas på Canal+. Synd.
Å andra sidan så sparkar Serie A igång då.

Spelade Larsson? Spelade han bra?
Citera
2007-08-18, 19:39
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Spelade Larsson? Spelade han bra?
Larsson spelade ok tyckte jag, han gjorde inga misstag men bjöd inte med särskilt mycket fart heller, i och för sig så gjorde ingen i Birmingham det.
Citera
2007-08-18, 19:39
Medlem
Owen på banan! Nu jävlar kommer det smälla!
Citera
2007-08-18, 21:05
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Owen på banan! Nu jävlar kommer det smälla!

Nijaah, vart inte så direkt.
Citera
2007-08-18, 23:20
Medlem
Rocky69s avatar
I morgon är det en äckligt viktig match mellan de röda giganterna och de blåa uppstickarna. Hur går det, kommer det att spridas benflisor, blir det låst spel? Många frågor inför en match som i alla fall handlar om mkt känslor, även mellan oss supportrar av de olika lagen.
Vad säger Jole, kommer du sitta med ett par kalla och njuta av fighten?
Vinner Liverpool denna match så tror jag fan att de kommer att rida länge på en ovanligt bra start.
Citera
2007-08-18, 23:21
Medlem
Emp-snubbes avatar
Newcastle kryssade
Citera
2007-08-18, 23:27
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
I morgon är det en äckligt viktig match mellan de röda giganterna och de blåa uppstickarna. Hur går det, kommer det att spridas benflisor, blir det låst spel? Många frågor inför en match som i alla fall handlar om mkt känslor, även mellan oss supportrar av de olika lagen.
Vinner Liverpool denna match så tror jag fan att de kommer att rida länge på en ovanligt bra start.

Liverpool vet man ju i alla fall att de inte kommer vara med och slåss i slutändan när pokalen skall delas ut. Det viktigaste är att inte tappa för mycket till Chelsea. Hoppas på ett kryss med hårt spel och slitna småskadade spelare
Citera
2007-08-19, 00:03
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Giganter... Uppkommare...

Vad är väl två ligatitlar från senare år mot ett 17 år gammalt guld?
Citera
2007-08-19, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Giganter... Uppkommare...

Vad är väl två ligatitlar från senare år mot ett 17 år gammalt guld?

Vad är två ligatitlar mot fullständig dominans i PLs historia?

Och även regerande mästare...
Citera
2007-08-19, 11:05
Medlem
hazard simpsons avatar
Tottenham före Arsenal i tabellen. Ger ni upp nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in