2008-04-13, 18:56
Medlem
Jockegrillars avatar
Idag hade United tur, men det är väl något som krävs för att man ska vinna ligan. Bra match annars, Clichy har bensin i blodet.
Citera
2008-04-13, 18:57
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
haha ja, jag är exakt fjorton år gammal.

solklart, alla är emot arsenal, domarna blåser ju faktiskt när ni spelar handboll, fyfan.. inte lätt när alla är emot er kan jag förstå..

Det är en typisk förlorarmentalitet att inta offer-rollen genom att skylla på otur....
Citera
2008-04-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
haha ja, jag är exakt fjorton år gammal.

solklart, alla är emot arsenal, domarna blåser ju faktiskt när ni spelar handboll, fyfan.. inte lätt när alla är emot er kan jag förstå..

Ja, du argumentar iallafall verkligen som en fjortonåring.

Fint att Hoyte gav Ronaldo tryckaren i slutet. Det Ronaldo gör där innan, är det verkligen så imponerande? Liksom vad är grejen att stå med bollen och passa sig själv? Tycker absolut inte Ronaldo var bra idag.
Citera
2008-04-13, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Idag hade United tur, men det är väl något som krävs för att man ska vinna ligan. Bra match annars, Clichy har bensin i blodet.

Tur? Adebayor slår in ledningsbollen med handen förresten.
Citera
2008-04-13, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Det är en typisk förlorarmentalitet att inta offer-rollen genom att skylla på otur....

Skillnad på att skylla på otur och att verkligen ha otur, för det har Arsenal haft. Även om det såklart inte bara är därför dem förlorar idag.
Citera
2008-04-13, 19:01
Medlem
Visst kan man väl prata om lite oflyt , fina chanser som ManU skapar åt Gunners men bollen vill inte gå in ändå
Citera
2008-04-13, 19:02
Medlem
Killswitchs avatar
Ingen som reagerar på att Adebayor (?) använder armen vid sin "nick" i mål? Inte för att jag fattar varför, han håller ju upp armen precis framför pannan..
Citera
2008-04-13, 19:02
Medlem
Rossoneris avatar
Jan Malmsjö, fotbollsexperten.....
Citera
2008-04-13, 19:03
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg

Fint att Hoyte gav Ronaldo tryckaren i slutet. Det Ronaldo gör där innan, är det verkligen så imponerande? Liksom vad är grejen att stå med bollen och passa sig själv? Tycker absolut inte Ronaldo var bra idag.

Kanske att hans ben och fötter rör sig så snabbt att det blir omöjligt för backen att bryta utan att chansa stort. han skulle säkert hinna ändra riktning ett par gånger om backen bestämmer sig för att chansbryta... Han gjorde kanske inte inte sin bästa match men jag tror nog vi får läsa i morgondagens tidning när arsenallirarna gråter ut att han showboatar för mkt!
Citera
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Ingen som reagerar på att Adebayor (?) använder armen vid sin "nick" i mål? Inte för att jag fattar varför, han håller ju upp armen precis framför pannan..

Han är rädd för att få en smäll och skyddar huvudet, vet troligen inte ens om att bollen är påväg mot han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Givande inlägg. Schas, tillbaka till SvenskaFans med dig.
Du har ju med givande inlägg
Citera
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg

haha du låter hyffsat bitter, det enda jag skrev var att adebayor missade väldigt mycket och att ronaldo inte filmade speciellt mycket, men jag antar att det är jobbigt att stå som förlorare när ni nu spelade mot den största f*ttan i världen?

det ronaldo gör där innan är att han står och väntar på att matchen ska ta slut, varför inte göra en ung arsenalspelare riktigt irriterad när man ändå håller på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in