2008-04-13, 18:20
Medlem
NirvanAs avatar
Fergusson är mannen alla dagar i veckan
Citera
2008-04-13, 18:20
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollar Bill
Någon mer än jag som undrar om Niklas Holmgren har damp eller nåt.
Måste han hetsa upp sig och skrika för minsta lilla?

Det är alltid kul när en kommentator visar entusiasm, hur kan man klaga på det?? Vill du hellre att Arne ska kommentera eller?
Citera
2008-04-13, 18:22
Medlem
NirvanAs avatar
Dom engelska kommentatorerna är alltid bra iaf
Citera
2008-04-13, 18:24
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dom engelska kommentatorerna är alltid bra iaf

Jo det e sant om man bortser från bisittaren som typ alltid e Skotte och han är mindre rolig att höra på. Inte alltid man begriper sig på han.
Citera
2008-04-13, 18:27
Medlem
Dollar Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det är alltid kul när en kommentator visar entusiasm, hur kan man klaga på det?? Vill du hellre att Arne ska kommentera eller?

Absolut inte Arne men jag föredrar Jonas Dahlquist tio ggr av tio före Holmgren som jag tycker är överentusiastisk.
Citera
2008-04-13, 18:30
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollar Bill
Absolut inte Arne men jag föredrar Jonas Dahlquist tio ggr av tio före Holmgren som jag tycker är överentusiastisk.

Håller med dig angående Jonas Dahlquist för han kommenterar väl enbart fotboll?? Han verkar iaf ha ett genuint intresse för fotboll.
Citera
2008-04-13, 18:34
Medlem
Dollar Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Håller med dig angående Jonas Dahlquist för han kommenterar väl enbart fotboll?? Han verkar iaf ha ett genuint intresse för fotboll.

För mig är han den stora experten, både kommentator och bisittare i ett.

Ja, jag tror att han endast kommenterar fotboll.
Citera
2008-04-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
tittar du på samma match som jag gör? adebayor missar lägen som pique skulle rullat in och ronaldo ligger ju knappt på gräset i 2 sekunder innan han är uppe på benen igen..

fast du kanske skrev det du var tvungen att skriva som arsenalsupporter?

Haha, hur gammal är du? Fjorton?

Jaja, det är någon som bestämt att Arsenal inte ska vinna något i år. Visst, United är det bästa laget i serien och förtjänar att vinna PL mer än Arsenal men vilken jävla oflyt Arsenal har haft ändå.
Citera
2008-04-13, 18:37
Medlem
haha den där "varianten" på frisparken var inte dålig
Citera
2008-04-13, 18:37
Medlem
NirvanAs avatar
2-1, stilig frispark
Citera
2008-04-13, 18:40
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg

Jaja, det är någon som bestämt att Arsenal inte ska vinna något i år. Visst, United är det bästa laget i serien och förtjänar att vinna PL mer än Arsenal men vilken jävla oflyt Arsenal har haft ändå.

Oflyt skulle jag väl inte kalla det. Problemet med Arsenal som jag ser det är att dom inte lär sig att spela på resultat utan anfaller hela tiden utan att tänka på att försvara en ledning. Visst det är alltid kul att se ett lag som vill framåt hela tiden men man vinner inga titlar på det viset.

The game is to be sold not to be told om ni förstår..
Citera
2008-04-13, 18:50
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg

haha ja, jag är exakt fjorton år gammal.

solklart, alla är emot arsenal, domarna blåser ju faktiskt när ni spelar handboll, fyfan.. inte lätt när alla är emot er kan jag förstå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in