2008-04-07, 23:54
Medlem
Jole25s avatar
Rolig fotboll? Tror ni det är ngn jävla show vi kollar på? Ni får byta sport och kolla på wrestling då...

Sen ska Manufansen snyta igen truten för dom spelar kontringsfotboll med snabba omställningar. Ungefär det som Mourinho förespråkade dom första 2 åren.

Kul är det dock att Chelsea har chansen att vinna ligan TROTS en megamupp på bänken. En enorm insats av spelarna om det händer...
Citera
2008-04-07, 23:55
Medlem
Nästa omgång så "säkrar" Man U ligan genom att slå ett omotiverat Arsenal som inte har en rimlig chans på titeln. Så var den ligan över.
Citera
2008-04-07, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Vad är detta med ingen själ i laget?

Terry & Fat Frank är ju så gott som egna produkter. Kan inte se hur Chelsea skulle vara värre än nåt annat lag. Själen försvann ur PL med pengarna.

Och jag föredrar också Chelsea föra united, just för att så gott som alla anhängare är så sjukt självgoda och det är en njutning att höra på alla bortförklaringar när de torskar...

You said it my man. Det är något visst med just man united supporters. Kliv av era höga hästar och ta er en dos av ödmjukhet.
Citera
2008-04-07, 23:57
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowmore87
Att kalla lampard för en Chelsea produkt är en klar överdrift. Har för mig att han lämnade West ham när han var 21.

Chelsea är det lag som äcklar mig klart mest. Jag kan förstå folk som håller på liverpool eller arsenal. Men Chelsea finns som bara där och pumpar in pengar och spelar tråkigt fotboll och vinner matcherna med 1-0.

Lite info till dig.. Både Liverpool och Arsenal har pumpat in mer pengar än CFC denna säsong...
Citera
2008-04-07, 23:58
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solidoz
Nej det gör dem inte.

Så Chelsea spelar roligare än United, men inte Arsenal? Nåt mer lag som spelar roligare fotboll än United? Derby?
Citera
2008-04-07, 23:59
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Rolig fotboll? Tror ni det är ngn jävla show vi kollar på? Ni får byta sport och kolla på wrestling då...

Sen ska Manufansen snyta igen truten för dom spelar kontringsfotboll med snabba omställningar. Ungefär det som Mourinho förespråkade dom första 2 åren.

Kul är det dock att Chelsea har chansen att vinna ligan TROTS en megamupp på bänken. En enorm insats av spelarna om det händer...

Att kalla Uniteds fotboll för kontringsfotboll var väl att ta i, även om det är en del av deras spel. Men United för ju aldrig matcher utan ligger och avvaktar för att kontra eller?
Citera
2008-04-08, 00:01
Medlem
Citat:
Lite info till dig.. Både Liverpool och Arsenal har pumpat in mer pengar än CFC denna säsong...

Trots det så har chelski spenderat mer än Arsenal sedan abramovitch tog över än vad Arsenal gjort på de senaste 15 åren. Den här säsongen är bara tillfälligheter.
Senast redigerad av misonbos 2008-04-08 kl. 00:03.
Citera
2008-04-08, 00:02
Medlem
sparvens avatar
Citat:

Kanske beror på att Chelsea pumpat in några miljarder säsongerna innan.
Citera
2008-04-08, 00:03
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Att kalla Uniteds fotboll för kontringsfotboll var väl att ta i, även om det är en del av deras spel. Men United för ju aldrig matcher utan ligger och avvaktar för att kontra eller?

Det är min åsikt men helt ärligt så skiter jag i vilket för fotboll handlar inte om att spela roligt utan om att vinna matcher. Fotboll är så mycket mer än om en spelare gör 78 snygga passningar eller dribblar sig igenom hela laget. Kanske inte i en tonårings värld....
Citera
2008-04-08, 00:06
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Det är min åsikt men helt ärligt så skiter jag i vilket för fotboll handlar inte om att spela roligt utan om att vinna matcher. Fotboll är så mycket mer än om en spelare gör 78 snygga passningar eller dribblar sig igenom hela laget. Kanske inte i en tonårings värld....

Klart det handlar om att vinna, men för mig är fotboll underhållning och därför så blir jag glad om ett lag spelar rolig fotboll. Det blir mer underhållande för mig helt enkelt. Sen finns det de som tänder på 0-0 matcher i spöregn också.
Citera
2008-04-08, 00:14
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Klart det handlar om att vinna, men för mig är fotboll underhållning och därför så blir jag glad om ett lag spelar rolig fotboll. Det blir mer underhållande för mig helt enkelt. Sen finns det de som tänder på 0-0 matcher i spöregn också.

Om mitt lag vinner så är det den sexigaste fotbollen som existerar. Vad folk som ändå hatar CFC tycker bryr jag mig inte ett skvatt om...
Citera
2008-04-08, 00:28
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Om mitt lag vinner så är det den sexigaste fotbollen som existerar. Vad folk som ändå hatar CFC tycker bryr jag mig inte ett skvatt om...

Jag förstår vad du menar, men vill du inte hellre att ditt lag vinner med 3-0 efter t.ex. ett snabbt flytande kortpassningsspel än 1-0 och legat på defensiven hela matchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in