2008-04-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Visst vi saknar Totti, men vi har Vucinic som är grym form just nu, han är riktigt giftig.

Sen så tycker jag att Ferdinand är eran bästa spelare, ni kommer verkligen sakna han.

Du tippar med andra ord på ett Roma avancemang? Även om Romas chanser må vara stora att näta med mittbacks paret borta i Man U så är dem fortfarande väldigt målfarliga och i en ruskig form. Plus att dem spelar på hemma plan.

Romas chanser är fortfarande inte stora. Men det skulle vara roligt att se dem vända på detta och chocka.

3-1 Man U!

Hoppas det blir strid in i det sista vad gäller liga titeln nu. Stå på er Chelsea. Skulle glädja mig om ni blir berövade CL semin och liga titeln. Men det känns som att chanserna är större att ni går och vinner allt istället.
Citera
2008-04-07, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solidoz
Du tippar med andra ord på ett Roma avancemang? Även om Romas chanser må vara stora att näta med mittbacks paret borta i Man U så är dem fortfarande väldigt målfarliga och i en ruskig form. Plus att dem spelar på hemma plan.

Romas chanser är fortfarande inte stora. Men det skulle vara roligt att se dem vända på detta och chocka.

3-1 Man U!

Hoppas det blir strid in i det sista vad gäller liga titeln nu. Stå på er Chelsea. Skulle glädja mig om ni blir berövade CL semin och liga titeln. Men det känns som att chanserna är större att ni går och vinner allt istället.

Hur kan man hoppas på Chelsea? (såvida man inte är supporter till dem) spelar tråkigt, fegt, spelar fult, ful och kass tränare, ingen själ i laget, ingen bryr sig egentligen förutom supportrarna, pumpar in ryska pengar) tycker synd om Chelseasupportrarna då de flesta faktiskt är opartiska och kunniga och har sina rötter där långt tillbaka.
Citera
2008-04-07, 22:33
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hur kan man hoppas på Chelsea?
Därför att man skulle kikna av skratt om Avram gick och vann en CL-titel?
Citera
2008-04-07, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Därför att man skulle kikna av skratt om Avram gick och vann en CL-titel?

Fan hellre Liverpool. Eller nej, jag skämta hahahaha.
Citera
2008-04-07, 22:35
Medlem
Citat:
Hur kan man hoppas på Chelsea? (såvida man inte är supporter till dem) spelar tråkigt, fegt, spelar fult, ful och kass tränare, ingen själ i laget, ingen bryr sig egentligen förutom supportrarna, pumpar in ryska pengar) tycker synd om Chelseasupportrarna då de flesta faktiskt är opartiska och kunniga och har sina rötter där långt tillbaka.

Ogillar helt enkelt Man U mer än Chelsea. Det handlar kanske i grund och botten mest om att jag har ett par Man U anhängare till kompisar.

Jag tycker för övrigt inte att Chelsea spelar tråkig fotboll. Spelar fult gör dem kanske där emot imellan åt.
Citera
2008-04-07, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ogillar helt enkelt Man U mer än Chelsea. Det handlar kanske i grund och botten mest om att jag har ett par Man U anhängare till kompisar.

Jag tycker för övrigt inte att Chelsea spelar tråkig fotboll. Spelar fult gör dem kanske där emot imellan åt.

Inte för att jag ska tala om vad som är rolig fotboll och inte, finns inget rätt och fel. Men Chelsea rolig fotboll?!! Antingen har du inte sett mycket eller så har du tämligen dålig smak
Citera
2008-04-07, 22:49
Medlem
Citat:
Inte för att jag ska tala om vad som är rolig fotboll och inte, finns inget rätt och fel. Men Chelsea rolig fotboll?!! Antingen har du inte sett mycket eller så har du tämligen dålig smak

Det får stå för dig vad du tycker. Smaken är ju som baken. Jag har sett min del av fotboll.

Det är ungefär som att jag skulle påpeka att du har otroligt dålig smak vad det gäller filmer baserat på vilken favorit skådespelare du har. Eller du kanske inte sett så mycket film
Citera
2008-04-07, 23:15
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Det får stå för dig vad du tycker. Smaken är ju som baken. Jag har sett min del av fotboll.

Det är ungefär som att jag skulle påpeka att du har otroligt dålig smak vad det gäller filmer baserat på vilken favorit skådespelare du har. Eller du kanske inte sett så mycket film

Tycker du Chelsea spelar roligare fotboll än Arsenal?
Citera
2008-04-07, 23:38
Medlem
WeeMans avatar
Citat:

Vad är detta med ingen själ i laget?

Terry & Fat Frank är ju så gott som egna produkter. Kan inte se hur Chelsea skulle vara värre än nåt annat lag. Själen försvann ur PL med pengarna.

Och jag föredrar också Chelsea föra united, just för att så gott som alla anhängare är så sjukt självgoda och det är en njutning att höra på alla bortförklaringar när de torskar...
Citera
2008-04-07, 23:49
Medlem
sparvens avatar
Minns pre-Abramovich när många Chelseafans hade en tendens att klaga på att United köpte sin framgång för enorma summor. Sen när Abramovich kom så försvann gnället. Ni fick era pengar så var alla nöjda och glada.
Citera
2008-04-07, 23:53
Medlem
bowmore87s avatar
Att kalla lampard för en Chelsea produkt är en klar överdrift. Har för mig att han lämnade West ham när han var 21.

Chelsea är det lag som äcklar mig klart mest. Jag kan förstå folk som håller på liverpool eller arsenal. Men Chelsea finns som bara där och pumpar in pengar och spelar tråkigt fotboll och vinner matcherna med 1-0.
Citera
2008-04-07, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Tycker du Chelsea spelar roligare fotboll än Arsenal?

Nej det gör dem inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in