2008-03-26, 02:28
Bannlyst
Liverpoolfansen ger sig aldrig i sin absoluta dumhet, kanske jobbigtt att läsa, men tro mig, det är värt det:

http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=204085.0

helt otroligt att trådskaparen tycker att Liverpool är bättre på SAMTLIGA positioner än United, Arsenal och Chelsea. Och det värsta är att alla håller med också. Typiskt Liverpoolare.
Citera
2008-03-26, 03:02
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Liverpoolfansen ger sig aldrig i sin absoluta dumhet, kanske jobbigtt att läsa, men tro mig, det är värt det:

helt otroligt att trådskaparen tycker att Liverpool är bättre på SAMTLIGA positioner än United, Arsenal och Chelsea. Och det värsta är att alla håller med också. Typiskt Liverpoolare.
Hahah, det där gjorde mig mycket piggare såhär mitt i natten! Sanslöst.
Citera
2008-03-26, 03:09
Medlem
Citat:

Det är för nuvarande för många "lovande" spelare i laget. Jag tror inte överdrivet på många av dem. Men jag hoppas att Babel utvecklas snabbt.

Laget behöver helt klart ett par storspelare till. Jag vill gärna se en stark mittback. Agger kommer ju tillbaka och det kommer förhoppningsvis gå bra. Både Carra och Skrtel såg mer än svaga ut mot Man Utd. Sen hoppas jag att Mash har lärt sig en läxa och slutar bete sig som en mes i framtiden.

Men jag tror att det löser sig och att Liverpool inom snar framtid kan konkurera hårdare med Arsenal, Man Utd och Chelsea. Fler lag som sluggas in i det sista om ligatiteln är väll det vi alla önskar trots allt?
Citera
2008-03-26, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solidoz
Det är för nuvarande för många "lovande" spelare i laget. Jag tror inte överdrivet på många av dem. Men jag hoppas att Babel utvecklas snabbt.

Laget behöver helt klart ett par storspelare till. Jag vill gärna se en stark mittback. Agger kommer ju tillbaka och det kommer förhoppningsvis gå bra. Både Carra och Skrtel såg mer än svaga ut mot Man Utd. Sen hoppas jag att Mash har lärt sig en läxa och slutar bete sig som en mes i framtiden.

Men jag tror att det löser sig och att Liverpool inom snar framtid kan konkurera hårdare med Arsenal, Man Utd och Chelsea. Fler lag som sluggas in i det sista om ligatiteln är väll det vi alla önskar trots allt?

Enligt mig har Pool tre stycken världsstjärnor just nu. Gerrard, Torres och Mascherano. Möjligt att Babel kommer bli. God natt.
Citera
2008-03-26, 03:34
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Enligt mig har Pool tre stycken världsstjärnor just nu. Gerrard, Torres och Mascherano. Möjligt att Babel kommer bli. God natt.
Jo visst är det så.
Citera
2008-03-26, 07:02
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:

Det är fan inte typiskt Liverpoolare.

Fan vad tröttsamt det är med alla påhopp på Liverpool härinne. Jag ska anmäla er för Hets Mot Fotbollslag
Citera
2008-03-26, 08:34
Medlem
Rizes avatar
Citat:

Så det finns inga Man U-fans som tycker att de har det absolut bästa laget på varje position?

Om man fortsätter läsa i den tråden så var det inte många som höll med trådskaparen.

Pool har endast dessa fyra som är säkra på plats i dagsläget: Reina, Masherano,Gerrard och Torres.
Citera
2008-03-26, 09:00
Medlem
Du kan väl för fan inte hålla med den där trådskaparen. Större fel får man leta efter. Det roligaste i hans tråd var när han jämför Aurelio och Kewell med övriga spelare på deras positioner.
Citera
2008-03-26, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Du kan väl för fan inte hålla med den där trådskaparen. Större fel får man leta efter. Det roligaste i hans tråd var när han jämför Aurelio och Kewell med övriga spelare på deras positioner.

Edit: Jag har undrat på det här ett tag, men är det någon som vet publiksnittet för Premier League?

Ps: Fan, jag gjorde fel när jag skulle editera.
Senast redigerad av misonbos 2008-03-26 kl. 10:22.
Citera
2008-03-26, 10:31
Medlem
Gyters avatar
Citat:
Edit: Jag har undrat på det här ett tag, men är det någon som vet publiksnittet för Premier League?

Ps: Fan, jag gjorde fel när jag skulle editera.

34,459 för 2007/2008.

http://www.premierleague.com/page/Handbook/0,,12306,00.html

Sida 491.
Citera
2008-03-26, 11:12
Medlem
"Reina is solid, makes very few mistakes and seems to marshall the defence very well."

Citera
2008-03-26, 11:49
Medlem
Citat:

Jag tvivlar på att det är många som håller med den trådskaparen. Däremot så är det många som tror på sitt lag. Många som svarat i den där tråden visar ett klart och tydligt missnöjje med trådskaparens resonemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in