2008-02-27, 13:34
Medlem
Gyters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
?

Det står på The Independents hemsida.

Då måste det ju vara sant!
Citera
2008-02-27, 13:54
Medlem
Joe Hills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
?

Det står på The Independents hemsida.
Jag kanske är dålig på att leta men inte ens efter en sökning på namnet hittade jag något om detta. Är du säker på att detta inte är ett gammalt rykte från i julas
Citera
2008-02-27, 15:05
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det är väl en bra mix av bra tränare och bra lag. Vaughan har inte fått så mycket speltid som han borde ha, fick spela i reservlaget i går.

Arteta skulle nog gå på mellan £ 8-12M. Men han är inte till salu, och speciellt inte till ett bottenlag.

haha Nej vad fan skulle vi ha honom för? Han är ju kass

Akta er för Defoe nästa match!
Citera
2008-02-27, 15:12
Medlem
Jockegrillars avatar
FA är fan sanslösa! Stämmer det verkligen att Alialialialialialidiere är avstängd fyra matcher för en liten örfil (på en liverpoolspelare då iofs, tänk om det hade varit på Gerrard!) medan Taylor får sina 3 matcher bara..?
Citera
2008-02-27, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
FA är fan sanslösa! Stämmer det verkligen att Alialialialialialidiere är avstängd fyra matcher för en liten örfil (på en liverpoolspelare då iofs, tänk om det hade varit på Gerrard!) medan Taylor får sina 3 matcher bara..?

Fattar inte varför Taylor borde få mer än tre matcher, ingen annan som gjort precis likadant har ju fått mer än tre matcher. Dock löjligt att Aladiare får fyra matcher, och Macherano (kan han ens bli varnad, killen sparka som en tok hela matchen mot Inter också) ändå han som börja, och tog tag i ansiktet på Aladiare. Löjligt är bara förnamnet.
Citera
2008-02-27, 17:54
Medlem
Citat:

3 matcher för Taylor låter rimligt, iom att det inte är något uppsåt att skada. Men fyra för Aliadiere låter helt knäppt med tanke på Mascheranos uppträdande innan. Men det verkar vara helt omöjligt för FA att stänga av Liverpoolspelare. Gerrard slåss i träningsmatcher, inget händer. Var det Rooney som fick en längre avstängning för samma sak. Carragher går bärsärk, blir inte mer av det.
Citera
2008-02-27, 18:09
Medlem
Haha ni är ju bara roliga.

Finns gott om exempel där FA inte brytt sig värst mycket och det senaste exemplet var Barton i Newcastle då han försökte slå någon.
Citera
2008-02-27, 18:39
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
3 matcher för Taylor låter rimligt, iom att det inte är något uppsåt att skada. Men fyra för Aliadiere låter helt knäppt med tanke på Mascheranos uppträdande innan. Men det verkar vara helt omöjligt för FA att stänga av Liverpoolspelare. Gerrard slåss i träningsmatcher, inget händer. Var det Rooney som fick en längre avstängning för samma sak. Carragher går bärsärk, blir inte mer av det.

Glöm inte Skallebayor...
Citera
2008-02-27, 18:42
Medlem
Jockegrillars avatar
Ja det jag menar. Nu säger jag inte att Taylor borde få mer än 3 matchers avstängning, men när Alialialidiereie får 4 matcher känns det urlöjligt. Någonting är fel.
Citera
2008-02-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ja det jag menar. Nu säger jag inte att Taylor borde få mer än 3 matchers avstängning, men när Alialialidiereie får 4 matcher känns det urlöjligt. Någonting är fel.

Är ju iofs lite beroende på vad som hände. Aliadieres förseelse kan ju inte ens försöka hävdas vara del i spelet. Medan Taylors kan med en hel del god vilja kallas för tackling. Där ligger skillnaden.

Oddsen att Liverpool drabbas av en längre avstängning på viktig spelare 2^32 gånger pengarna?
Citera
2008-02-27, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Haha ni är ju bara roliga.

Finns gott om exempel där FA inte brytt sig värst mycket och det senaste exemplet var Barton i Newcastle då han försökte slå någon.

Sant. Gallas på Nani, Barton mot Aston Villa, Mascherano på Aladiare m.fl.
Citera
2008-03-01, 14:24
Medlem
Mourinho och Sven, kolla in videon.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article844191.ece
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in