2008-03-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Har väl aldrig hänt förut att Chelsea får ett felaktigt mål med sig, typ offside. Så jävla besviken på Arsenal just nu.

PS. Tack domarna för att ni bidrar stora delar med att Arsenal missar guldet, felaktiga straffen på Clichy och offsiden idag. Men ändå så jävla dåligt av Arsenal att slarva bort försprånget.
Oj, en Arsesupporter som skyller på dåliga domarinsatser. Känns som man hört det förut. När du ändå håller på, var inte planen dålig också? Ni har verkligen lärt er av Whinger
Citera
2008-03-23, 19:17
Medlem
sparvens avatar
Synd att det inte blev ett kryss, vore ju bäst för United. Men men, detta är ju iaf bättre än att Arsenal vinner . Ovant att tänka att det är Chelsea som jagar nu.

Även om United nu leder med 5 p så blir det nog med spänning ändå. Resan till Stamford Bridge blir avgörande, vinner Chelsea där så har de stora möjligheter att ta hem detta. Kollade just deras återstående schema och det ser inte allt för tufft ut. United däremot måste ta emot Arsenal hemma vilket ganska sannolikt kan resultera i ett kryss eller värre.

MEN United bör inte tappa ett sånt här försprång, då blir jag jätteledsen
Citera
2008-03-23, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Synd att det inte blev ett kryss, vore ju bäst för United. Men men, detta är ju iaf bättre än att Arsenal vinner . Ovant att tänka att det är Chelsea som jagar nu.

Även om United nu leder med 5 p så blir det nog med spänning ändå. Resan till Stamford Bridge blir avgörande, vinner Chelsea där så har de stora möjligheter att ta hem detta. Kollade just deras återstående schema och det ser inte allt för tufft ut. United däremot måste ta emot Arsenal hemma vilket ganska sannolikt kan resultera i ett kryss eller värre.

MEN United bör inte tappa ett sånt här försprång, då blir jag jätteledsen

Vi kommer då inte att förlora hemma mot Arsenal, det är en sak som är säker.

Chelsea känns farliga nu, som sagt ganska lätt spelprogram kvar förutom deras bortamatcher som känns tunga. Everton, City och Newcastle borta har de kvar.
Citera
2008-03-23, 19:22
Medlem
Jockegrillars avatar
Nu skyller jag inte bara på domaren och säger att allt är deras fel, eller hur?
Citera
2008-03-23, 19:24
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Everton har ju vart heta på senast tiden eller ja hela säsongen så den matchen blir svår för Chelsea. City och framförallt Newcastle ser betydligt lättare ut. Newcastle tog ju första segern för året och det på hemmaplan mot nästan-klara-för-relegering Fulham.
Citera
2008-03-23, 19:24
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Nu skyller jag inte bara på domaren och säger att allt är deras fel, eller hur?
Sluta gråt, Känn dig besegrad bara.
Citera
2008-03-23, 19:25
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Chelsea känns farliga nu, som sagt ganska lätt spelprogram kvar förutom deras bortamatcher som känns tunga. Everton, City och Newcastle borta har de kvar.

Jabba är som jag sagt innan bra på att nästan komma till målet men jag ser inte att vi kan vinna ngn pokal med den mannen. Grattis till guldet!!!
Citera
2008-03-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Som att Keegan eller Svennis skulle kunna stoppa Chelseas framfart, vare sig hemma eller borta. Keegan tog sin först vinst nu på tio matcher och Svennis City har ju inte riktigt presterat sen slutet av januari/börjar av februari. Jag tror på en tight avslutning med United som vinnare. Gör en liknande match som i Fa-cupen mot Arsenal för att sen avsluta på ett snyggt sätt ligan.
Citera
2008-03-23, 19:28
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Sluta gråt, Känn dig besegrad bara.
Jovisst, Chelsea var bättre. Drogba var kung samtidigt som Adebayor var sämst. Känns ändå så typiskt Chelsea, förutom att ni faktiskt spelade rolig fotboll. Något som jag inte kan minnas hände en enda gång under Joses tid.

Snacka om kollaps.
Citera
2008-03-23, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deak
Som att Keegan eller Svennis skulle kunna stoppa Chelseas framfart, vare sig hemma eller borta. Keegan tog sin först vinst nu på tio matcher och Svennis City har ju inte riktigt presterat sen slutet av januari/börjar av februari. Jag tror på en tight avslutning med United som vinnare. Gör en liknande match som i Fa-cupen mot Arsenal för att sen avsluta på ett snyggt sätt ligan.

Faktum är att City är ett bra hemmalag, och det är verkligen inte bara att springa in dit och hämta tre poäng. Dessutom är spelschemat väldigt tufft just då för Chelsea också. Newcastle är ett erkännt bra hemmalag, okej att de är kassa nu, men vid den tiden de möter Chelsea kanske det är en måstematch just för dem. Det kommer inte göra saken lättare för Chelsea.
Citera
2008-03-23, 19:35
Medlem
Gräsets avatar
Chelsea vinner rättvist idag. Visst, linjedomaren felar på 1-1 målet men sånt händer. Visst är det bittert men Arsenal gör ingen stor match idag. Vi tappar helt spelet när Sagna går ut.
Varför spelar Wenger med Van Persie på en kant? Snacka om slöseri med talang.

Nåja, nu satsar vi på CL och tar revansch på Chelsea i semin.
Citera
2008-03-23, 19:39
Medlem
Jockegrillars avatar
Men som sagt, Arsenal tappar inte ligan idag utan gör det på de 4 matcherna innan. Däremot blev det defenitivt kört efter dagens match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in