2008-03-23, 18:55
Medlem
Nahibos avatar
expressen är ju sämst, dom skriver "Namn1 ersätts av Namn2" om alla ffs.. och då är det Namn2 som har varit inne hela tiden och blir utbytt och inte Namn1 som man tror när man läser..
Citera
2008-03-23, 18:59
Medlem
Jockegrillars avatar
Har väl aldrig hänt förut att Chelsea får ett felaktigt mål med sig, typ offside. Så jävla besviken på Arsenal just nu.

PS. Tack domarna för att ni bidrar stora delar med att Arsenal missar guldet, felaktiga straffen på Clichy och offsiden idag. Men ändå så jävla dåligt av Arsenal att slarva bort försprånget.
Citera
2008-03-23, 19:02
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Har väl aldrig hänt förut att Chelsea får ett felaktigt mål med sig, typ offside. Så jävla besviken på Arsenal just nu.

PS. Tack domarna för att ni bidrar stora delar med att Arsenal missar guldet, felaktiga straffen på Clichy och offsiden idag. Men ändå så jävla dåligt av Arsenal att slarva bort försprånget.

OCH det röda kortet på Mascherano.
Citera
2008-03-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
OCH det röda kortet på Mascherano.

Det var väl helt korrekt att visa ut Mascherano?
Citera
2008-03-23, 19:11
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Hamasenal ska vara glada att Eboue fick fortsätta matchen efter att domaren dömde gult kort till Maka istället för att ge Eboue det andra gula. Sluta gnäll på domaren och erkänn att ni förlorade fair and square...
Citera
2008-03-23, 19:11
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg

Jupp! Gulkort är ett gulkort, vare sig man har ett innan eller ej!
Citera
2008-03-23, 19:12
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:

Enligt regelboken kanske men inte enligt normen i PL och engelsk fotboll. Det är vad jag tycker iallafall. Det finns ingen konsekvens i domarnas sätt att hantera snack från spelarna. Man måste ha tydligare riktlinjer.
Citera
2008-03-23, 19:12
Medlem
Eastons avatar
Citat:

Orka med er svin, ta en förlust som en man och sluta gråt!
Citera
2008-03-23, 19:13
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Den var så solklar så jag bara satt och väntade på det röda. Macherano tappade fattningen helt. Han fick ett gult kort och bara fortsatte och fortsatte att tjafsa. Om man inte får ett till gult kort till slut så gör domaren ett tjänstefel...
Citera
2008-03-23, 19:13
Medlem
Citat:
Helt korrekt enligt min uppfattning. Sen på tal om att Ronaldo filmar, jag såg minst två lägen där Torres gjorde två solklara filmningar, undra om han lärt sig av mästaren själv... Gerrard det vill säga.

Chelsea - Arsenal var ju en besvikelse. Så fort Sagna klev av planen gick allt åt helvete, Carvalho och Drogba storspelade, matchens lirare borde gå till någon utav dem.
Citera
2008-03-23, 19:14
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Håller med dig att Man U förmodligen skulle vunnit ändå men det tar inte bort det faktum att Bennett gjorde fel. Man har ju alltid sett premiership som den ligan där domarna har kunnat prata med spelarna och lugna ner dom istället för att vifta med ostbrickan.

Att Bennett inte visade kyla i den situationen eftersom Mascherano redan hade gult va direkt dåligt av han, visst han klagade men det har han rätt till. Har man redan en varning så ska ribban höjas lite för den spelaren att visa ut han för protest är ett tecken på domaren inte är stabil.

Min åsikt och alla har rätt till sin egen.

Vem är det som saknar kyla? Mascherano har redan ett gult och fortsätter ändå klaga på allt och skicka fuck off till domaren och avslutar med en 30 meter löping när pool får med sig en frispark. Nej, jag tycker att allt ligger på spelare och domaren gör ett helt korrekt agerande.
Citera
2008-03-23, 19:15
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:

Arsenal visar sitt vanliga jag igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in