2007-08-15, 12:26
Medlem
Argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Standard är ju att han filmar och lipar över 1500ggr redan innan januari, så att satsa pengar på 200ggr under en hel säsong känns som extremt säkra pengar. Belåna dina barn, ditt hus, allt du någonsin kommer äga, ta ut statslån.

Varför bry sig. I bästa fall får han bara tillbaka pengarna.
Citera
2007-08-15, 16:07
Medlem
Vem bryr sig? Ser vi Drogba och Lehman leka skådespelare i år också?
Citera
2007-08-15, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Vem bryr sig? Ser vi Drogba och Lehman leka skådespelare i år också?
Ja det är väl ganska oundvikligt. Men att jämföra Drogba och Lehmann med Cristiano angående skådespeleri är som att jämföra skådespelarensemblen från Reine & Mimi i Fjällen med Al Pacino.
Citera
2007-08-15, 18:44
Medlem
Angående skådespelarinsatserna så leder väl Arsenal ganska klart på poäng i nuläget. Dykningen som föregick lördagens straff var ju rent sorglig att se. Men det är väl som vanligt med "Le Arse", man anklagar andra för fusk men gör aldrig något fel själva.
Citera
2007-08-15, 19:05
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanke Axel
Angående skådespelarinsatserna så leder väl Arsenal ganska klart på poäng i nuläget. Dykningen som föregick lördagens straff var ju rent sorglig att se. Men det är väl som vanligt med "Le Arse", man anklagar andra för fusk men gör aldrig något fel själva.
Frågan är bara hur domaren kunde hitta den. I och för sig sträckte Fulhamspelaren ut ett ben men det såg ju mest ut som att han sprang in i han.

Sen hade faktiskt Arsenal en annan situation där jag tyckte det var solklar straff i början när Rosicky fälldes. Kan ju vart lite kompensation för det också, men det är ju inte särskilt vanligt i PL.
Citera
2007-08-15, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blanke Axel
Jodå vi dyker in och ut ur situationer hela tiden, precis som alla andra lag i europa. Arsenal är varken bättre eller sämre än något annat lag på den punkten. Cristiano sätter dock ribban för hur en god filmning ska se ut.
Citera
2007-08-15, 19:27
Medlem
Ronaldo på Youtube.

Varför ser inte Manchster supportrar det där? De flesta som skriver att "Ronaldo är världens bästa spelare." Lägger ni ens märke till sånt där? Eller anser ni att sånt där hör hemma på en fotbollsplan? Det finns BEVIS på att Ronaldo fuskar.

Det finns BEVIS på att Ronaldo gör mycket bra på en fotbollsplan (Såg ni? En ICKE United supporter skrev att han faktiskt kunde göra något bra också.)

Varför ser ni bara det bra? Varför ska det vara så svårt att erkänna att han är en filmare som platsar i Hollywood? Med tanke på hans skådespelartalanger skulle han konkurera ut vilken filmkändis som helst.

Att säga att Ronaldo INTE fuskar är som att säga att Faye är vit.
Citera
2007-08-15, 19:36
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
Ronaldo på Youtube.

Varför ser inte Manchster supportrar det där? De flesta som skriver att "Ronaldo är världens bästa spelare." Lägger ni ens märke till sånt där? Eller anser ni att sånt där hör hemma på en fotbollsplan? Det finns BEVIS på att Ronaldo fuskar.

Det finns BEVIS på att Ronaldo gör mycket bra på en fotbollsplan (Såg ni? En ICKE United supporter skrev att han faktiskt kunde göra något bra också.)

Varför ser ni bara det bra? Varför ska det vara så svårt att erkänna att han är en filmare som platsar i Hollywood? Med tanke på hans skådespelartalanger skulle han konkurera ut vilken filmkändis som helst.

Peka på någon som säger att Cristiano Ronaldo aldrig filmar eller fuskar är du snäll?

Däremot finns de som hävdar att Cristiano Ronaldo skärpt till sig ordentligt på den fronten. Jag är en av dom. Du skriver en halv bok med obefogad kritik för det finns ingen här som påstår att Ronaldo aldrig filmar.
Citera
2007-08-15, 19:41
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
Ronaldo på Youtube.

jag såg 2 minuter men jag förstår inte riktigt vad du vill ha ut av den?
som Quorthon säger så är det ingen som säger att han Inte filmar, men att han har blivit betydligt bättre på att inte göra det.

sen är det en annan sanning att han filmar mer i landslaget, han verkar ha förstått att det inte uppskattas i england, han kanske börjar igen om han nångång går till real madrid?
Citera
2007-08-15, 20:05
Bannlyst
Det som mest visas i filmen är ju inte det uppenbara faktum att Cristiano filmar 900ggr mer än alla andra fotbollsspelare på planeten, det vet ju alla. Det som snarare visas på filmen är det jag alltid säger om honom: hur överskattad han är. Men Man Utd supportrar ser visst inte alla dessa misstag. Det som visas i filmen är vad jag ser 80-90% av tiden när jag kollar på Man Utd matcher där Cristiano figurerar (ja jag kollar alla matcher), och ibland lyckas han med något av alla sina försök och då tycker hela Old Trafford att Cristiano är världens bästa spelare.

Det är ungefär som att jag hade satt mig i en racerbil på en racerbana och försökt slå rekordet på den banan om och om igen, hela tiden varenda dag utan att lyckas, men en dag lyckas jag under de rätta omständigheterna att komma nära en bra tid, och då är jag helt plötsligt världens bästa racerförare.

Den här videon är ännu mer talande:

http://www.youtube.com/watch?v=e8hJAi4-0hk
Citera
2007-08-15, 20:15
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Det som mest visas i filmen är ju inte det uppenbara faktum att Cristiano filmar 900ggr mer än alla andra fotbollsspelare på planeten, det vet ju alla. Det som snarare visas på filmen är det jag alltid säger om honom: hur överskattad han är. Men Man Utd supportrar ser visst inte alla dessa misstag. Det som visas i filmen är vad jag ser 80-90% av tiden när jag kollar på Man Utd matcher där Cristiano figurerar (ja jag kollar alla matcher), och ibland lyckas han med något av alla sina försök och då tycker hela Old Trafford att Cristiano är världens bästa spelare.

Det är ungefär som att jag hade satt mig i en racerbil på en racerbana och försökt slå rekordet på den banan om och om igen, hela tiden varenda dag utan att lyckas, men en dag lyckas jag under de rätta omständigheterna att komma nära en bra tid, och då är jag helt plötsligt världens bästa racerförare.

Den här videon är ännu mer talande:

http://www.youtube.com/watch?v=e8hJAi4-0hk

Du verkar aningen bitter.... Alla med fungerande syn kan ju se att Ronaldo är en av världens bästa spelare. Lite överskattad kanske men inte som du får det att låta.
Citera
2007-08-15, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Du verkar aningen bitter.... Alla med fungerande syn kan ju se att Ronaldo är en av världens bästa spelare. Lite överskattad kanske men inte som du får det att låta.
Då får du nog gå till optikern och gå en grundkurs i fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in