2007-08-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
Ronaldo på Youtube.

Varför ser inte Manchster supportrar det där? De flesta som skriver att "Ronaldo är världens bästa spelare." Lägger ni ens märke till sånt där? Eller anser ni att sånt där hör hemma på en fotbollsplan? Det finns BEVIS på att Ronaldo fuskar.

Det finns BEVIS på att Ronaldo gör mycket bra på en fotbollsplan (Såg ni? En ICKE United supporter skrev att han faktiskt kunde göra något bra också.)

Varför ser ni bara det bra? Varför ska det vara så svårt att erkänna att han är en filmare som platsar i Hollywood? Med tanke på hans skådespelartalanger skulle han konkurera ut vilken filmkändis som helst.

Att säga att Ronaldo INTE fuskar är som att säga att Faye är vit.
Jag har heller aldrig påstått att Ronaldo inte filmar eller faller lätt ibland. Vad jag ville få fram med mitt inlägg var det faktum att alla gör det då och då. Med den skillnaden att det då oftast inte hörs någon kritik eller fördömanden.
Att sedan diskutera vem som ramlar lättast, oftast eller liknande är enligt mig meningslöst.
Citera
2007-08-15, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blanke Axel
Att sedan diskutera vem som ramlar lättast, oftast eller liknande är enligt mig meningslöst.
Klart det är meningslöst för en Cristianosupporter att få reda på att hans gullunge faktiskt är den som är bäst på att fuska.
Citera
2007-08-15, 20:30
Medlem
uniteders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Den här videon är ännu mer talande:

http://www.youtube.com/watch?v=e8hJAi4-0hk
Hahaha! Jag gillar speciellt hur den som gjort filmen ägnar en halvminut åt repriser på samma(!) solklara filmning Och självklart sekvensen där han tydligen filmar trots att han bara hade haft att slå in bollen i öppet mål om han stått på benen

Nu är jag iofs väldigt medveten om att Ronaldo filmat en hel del i sina dar, men en sån här film kan man ju göra om precis vilken spelare som helst..

Jag menar, att ha fem klipp där han misslyckats med dribblingar som bevis på att han inte är en av världens bästa.. Jag tror man kan hitta sånna klipp med Maradona och Pele också
Citera
2007-08-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Klart det är meningslöst för en Cristianosupporter att få reda på att hans gullunge faktiskt är den som är bäst på att fuska.
Du har rätt, jag lägger mig platt. Det går inte att motsäga solklara fakta. Tack för upplysningen
Citera
2007-08-15, 20:32
Medlem
Killswitchs avatar
Kvällens elva:

Cech
Ferreria-Ben Haim-Carvalho-Cole
Sidwell
SWP-Lampard-Malouda
Drogba-Kalou

Jag blir inte ledsen om någon råkar sparka ner Cunt och skickar honom av planen.
Citera
2007-08-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Kvällens elva:

Cech
Ferreria-Ben Haim-Carvalho-Cole
Sidwell
SWP-Lampard-Malouda
Drogba-Kalou

Jag blir inte ledsen om någon råkar sparka ner Cunt och skickar honom av planen.
Cunt ??
Citera
2007-08-15, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uniteder
Jag tror man kan hitta sånna klipp med Maradona och Pele också
Lycka till. Försök hitta liknande grejer med Zidane, Ronaldinho eller någon annan som faktiskt varit en av de bästa och inte bara velat haft titeln så mycket att de gråter för ingenting.
Citera
2007-08-15, 20:38
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Cunt ??

Hunt = Cunt
Citera
2007-08-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Hunt = Cunt
Ha ha, ok. Han kan nog få en ganska jobbig kväll misstänker jag.
Citera
2007-08-15, 20:46
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ha ha, ok. Han kan nog få en ganska jobbig kväll misstänker jag.

Det hoppas jag verkligen han får. Kommer man undan mordförsök så ska man straffas på nåt sätt..
Citera
2007-08-15, 21:02
Medlem
Superostens avatar
Aj aj aj! Finns risk att Gerrard missar helgens viktiga match.
Verkar som han åkt på en fotskada i matchen mot Toulouse.
Citera
2007-08-15, 21:32
Medlem
Elano, vilken djävla lirare. Kan nog bli årets spelare.

Reading är mitt favoritlag i Premier League, utan tvekan. Vilken glöd. Vilken klassisk brittisk sparka och spring-mentalitet. Kan vara det enda äkta och rena kvar i den ligan.
Nu hoppas jag att de ger Chelsea däng, det skulle vara fenomenalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in