2007-12-13, 19:32
Medlem
Citat:
----------------PIG----------------
Simpson---Evans---Piqué---O'Shea-
Eagles---Fletcher---Carrick---Nani
------------Rooney---Saha---------

Lär se ut ungefär så. Men man vet aldrig med SAF

Visste inte att ni hade en gris i målet
Citera
2007-12-13, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Visste inte att ni hade en gris i målet

Pole in goal.
Citera
2007-12-13, 21:34
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Pole in goal.

Polish in goal om jag får be.
Citera
2007-12-13, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Polish in goal om jag får be.

Öhm. Även fansen i England kallar honom för Pole in goal. Pole=polack. Polack i målet, vad är det som är så konstigt med det? Polish skulle alltså bli: "Polen i målet"
Citera
2007-12-13, 21:48
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Öhm. Även fansen i England kallar honom för Pole in goal. Pole=polack. Polack i målet, vad är det som är så konstigt med det?

Vi kan enas vid "Polackjäveln i mål som aldrig kommer att bli första målvakt i United"
Citera
2007-12-13, 21:49
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Hoppas det är bra nyheter, han har gjort det bra hittils men det är fortfarande Mourinhos spelstil så vi får se.
Egentligen betyder det inte så mycket för AG kan ändå sparka honom när han vill.
Man kan ändå inte låta bli att imponeras över vad han har åstadkommit med laget även om han inte är nån bevisad stor tränare.

Berätta gärna för publiken vad han åstadkommit med laget...Copy/Paste Mourinhos skrivblock och hålla lugnet i truppen än sålänge. Vi får se hur länge lugnet håller i sig. Jag är helt övertygad om att han inte klarar av att hålla lugnet en längre tid. Visst han har slagit en massa skitlag och spelat lika med en massa skitlag... Noll titlar i slutet av säsongen räddar inte hans skinn....
Citera
2007-12-13, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Berätta gärna för publiken vad han åstadkommit med laget...Copy/Paste Mourinhos skrivblock och hålla lugnet i truppen än sålänge. Vi får se hur länge lugnet håller i sig. Jag är helt övertygad om att han inte klarar av att hålla lugnet en längre tid. Visst han har slagit en massa skitlag och spelat lika med en massa skitlag... Noll titlar i slutet av säsongen räddar inte hans skinn....

Tjaaa, laget förlorade bara med 2-0 mot världens bästa lag, Man Utd
nä, men Chelsea går ju bra nu både i ligan och CL så ni får väl vara nöjda.
Citera
2007-12-14, 15:40
Medlem
Pancevs avatar
Jag är klart skeptisk mot Avram och hans förmåga att hålla ihop en sådan grupp av spelare. Man kan ha fel och personer ska inte underskattas i förväg men det känns som att så länge laget presterar bra resultat (vilket de borde ha klarat av även under min ledning så här långt eftersom truppen är så bra) så har han inte ställts på prov ännu.

Som Jole påpekar så finns det ett orosmoln på horisonten om laget inte vinner något denna säsong (PL eller CL). Om det blir så och Avram ska vara kvar så borde man kunna ana en risk för att en del spelare kan komma vilja att röra på sig.
Citera
2007-12-15, 00:20
Medlem
Killswitchs avatar
Avram sitter väl som någon sorts länk mellan omklädningsrummet och Roman. Han räddades nog kvar genom att Ten Cate kom till klubben.
Citera
2007-12-15, 18:04
Medlem
De Larges avatar
Härligt Everton, två raka bortasegrar mot West Ham på 4 dagar, det är starkt.

Idag vann dom med 2-0 efter mål av Yakubu och Johnson.

0-1 Yakubu, på nick efter inlägg av Arteta och nickpass av Cahill, i slutet av fh.

Och 0-2 av Johnson efter en försvarsmiss, Johnsons 3:e mål som inhoppare denna säsong. Han hade varit inne 4-5 minuter.

EDIT: Everton hade ett bra och stabilt passningsspel som var en fröjd för ögat.
Citera
2007-12-15, 18:08
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Härligt Everton, två raka bortasegrar mot West Ham på 4 dagar, det är starkt.

Idag vann dom med 2-0 efter mål av Yakubu och Johnson.

0-1 Yakubu, på nick efter inlägg av Arteta och nickpass av Cahill, i slutet av fh.

Och 0-2 av Johnson efter en försvarsmiss, Johnsons 3:e mål som inhoppare denna säsong. Han hade varit inne 4-5 minuter.
Spelade Ljungberg?
Citera
2007-12-15, 18:17
Medlem
Simaõs avatar
Strong av City att bibehålla sin hemmasvit och att komma tillbaka efter 1-2 i paus. Dock var Bolton ganska bleka i andra och Manchester hade lite av sitt, för denna säsongen, sedvanliga flyt i avslutningsfaserna. Egentligen tycker jag inte det ser ut som det finns någon riktig tyngt i laget, försvaret ser alltid ganska darrigt ut, Isaksson verkar alltid vara på vippen att klanta till det ordentligt och anfallet (i synnerhet utan Elano) blir ofta väldigt omständigt, men City har trots det många spelare av hög kvalitet och lyckas ofta spela hem sådana här matcher i slutändan ändå. Mycket tack vare individuella presationer. Viktigt också (som Jens Fjällström också sa) att fler än Elano kan kliva fram som matchvinnare.
Förresten, vilket löpsteg Mpenza har.

Någon som såg Tottenham bortaslå hemmastarka Portsmouth? Dela gärna med er av intryck.

Easton: Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in