2007-12-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Undra vad den där videon har med saken att göra? Sen är det väl bra att han verkligen ger allting för sitt eget land, till skillnad från många andra.

Ja, men erkänn att det ser fjantigt ut. Ser nästan ut som han gör sig inför kamerorna. Men jag ångrar att jag länkade till videon, det var onödigt.
Citera
2007-12-05, 15:27
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Jaha? Du vet ju själv att det jag skriver är sant.
Visst, man brukar försvara sitt lag från filmningar o annat rätt ofta. Men på det sättet som nästan alla United-fans gör är tragiskt.

Tycker du? Jag har inget problem att såga mitt lag (united om någon nu missat det) längs med fotknölarna när jag tycker att det är befogat. Framför allt Ronaldo som jag tycker har varit allt för blek i många stora matcher och när han kom så var det mer rullningar än passningar samt att han inte tillhör mina favoritspelare med klassisk engelsk inställning så som Scholes, Vidic. Nevile etc.

Dock har det hänt mycket sedan Ronaldo kom till United och filmar idag inte spec mycket utan försöker mestaldels stå på fötterna eftersom han vet att han inte få något med sig om det är tveksamt. Att han fortfarande ramlar och får med sig frisparkar och straffar kan möjligen inte ha något att göra med att han är ligans mest tacklade spelare? Det krävs inte spec mycket för att man skall snubbla när man kommer upp i den hastigheten som Ronaldo gör.
Citera
2007-12-05, 15:28
Medlem
Quorthons avatar
Vi försvarar inte han filmningar för det mesta. Anser dock inte att detta var en filmning. Däremot brukar jag ge honom credit för att han faktiskt förbättrat sig avsevärt när det gäller filmningar och oärligt spel. Det är betydligt mer pinsamt med alla Ronaldo-hatare som blundar för detta och som verkar viga sina liv åt hatet. När de inte längre har något att komma med ropar de unisont "titta vilken fjolla, han gråter" och postar just den videon.
Hur patetiskt är det ?
Citera
2007-12-05, 15:31
Bannlyst
Bland annat så filmade Evra i någon match nyligt, fick dessutom gult för det. Och jag har inte sett någon Unitedsupporter försvara detta. Det är nog snarare ett faktum att Ronaldo inte filmade där, det är nog färför vi försvarar det.
Citera
2007-12-05, 15:37
Medlem
Okej, håller med om att mitt inlägg var fjantigt.
Jag tycker fortfarande att han filmar, ni tycker olika. Jag förstår er egentligen, hade det varit en Arsenal spelare hade jag nog skitit i vad alla andra sagt om situationen. Sorry att jag startade den onödiga diskussionen som vi ändå inte kommer någonstans med.
Citera
2007-12-05, 15:39
Medlem
Ang. straffsituationen. Det hade varit intressant att diskutera om matchen slutat 1-1 men nu vann dom med 2-0 så spela roll...

Sen är det klart straff men eftersom Ronaldo är dum nog att överdriva situationen (titta noga hur han sprattlar till med ena benet) så får han varning istället.
Citera
2007-12-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Vi försvarar inte han filmningar för det mesta. Anser dock inte att detta var en filmning. Däremot brukar jag ge honom credit för att han faktiskt förbättrat sig avsevärt när det gäller filmningar och oärligt spel. Det är betydligt mer pinsamt med alla Ronaldo-hatare som blundar för detta och som verkar viga sina liv åt hatet. När de inte längre har något att komma med ropar de unisont "titta vilken fjolla, han gråter" och postar just den videon.
Hur patetiskt är det ?

Inte särskilt patetiskt, får man inte ge han kritik eller? Sen att du överdrivet allting är ju en annan sak.
Citera
2007-12-05, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Okej, håller med om att mitt inlägg var fjantigt.
Jag tycker fortfarande att han filmar, ni tycker olika. Jag förstår er egentligen, hade det varit en Arsenal spelare hade jag nog skitit i vad alla andra sagt om situationen. Sorry att jag startade den onödiga diskussionen som vi ändå inte kommer någonstans med.

Jag försvarar inte någon, om det är en Unitedspelare eller Arsenalspelare är inte relevant. Nu filmade inte Ronaldo, utan han hoppade.
Citera
2007-12-05, 20:55
Medlem
Jockegrillars avatar
Inte ens gult kort på Smiths tackling
Citera
2007-12-05, 22:16
Medlem
rakapparats avatar
Utjämnat!
Steven Taylor!
Citera
2007-12-05, 22:19
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakapparat
Utjämnat!
Steven Taylor!
I love it when a plan comes together! Håll i nu ffs!
Citera
2007-12-05, 22:41
Medlem
Jockegrillars avatar
Ett mycket svagt Arsenal spelar oavgjort mot ett imponerande Newcastle som sprang jorden runt ungefär. Millner var duktig

Synd för gunners som hade kunnat ryka lite i tabellen om man kan säga så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in