2007-12-05, 22:44
Bannlyst
Arsenal var inte så bra idag, de hade ganska lite boll.
Citera
2007-12-05, 22:47
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Arsenal var inte så bra idag, de hade ganska lite boll.
Mm, var inte igår som man såg bollinnehavsiffrorna 67-33 eller nåt sånt till motståndarlaget för Arsenal. Får vara glada att det inte blev förlust och att vi fortfarande är obesegrade.
Citera
2007-12-05, 23:04
Medlem
Donnos avatar
Vilken underbar insats av NUFC, adrenalinet verkligen flödade både hos spelarna, publiken och inte minst mig själv i andra halvlek. Hoppas nu de kan hålla samma inställning mot sämre lag och detta inte bara var en cup-final i en lång liga.
Citera
2007-12-05, 23:08
Medlem
ischs avatar
Och som vanligt saknar jag Smith i United. Förlorade han någon nickduell?
Citera
2007-12-05, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Och som vanligt saknar jag Smith i United. Förlorade han någon nickduell?

Man kan som säga att han vann kampen mot Arsenals mittlås.
Citera
2007-12-05, 23:50
Medlem
norados avatar
Arsenal behöver verkligen Flamini, Cesc och Hleb, och inte minst Van Persie! Men främst de 3 förstnämnda. Newcastle spelade väldigt bra idag och Arsenal mindre bra men jag är nöjd (men ändå inte) med 1 poäng.
Citera
2007-12-05, 23:52
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Mm, var inte igår som man såg bollinnehavsiffrorna 67-33 eller nåt sånt till motståndarlaget för Arsenal. Får vara glada att det inte blev förlust och att vi fortfarande är obesegrade.

67-33 var iofs bara under en 5minuters period...
Citera
2007-12-06, 01:16
Medlem
Arsenal har tyvärr inte den truppen som behövs över en hel säsong att kunna vinna ligan om man drabbas av en normal mängd skador.

Chelsea, ManU och Liverpool skiljer sig på den punkten. Detta är första gången på många år som Liverpool har haft den här bredden.
Citera
2007-12-06, 03:53
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norado
Arsenal behöver verkligen Flamini, Cesc och Hleb, och inte minst Van Persie! Men främst de 3 förstnämnda. Newcastle spelade väldigt bra idag och Arsenal mindre bra men jag är nöjd (men ändå inte) med 1 poäng.
Inte minst Van Persie, men mest de andra. Hur ska du ha det?
Citera
2007-12-06, 09:43
Medlem
rakapparats avatar
Kul att Milner verkade göra en bra match!
Även kul för publiken på SJP att e Newcastle göra ett mål.
Citera
2007-12-06, 12:39
Medlem
Arsenal

I helgen är det match!
arsenal skall segra mot Boro och utöka sin ledning (se tabell www.tabellen.nu) som just nu är 4 poäng! Jag håller tummarna, gör du!

Ärligt talat, vem kunde tro att Arsenal skulle vara så här bra utan Henry?
Citera
2007-12-06, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erol56
I helgen är det match!
arsenal skall segra mot Boro och utöka sin ledning (se tabell www.tabellen.nu) som just nu är 4 poäng! Jag håller tummarna, gör du!

Ärligt talat, vem kunde tro att Arsenal skulle vara så här bra utan Henry?

Eftersom Arsenal spelade hela förra säsongen utan Henry (och de spelade bra, riktigt bra) men ändå var högt upp i tabellen, så var väl inte jag iallafall direkt förvånad. Den största anledning till att Arsenal spelade bra men ofta inte fick hål på motståndarna stavas; Robin van Persie och inte Thierry Henry. Utan honom så tar spelarna mer ansvar, när han var med så skulle allt gå igenom honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in