2007-10-24, 23:57
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Det är faktiskt illa, men personligen tycker jag henkehysterin var värre. Mådde nästan dåligt av det hela. Jag skaffade mig nåt sorts hat, inte mot henke, utan mot allt som hade med honom att göra. Gick ju inte en dag utan att man fick läsa om hur jävla bra det gick för honom i United och hur han räddade och vann ligan åt dem.

Tålde inte riktigt medias ältade med honom innan CL finalen, men efter den när han blev Guds son så måste det ha varit någonting som satte sig i skallen på mig. Detta daltande med medias egna älskling och alla dessa upphöjningar till skyarna var bara så jobbigt. Inte minst om hur det stod om hur stor han var i "Henkestad", kan aldrig tänka mig att han ens var i närheten av det. Han kunde inte heller göra en dålig match, spelade ingen roll om han inte rörde bollen alls på 90 minuter, han hade ändå skapat dem där ***** ytorna var enda gång.

Nej, världens bästa Henrik Larsson är ett avslutat kapitel, och ack så skönt det är.

Duktig fotbollspelare, men inte ens i närheten av så bra eller stor som tidningarna gjorde han till. Inte heller i närheten av Sveriges bästa genom tiderna. Dock ska han ha all credit för det han faktiskt har gjort, och även svårt att fatta hur stor han faktiskt är i Celtic.

Så som du förstår så är det nog mest personligt.

I alla fall, får verkligen hoppas att Arsenal behåller fötterna på jorden nu efter 7-0 segern och tar med sig självförtroendet in i matchen mot Liverpool. Hur ser det ut med Torres, blir han spelklar tror ni?

Jag hejar faktiskt på Arsenal på söndag. Låter otroligt men Liverpool får bara inte ha framgång i ligan. Kosta vad det kostar...
Citera
2007-10-25, 00:08
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag hejar faktiskt på Arsenal på söndag. Låter otroligt men Liverpool får bara inte ha framgång i ligan. Kosta vad det kostar...
Haha, Liverpool kan få en att göra det mest besynnerliga saker... Själv hejade jag på turkarna ikväll trots att jag inte gillar dem alls.
Citera
2007-10-25, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Jag tänker iaf hålla på Liverpool och hoppas på en metatarsel skada på Fabregas.

Dessvärre så tror jag att det kommer att stå 0-0 ganska länge sedan får Adebayor bollen i djupled och gör 1-0 på övertid bara för att pool har den långsammaste backlinjen i norra europa.
Citera
2007-10-25, 09:06
Medlem
dajves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Jag tänker iaf hålla på Liverpool och hoppas på en metatarsel skada på Fabregas.

Dessvärre så tror jag att det kommer att stå 0-0 ganska länge sedan får Adebayor bollen i djupled och gör 1-0 på övertid bara för att pool har den långsammaste backlinjen i norra europa.

Detta är en viktig match för Arsenal så om jag vore Pool så skulle jag hålla mig undan lasagne de närmaste dagarna.
Citera
2007-10-25, 13:29
Bannlyst
Jag hoppas då på 0-0. Vore perfekt.
Citera
2007-10-25, 14:26
Medlem
Quorthons avatar
Jag hoppas på 0-0 och ett riktigt slagfält med 6 utvisningar minst
Citera
2007-10-25, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Jag hoppas på 0-0 och ett riktigt slagfält med 6 utvisningar minst

Arsenal kan få avstängningar på Fabregas, Hleb, Adebayor, Gallas och Toure. Låter bra va?
Citera
2007-10-25, 15:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Chelsea-Manchester City tror jag blir skit. 0-0 och sömnigt.

Liverpool-Arsenal blir nog lite roligare. Roligast om Liverpool vinner.

Och vad fan ska man tro om Tottenham-Blackburn? 5-7;3-6;4-5?
Citera
2007-10-25, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Chelsea-Manchester City tror jag blir skit. 0-0 och sömnigt.

Liverpool-Arsenal blir nog lite roligare. Roligast om Liverpool vinner.

Och vad fan ska man tro om Tottenham-Blackburn? 5-7;3-6;4-5?

Eftersom Blackburn faktiskt kan spela fotboll. Så tippar jag på 1-3!
Citera
2007-10-25, 17:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Eftersom Blackburn faktiskt kan spela fotboll. Så tippar jag på 1-3!

Ja, det har funkat fint med 1-3 på The Lane hittills i år. Fy fan
Citera
2007-10-25, 17:34
Medlem
dajves avatar
Jag tror det kommer att lossna för Tottenham nu.

Mitt tips, 6-3
Citera
2007-10-25, 18:26
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajve
Jag tror det kommer att lossna för Tottenham nu.

Mitt tips, 6-3
Tottenhams backlinje mot Santa Cruz? Vänd på siffrorna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in