2007-10-27, 10:46
Medlem
Jole25s avatar
Vinst mot City och livet för CFC blir mycket lättare. Sorry Hasse Backe. jag vet att du är CFC-supporter men du får njuta av Stamford Bridge istället...
Citera
2007-10-27, 11:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Juande Ramos är enligt flera tidningar klar för Tottenham. En försiktig optimism infinner sig.
Citera
2007-10-27, 13:04
Medlem
Quorthons avatar
Ja, det skall bli intressant att se vad han kan tillföra. Mer kreativitet på mittfältet och underhållande spel hoppas man ju. Beror ju lite på vilka pengar han får till förfogande under nästa transferperiod.
Citera
2007-10-27, 13:08
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Juande Ramos är enligt flera tidningar klar för Tottenham. En försiktig optimism infinner sig.

Säkert på optimismen om du ser vad som har hänt med Sevilla?
Citera
2007-10-27, 13:32
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Säkert på optimismen om du ser vad som har hänt med Sevilla?

Nej, säker är jag inte. Just därför skrev jag försiktig optimism. Just nu blundar jag bara och hoppas på det bästa. Tottenham har en förmåga att klanta till det.
Citera
2007-10-27, 13:33
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Nej, säker är jag inte. Just därför skrev jag försiktig optimism. Just nu blundar jag bara och hoppas på det bästa. Tottenham har en förmåga att klanta till det.

Det var precis det jag tänkte på. Det är synd, en rätt mysig klubb i övrig o brukar spela hyffsat roligt iallafall. Aja vi får hoppas på det bästa för er
Citera
2007-10-27, 13:33
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Ja, det skall bli intressant att se vad han kan tillföra. Mer kreativitet på mittfältet och underhållande spel hoppas man ju. Beror ju lite på vilka pengar han får till förfogande under nästa transferperiod.

Han ska enligt uppgifter jag fick från London ha ganska mycket att ha till förfogande.
Citera
2007-10-27, 13:35
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Han ska enligt uppgifter jag fick från London ha ganska mycket att ha till förfogande.

Har du några uppgifter om vilka som kan tänkas värvas?
Citera
2007-10-27, 13:40
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Har du några uppgifter om vilka som kan tänkas värvas?

Nej, nu är det bara spekulationer om vilka som får gå. Enligt ryktena och då menar jag rykten är det Jenas som är nästa man att packa väskan. Men jag vet inte vem dom funderar på att köpa in. Vi får se i januari.
Citera
2007-10-27, 13:41
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Nej, nu är det bara spekulationer om vilka som får gå. Enligt ryktena och då menar jag rykten är det Jenas som är nästa man att packa väskan. Men jag vet inte vem dom funderar på att köpa in. Vi får se i januari.

Det får ju en annan att börja hoppas på att Jenas kanske återvänder hem till toon-riket
Citera
2007-10-27, 13:47
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Det får ju en annan att börja hoppas på att Jenas kanske återvänder hem till toon-riket

Han har ju knappast stärkt sina aktier. Landslagsman när han kom och nu ute i kylan. Ännu en spelare som blivit sämre i Tottenham. Robbo och Dawson verkar ju gå åt samma håll. Det är väl det som Ramos ska ändra på.
Citera
2007-10-27, 13:51
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Han har ju knappast stärkt sina aktier. Landslagsman när han kom och nu ute i kylan. Ännu en spelare som blivit sämre i Tottenham. Robbo och Dawson verkar ju gå åt samma håll. Det är väl det som Ramos ska ändra på.

Det är ju underbart. Då kan vi i Newcastle köpa tillbaka honom för halva det pris vi fick så blir alla nöjda Undra vart Totenham kommer sluta tillslut, vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in