2007-11-03, 02:12
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Och att Arsenal alltid gnäller på att de har så ungt lag. Manchester Uniteds snittålder mot Boro var lägre än Arsenals mot Liverpool, ironiskt nog.

Vadå gnäller? Du menar att vi använder det som en ursäkt när det går dåligt? Inte för att ALLA arsenalare gör det...

Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Sedan kan man ju fråga sig hur många av dessa ynglingar som verkligen är Arsenal-produkter ? Platini har ju åtminstone uttryckt ett stort missnöje angående i synnerhet Arsenals värvningspolitik.

Var drar du gränsen vid egen produkt, vid vilken ålder?
Citera
2007-11-03, 02:15
Medlem
RyanGiggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Nistelrooy är en bättre striker (en av de allra bästa), Kuyt (tar emot att säga det) är en bättre anfallare... Dock så saknar jag Nistelrooy alla matcher där det är like aller vi ligger under i halvtid som tex. mot City.

Kuyt bättre anfallare?
Nu är det såhär att jag inte kollar på särskilt många Liverpoolmatcher men när jag nu ser dom så är Kuyt inte ens godkänd, jag tycker att han är superöverskattad men det kanske är så att han är jättebra dom matcherna jag inte kollar
Citera
2007-11-03, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RyanGiggs
Kuyt bättre anfallare?
Nu är det såhär att jag inte kollar på särskillt många Liverpoolmatcher men när jag nu ser dom så är Kuyt inte ens godkänd, jag tycker att han är superöverskattad men det kanske är så att han är jättebra dom matcherna jag inte kollar

Tyckte han var klasser bättre förra säsongen. Iår har han varit sämst på plan i varenda match.
Citera
2007-11-03, 10:58
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Tyckte han var klasser bättre förra säsongen. Iår har han varit sämst på plan i varenda match.
Hela Liverpool har underpresterat hela sesongen!
Citera
2007-11-03, 10:59
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanGiggs
Kuyt bättre anfallare?
Nu är det såhär att jag inte kollar på särskilt många Liverpoolmatcher men när jag nu ser dom så är Kuyt inte ens godkänd, jag tycker att han är superöverskattad men det kanske är så att han är jättebra dom matcherna jag inte kollar

Under förra året var han faktiskt riktigt bra och över förväntan (spec. för mig som var hyfsat säker på att han skulle bli en flopp). I år har Liverpool trotts att de är obesegrade varit riktigt dåliga överlag. Samtidigt så kan man inte bedöma en spelare på så få matcher som har varit i år. Tex har Giggsy och Scholes varit direkt dåliga vissa macther men inte säger vi att de är dåliga spelare.
Citera
2007-11-03, 11:35
Medlem
Dugarrys avatar
Lite tråkigt att man missar alla dagens matcher, speciellt Arsenal - Man U. Men vafan då, man får trösta sig genom att kolla West Ham imorgon.

Dagens mest intressanta match förutom Arsenalmatchen är väl ändå Blackburn mot Liverpool. Blackburn lyser med sin fantastska formtopp och vinner man idag blir man verkligen att räkna med. Därför håller jag faktiskt på Liverpool. Undra om Newcastle verkligen slår Portsmouth också, är tveksam, luktar kryss som bara fan.
Citera
2007-11-03, 12:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugarry

Dagens mest intressanta match förutom Arsenalmatchen är väl ändå Blackburn mot Liverpool.

nej, det är Middlesbrough-Tottenham som är dagens match. Ramos första ligamatch. Ska det lossna för Berbatov? Kommer försvaret spela lika jävla pissdåligt fortfarande? När kommer Ledley King tillbaka? Vilka spelar på mitten? Slipper vi Jenas?

För helvete Tottenham. Vinn och det stort
Citera
2007-11-03, 12:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton

Hur många matcher har dom förlorat i ligan?
Citera
2007-11-03, 12:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Hur många matcher har dom förlorat i ligan?

De har inte förlorat men samtidigt kan du inte säga att de spelat speciellt bra. Att dessutom ligga där de ligger utan att ha förlorat tyder ju gå att de ha svårt att de har svårt att få med sin 3p ifrån matcherna. Att de är obesegrade tycker jag är lite missvisande då de verkligen varit riktigt illa ute flertalet matcher.
Citera
2007-11-03, 12:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
De har inte förlorat men samtidigt kan du inte säga att de spelat speciellt bra. Att dessutom ligga där de ligger utan att ha förlorat tyder ju gå att de ha svårt att de har svårt att få med sin 3p ifrån matcherna. Att de är obesegrade tycker jag är lite missvisande då de verkligen varit riktigt illa ute flertalet matcher.

Jo, dom var ju illa ute mot Tottenham. Men om man spelar dåligt som du skriver och inte förlorar visar det ju på styrka också.
Citera
2007-11-03, 12:37
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton

Gör dom inte det varje säsong?
Citera
2007-11-03, 12:41
Medlem
Duumburks avatar
Arsen-al FC, were by far the greatest team the world has ever seen and its Arsen-al, Arsen-al FC!

En timme till kickoff!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in