Håller med om Robinson. Han känns inte stabil faktiskt. Undrar om Spurs får Petrov. Det snackas om Spurs eller Manchester City. Han ska tydligen vara i England nu och prata kontrakt.
Är han verkligen den bästa vänsteryttern vi kan få tag? Gillar inte att han är så skadebenägen.
Är han verkligen den bästa vänsteryttern vi kan få tag? Gillar inte att han är så skadebenägen.
Är han inte skadebenägen så blir han väl det i Spurs. Bästa vänsteryttern vet jag inte. Framtiden får utvisa det om vi nu får honom. Danny Rose från Leeds blev klar idag läste jag. Danny Rose? Låter som en filmtitel
Jag tycker Petrov är en mycket bra värvning av City. Han är en klasspelare när han kan hålla sig frisk och City behöver verkligen mittfältare, framförallt yttrar. Nu ryktas det också om att Svennis skall köpa Blasi och Chiellini från Juventus. Också bra värvningar tycker jag, framförallt den sistnämnde kan blomma ut.
Danny Rose känns intressant. Beskrivs som en Aaron Lennon för vänsterkanten, hoppas det stämmer. Hoppas nu vi blir av med Mido, Ghaly och Gardner så får vi ihop pengar till en vänsterytter av hög PL-klass.