• 1
  • 2
2007-05-20, 02:02
Medlem
danne_00s avatar
Har blivit ganska förrvirrad, är allmänt efter men aja skulle vara snällt om någon svara på min fråga.... Hur ska jag igentligen ta mina dianabol tabletter? just nu tar jag 20 mg på morgnen, alltså 2 tabletter, hur ska jag ta dom för att gå upp i vikt ordentligt och bra, och jo jag VET att de fnns fler trådar men har blivit för förvirrad eftersom alla bara skriver olika saker..
mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:05
Medlem
Varför ställer du inte din fråga i den klistrade tråden?
Citera
2007-05-20, 02:08
Medlem
danne_00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird
Varför ställer du inte din fråga i den klistrade tråden?
eftersom dom flesta blir låsta, är du snäll och hjälper mig? mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:11
Medlem
Ops, trode det fanns en klistrad tråd om Dianabol.

Jag är inte tillräkligt insatt för att svara tyvärr, men vad jag har förstått det som så skall man ta allt på morgonen, ska vara bäst då precis när man vaknar, minns inte exakt varför men jag har för mig det hade att göra med att systemet precis startat då eller nått

Det är sådana här missöden som gör att jag oftast aldrig postar något, det blir alltid bara fel
Citera
2007-05-20, 02:15
Medlem
danne_00s avatar
Citat:
Ops, trode det fanns en klistrad tråd om Dianabol.

Jag är inte tillräkligt insatt för att svara tyvärr, men vad jag har förstått det som så skall man ta allt på morgonen, ska vara bäst då precis när man vaknar, minns inte exakt varför men jag har för mig det hade att göra med att systemet precis startat då eller nått

Det är sådana här missöden som gör att jag oftast aldrig postar något, det blir alltid bara fel
hehe ok.. du vet inte om de spelar någon roll om man tar 10mg eller 20 mg, ger de samma effekt? mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:22
Medlem
Jag är inte säker, har bara läst att jag har kommit över men allt fastnar inte.
Vad jag har förstått det som så tar man just 10mg för att det inte förstör egen produktionen men ändå ger effekt, 20mg bör ju ge mer effekt än 10mg.

Kör på och skriv en utvärderande Dianabol kurrapport, känns som det är typ bara 2st som håller sig från början till slut, resten är;
"jag har läst allting och beslutat mig för att kura trots att jag är 12 och måste fråga ifall det ger bättre resultat ifall jag äter mycket" sen blir dom söndersågade och försvinner spårlöst.

Du har ju börjat din kur vad jag har förstått det som, så följfull den tycker jag, känns dumt att börja men inte avsluta.
Citera
2007-05-20, 02:24
Medlem
danne_00s avatar
Citat:
Jag är inte säker, har bara läst att jag har kommit över men allt fastnar inte.
Vad jag har förstått det som så tar man just 10mg för att det inte förstör egen produktionen men ändå ger effekt, 20mg bör ju ge mer effekt än 10mg.

Kör på och skriv en utvärderande Dianabol kurrapport, känns som det är typ bara 2st som håller sig från början till slut, resten är;
"jag har läst allting och beslutat mig för att kura trots att jag är 12 och måste fråga ifall det ger bättre resultat ifall jag äter mycket" sen blir dom söndersågade och försvinner spårlöst.

Du har ju börjat din kur vad jag har förstått det som, så följfull den tycker jag, känns dumt att börja men inte avsluta.
Hehe okej tackar, ska nog forsätta så hoppas de går bra då... mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:25
Medlem
Lycka till och glöm inte att betala tillbaka all kunskap du fått här med en kurrapport när du är klar.
Citera
2007-05-20, 02:25
Medlem
danne_00s avatar
Citat:
Lycka till och glöm inte att betala tillbaka all kunskap du fått här med en kurrapport när du är klar.
Hehe jodå lugnt fixar de, tackar! mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:29
Medlem
Som jag har förstått det så käkar du ju redan 20mg ed, vad menar du med HUR du ska ta dem?

Man gör sig en stor tjänst genom att noggrant studera de farliga läkemedel man kommer utsätta sin hälsa för, i detta fall så är darwins lära hack i häl.
Citera
2007-05-20, 02:34
Medlem
danne_00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
Som jag har förstått det så käkar du ju redan 20mg ed, vad menar du med HUR du ska ta dem?

Man gör sig en stor tjänst genom att noggrant studera de farliga läkemedel man kommer utsätta sin hälsa för, i detta fall så är darwins lära hack i häl.
Jo just nu tar jag 2st tabbs Dianabol 10mg på morgonen presic när jag vaknar, men några säger att man tar en på morgonen och en innan tränigen? :/ mvh danne
Citera
2007-05-20, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne_00
Jo just nu tar jag 2st tabbs Dianabol 10mg på morgonen presic när jag vaknar, men några säger att man tar en på morgonen och en innan tränigen? :/ mvh danne
Fråga dem varför
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in