• 1
  • 2
2007-05-19, 17:48
Bannlyst
Köpte en pizza igår, och sedan kl 0100 inatt har jag skitit vatten 2-4 gånger i timmen. Hur löser jag detta? Fil?
Citera
2007-05-19, 17:49
Medlem
Mockens avatar
Drick coca cola, blåbärssoppa eller morotspuré, om du inte gillar att skita så mycket.
Citera
2007-05-19, 18:03
Bannlyst
Undvik att äta fiberrik mat de närmaste dagarna.
Citera
2007-05-19, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Undvik att äta fiberrik mat de närmaste dagarna.

ALDRIG I livet, fiber är bra för mage och tarmar. Däremot ser det ut som jag blivit matförgiftad?
Citera
2007-05-19, 18:19
Medlem
Mina varningsklockor ringer för salmonella. Köp Imodium och Resorb. Drick ProViva blåbärddryck, använd lambi.

EDIT: Flickvännen blev jävligt sju för ett pra dar sen och sket ner sig upprepat antal gånger, har aldrig varit med om nåt liknande. Hon har askasst immunförsvar och jag tänkte att jag skulle klara mig, men nu har jag feber, rännskita och illamående. Så det blir samma för mig nu antar jag. Fan orkar inte ens sitta uppe måste gå och lägga mig och vila.
Citera
2007-05-19, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Svensson
Mina varningsklockor ringer för salmonella. Köp Imodium och Resorb. Drick ProViva blåbärddryck, använd lambi.

har bara DN
Citera
2007-05-19, 18:22
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Köpte en pizza igår, och sedan kl 0100 inatt har jag skitit vatten 2-4 gånger i timmen. Hur löser jag detta? Fil?
Huvudsaken är att dricka mycket vatten, så du inte blir uttorkad. Sen är det bara att vänta ut. Brukar bara vara någon/några dagar.
Citera
2007-05-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
har bara DN

Nog för att jag inte skulle ha något emot att använda DN som toapapper, men när röven börjar svida och blöda efter upprepade rengöringar så är det inte roligt längre.
Citera
2007-05-19, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Svensson
Nog för att jag inte skulle ha något emot att använda DN som toapapper, men när röven börjar svida och blöda efter upprepade rengöringar så är det inte roligt längre.

Min röv är nyrakad så pappret glider fint En god vän är på väg med lite fil och startmusli, det ska få fart på sanningen!
Citera
2007-05-19, 18:41
Medlem
Misstänker att det var räkor på pizzan? Jag fick rännskita efter att ha ätit en
"Bussola" på min lokala pizzeria.
Citera
2007-05-19, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim Barkbit
Misstänker att det var räkor på pizzan? Jag fick rännskita efter att ha ätit en
"Bussola" på min lokala pizzeria.