2003-09-10, 13:17
Bannlyst
Jag skulle gärna villja kunna ge min tjej fontänorgasm, men vet inte hur man gör! Har hört att man ska stimulera G- punkten men den är lite svårhittad. Men hur ska man göra sen?
Citera
2003-09-10, 13:24
Medlem
Mihailovics avatar
Har lyckats ge flera tjejer fontänorgasmer och även om några kan få
det genom samlag eller stimulering av g-punkten är det oralsex
är det säkraste kortet. Det sprutar rejält kan jag intyga

Men det är inte många som kan få det så det hänger inte bara på
teknik och var man pillar. Ingen idé att du försöker fokusera på
det utan händer det så händer det...Den största betydelsen -som
för vanlig orgasm- är att tjejen är avslappnad och är rejält upphestad
innan.
Citera
2003-09-13, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P_G
Jag skulle gärna villja kunna ge min tjej fontänorgasm, men vet inte hur man gör! Har hört att man ska stimulera G- punkten men den är lite svårhittad. Men hur ska man göra sen?
Det här med få fontänorgasmer är ju lika variernade som att killar har sned kuk, när andra inte har det.

Vissa tjejer kan få fontänorgasmer, medans andra bara får ett gnyande, sen är det över.

Det är så olika.
Citera
2003-09-19, 18:24
Medlem
Mikael666s avatar
Lättaste sättet enligt mig är att med pek o långfingret pulla tjejen. Tryck fingrarna upåt (mot magen) samtidigt som du pullar, smekning av klitoris samtidigt gör inte saken sämre.
Citera
2003-09-19, 18:26
Bannlyst
Är inte bruden på hugget så kan man pilla ocj grejja hur mycket som helst. Det blir inga fontäner det blir fan ta mig inga orgasmer överhuvudtaget (förutom för en själv såklart-det missar man ju inte...). Med rätt tjej så räcker det med att göra helikoptern så är det i det närmaste klart.
Citera
2003-09-19, 18:32
Medlem
har en polare som hade sex med en tjej som e lite äldre än han o hon hade tydligen fått en rejäl fontänorgasm men han fick intrycket att hon pissade på han o hans kuk medans dom knullade o sen dess tycker han hon e helt dum i huvet.
Citera
2003-09-19, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Öh, om vi menar samma helikopter måste man ha tillräckligt långsmal kuk...

Det räcker med att den är hyfsat lång. Smal behöver den inte vara. Men är den riktigt stor så får man vara försiktig så att man inte fläktar ner hyllor och väggar. Det blir dyrt om hon inte har hemförsäkring.
Citera
2003-09-19, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius
Det räcker med att den är hyfsat lång. Smal behöver den inte vara. Men är den riktigt stor så får man vara försiktig så att man inte fläktar ner hyllor och väggar. Det blir dyrt om hon inte har hemförsäkring.
Lillnux är för kort för en riktig helikopter; men tjejen som tog min "oskuld" såsade faktiskt lika mycket som en kille sprutar, fast det var ingen fontän. Jag låg under henne i sextionian bara. Men hon gick ju till en gammal gubbe med flint efter ett par ggr...
Citera
2003-09-19, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael666
Lättaste sättet enligt mig är att med pek o långfingret pulla tjejen. Tryck fingrarna upåt (mot magen) samtidigt som du pullar, smekning av klitoris samtidigt gör inte saken sämre.

kan bara hålla med här,helt klart det enklaste sättet.
Citera
2003-09-20, 00:27
Medlem
Ralfons avatar
Beror i princip helt & hållet på fruntimret, men visst sägs detatt G-punkten skall vara bra...

btw, finns väl mist en film ute som handlar om det..?=) Sett på te.x. dc...
Citera
2004-03-21, 18:17
Bannlyst
Fontänorgasm?

Okej är det någon som har vart med om att en tjej får fontänorgasm.
Kan ni förkara för mig hur man ska gå till väga för att man ska lyckas att ge en tjej de.???
Citera
2004-03-21, 18:41
Medlem
Mjauvs avatar
Aldrig varit med om det (men det är ett av mina mål här i livet)

Det måste väl gå om man är väldigt duktig helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in