Alokhol. Jag är full just nu och mår satans illa. Fyfan vilken skitdrog, men om man blandar det med rätt mängd CB så kan det som sagt bli riktigt festligt.
Jag hatar inte men jag tycker att alkohol är en ganska värdelös drog som jag nästan skulle kunna vara utan.
+
Det är kul i början näralla går in i flumstadiet och börjar prata osv.
Kul att skratta åt alla drägg.
Om man är feg och blyg som jag, så kan man behöva en krök för att ens våga titta på andra människor.
Finns mycket gott att dricka
-
Man måste hålla det på precis rätt nivå för att det inte ska bli piss. För mycket så börjat det snurra, känns som man ska spy, blir omöjligt att säga alla balla citat man kan från amerikanska filmer, osv.
För lite så blir man trött och superseg.
Dagen efter vaknar man av att man tror att hjärnan har bytt plats med hjärtat eftersom det dunkar så.
Magen är sämre än vad den skulle varit om jag varit magsjuk.
Man luktar äcklig uteliggare, både från kroppen och alla kläder som luktar sprit och rök.
Munnen smakar som en offentlig toalett och det går inte att få bort fast man borstar tänderna.
Nästan inga strax över 18 som jag känner sätter sig och bara dricker några öl och snackar lite skit. Det tycker jag skulle varit skönt.
Allt har inte med drogen att göra men det är saker jag associerar den med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!