• 1
  • 2
2007-05-19, 14:48
Medlem
Har för mig att det finns en tråd om favoritdroger, men kan inte minnas att jag sett någon om vilka droger folk hatar. Jag börjar med nikotin, blir bara snurrig och illamående. Röker/snusar jag på fyllan resulterar det i att jag spyr, oftast. I övrigt har jag inte hittat någon drog jag inte tycker om, skulle isåfall vara höga doser koffein. Illamående och skakningar som enda effekt.

Vilka droger hatar ni, och varför? Helst droger ni testat och inte gillat alltså.
Citera
2007-05-19, 14:50
Medlem
DreamsofTokyos avatar
Måste man ha provet drogen för att hata den? Men i alla fall så hatar jag crack. Det verkar som en sådan smutsig drog som bara förstör människors liv. Jag kan starkt rekommendera att läsa Ray Shells bok Isad. Där får man lite insikt i en crackmissbrukares vardag.
Citera
2007-05-19, 14:51
Medlem
Mourns avatar
Alkohol, när man börjar bli full så är det skönt men sen blir det bara värre, illamående, dålig mage, ont i huvudet, dålig balans. Ja fyfan...
Citera
2007-05-19, 14:53
Medlem
aryan_utophias avatar
jag hatar folk som blandar rohypnol o alkohol.
Citera
2007-05-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamsofTokyo
Måste man ha provet drogen för att hata den? Men i alla fall så hatar jag crack. Det verkar som en sådan smutsig drog som bara förstör människors liv. Jag kan starkt rekommendera att läsa Ray Shells bok Isad. Där får man lite insikt i en crackmissbrukares vardag.

Jag tänkte mest på droger man provat och verkligen ogillat, men crack verkar inget vidare det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Alkohol, när man börjar bli full så är det skönt men sen blir det bara värre, illamående, dålig mage, ont i huvudet, dålig balans. Ja fyfan...

Ja, jag har en konstig relation till alkohol. Hatar det samtidigt som jag gillar det väldigt mycket, konstig drog det där.
Citera
2007-05-19, 15:02
Medlem
Fittfittas avatar
Cannabis.
Citera
2007-05-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Cannabis.

Hur kommer det sig?
Citera
2007-05-19, 15:16
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag hatar ingen drog, men jag tycker inte om bieffekterna som amfetamin har på min kropp (och nä, jag menar inte bara effekten i skrevet)...
Citera
2007-05-19, 15:26
Medlem
alkohol har man ju nån slags hatkärlek till, hatar den just nu eftrsom jag är bakfull..
men det finns väl en anledning till att man super hela jävla tiden antar ja..
Citera
2007-05-19, 15:30
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Hur kommer det sig?

Tycker inte om effekten eftersom man bara känner sig "skev" i huvudet. Ingen överdrivet skön känsla precis. Eller så känner man inte av något alls. Några bieffekter har jag aldrig känt av så det blir ju ett litet plus där men anledningen till det är ju trots allt att det är en klen drog utan någon skön effekt för det allra mesta.
Citera
2007-05-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
alkohol har man ju nån slags hatkärlek till, hatar den just nu eftrsom jag är bakfull..
men det finns väl en anledning till att man super hela jävla tiden antar ja..

När man är riktigt bakis tänker man alltid "aldrig mer", men ett par dagar efter har man liksom förträngt det och tänker att det skulle vara kul med en fylla
Citera
2007-05-19, 15:31
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
När man är riktigt bakis tänker man alltid "aldrig mer", men ett par dagar efter har man liksom förträngt det och tänker att det skulle vara kul med en fylla

Eller så tar man sig en stadig grogg dagen efter och mår som en prins
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in