• 1
  • 2
2007-06-04, 14:23
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majjken
Men va personen verkligen din vän, så hade du tagit tag i personen och tvingat upp den. Personen hade kanske då varit arg, men tackat dig sen.

Som sagt ljug efter ljug, undanflykt efter undanflykt. Han skulle säga att han redan träffar en psykolog eller på annat sätt undvika att följa med till psykmottagningen. Vad ska man göra? Skulle jag släpa dit fanskapet eller?
Citera
2007-06-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Som sagt ljug efter ljug, undanflykt efter undanflykt. Han skulle säga att han redan träffar en psykolog eller på annat sätt undvika att följa med till psykmottagningen. Vad ska man göra? Skulle jag släpa dit fanskapet eller?

Ja du skulle kunnat "släpa dit fanskapet". Förklara at om du inte gör detta nu, så kommer jag inte kunna vara me dig. Jag orkar inte med alla dina lögner. JAg är ledsen men jag gör detta för din skull.
Citera
2007-06-04, 19:49
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majjken
Ja du skulle kunnat "släpa dit fanskapet". Förklara at om du inte gör detta nu, så kommer jag inte kunna vara me dig. Jag orkar inte med alla dina lögner. JAg är ledsen men jag gör detta för din skull.

Jag vet att det inte hade funkat även om jag hade släpat dit fanskapet så jag nöjde mig med att förklara att jag inte skulle kunna umgås med personen mer.
Citera
2007-06-07, 15:01
Medlem
mrdominiks avatar
Man kan säkert hjälpa såna personer men man måste göra det med distans! Man ska aldrig förlita sig på såna personer, de kommer bara vända ditt liv upp och ner. Man kan umgås med såna men med en riktigt stor distans som sagt.

Jag har då själv inte sett något fall av en sådan som blir botad, jag har sett många såna. Jag är då ung så jag har inte sett allt.
Citera
2007-06-26, 16:46
Bannlyst
Det är ballt att ljuga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem