2011-08-13, 20:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletbill
Spelet kan vara kort, buggigt u name it..

Det kommer knappast vara kort om du kör huvudstoryn och alla sidouppdrag, rushar man så klart det går snabbt men då är ju hela vitsen bortblåst med såna här typ av spel man ska spela dom långt och hitta allt och göra det mesta och få belöning för allt.
Citera
2011-08-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det kommer knappast vara kort om du kör huvudstoryn och alla sidouppdrag, rushar man så klart det går snabbt men då är ju hela vitsen bortblåst med såna här typ av spel man ska spela dom långt och hitta allt och göra det mesta och få belöning för allt.

För mig skulle det nog ta cirka 8 timmar att köra igenom den "läckta" versionen. Då räknas det in ett par sidequests (alltså det finns ju brutalt många, hittar nya varje gång jag spelar igenom), läst ett par tidningar och sånt samt skjutit och krupit igenom vissa delar. Om man räknar in göra ALLA sidequests, utforskar hela världen och dessutom läser allt som finns att läsa...15 timmar kanske och detta är inte ens hela spelet.

Jag måste säga att jag är sjukt nöjd med spelet. Då man gick in i bossens kontor i början av spelet och deus ex musiken började spelas...jag fick orgasm typ 14 gånger och va tvungen att byta kalsonger!
Måste säga att dem verkligen nailat skjut-mekaniken. Vissa rpg spel så tar det typ 14 skott för att döda en vanlig kille. Här krävs det bara ett skott i huvudet.

Angående ammo. Det enda problem jag har är att mitt inventory blir för fullt av allt ammo jag hittar. Rushar man igenom spelet likt COD eller andra linjära FPS spel så kommer det bli knappt om skott. Spelar man på rätt sätt så har man inga problem. Lite dåligt dock att spelet är ganska lätt att spela på "fel sätt".
Citera
2011-08-16, 21:14
Medlem
Rorschachs avatar
Vad är skilnaden mellan "Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition" och "Deus Ex: Human Revolution - Nordic Edition" förutom att nordic edition är billigare?
Citera
2011-08-16, 21:42
Medlem
Hans-Grubers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Vad är skilnaden mellan "Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition" och "Deus Ex: Human Revolution - Nordic Edition" förutom att nordic edition är billigare?

Erhmm! *sätter på sig glasögon*

Nordic Edition är unik för den nordiska marknaden och innehåller; ett extra mission i spelet, lite nya exklusiva vapen samt 10 000 credits att handla för. Citerar från Webhallen:

"Nordic Limited Edition är en mycket limiterad utgåva, exklusivt tryckt för den nordiska marknaden som innehåller unikt in-game material helt utan extra kostnad! Utgåvan gäller enbart första leveransen av spelet så förboka tidigt för att säkra ditt exemplar!

Extramaterial i Nordic Limited Edition:
• Explosive Mission Pack DLC; The Explosive Mission Pack features an entirely new mission with a special cameo appearance from one of the original DEUS EX characters, plus the Automatic Unlocking Device, the M-28 Utility Remote-Detonated Explosive Device (UR-DED) and the Linebacker G-87 multiple shot grenade launcher.

• Tactical Weapons Pack DLC; The Tactical Weapons Pack features the Huntsman Silverback Double-Barrel Shotgun, 10,000 extra credits to buy or upgrade weapons, plus the SERSR Longsword Whisperhead silenced sniper rifle."

Augmented Edition är en mer... Special Edition. Detta är vad den innehåller:

• The Game
• 40 Page Artbook
• Bonus DVD including; "44min making of", "Game Soundtrack", "Motion Comic", "E3 Trailer and animated storyboard".
• Additional Mission: "Tong's Rescue".
• Additional In-game weapons "Huntsman Silverback", "SersR", "Linebacker", "AUD", "UR-DED".

*tar av sig glasögonen och sätter på en kopp kaffe*
Senast redigerad av Hans-Gruber 2011-08-16 kl. 21:46.
Citera
2011-08-17, 19:39
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Gruber
Erhmm! *sätter på sig glasögon*

*TEXT*

*tar av sig glasögonen och sätter på en kopp kaffe*

Ok, ok... Tack! Man kan säga båda innehåller samma saker fast augmented edition inkluderar också en "bilderbok" + "BONUS DVD - extra extra material blaj".

Det blir NE för mig.
Citera
2011-08-17, 21:41
Medlem
DIEXELs avatar
Det verkar ha släppts walkthroughs av spelet nu på YouTube även om det är typ en vecka kvar till första releasedagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulletbill
Jag får dåliga vibbar av detta.
Nu är detta i sig inget nytt att speltidningars betyg är köpta...men det innebär ju dock att Square är lite osäkra på spelet....

Detta bådar inte gott

Duke..*host*..Nukem Forever...
Citera
2011-08-17, 21:50
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Det verkar ha släppts walkthroughs av spelet nu på YouTube även om det är typ en vecka kvar till första releasedagen.
En tidig build läckte ut för rätt länge sedan, det lär vara den de spelar.
Citat:
Duke..*host*..Nukem Forever...
Men nu var det väl ingen mer än inbitna Duke-fans som trodde att Duke Nukem Forever faktiskt skulle bli bra?
Citera
2011-08-17, 22:51
Medlem
Hans-Grubers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Ok, ok... Tack! Man kan säga båda innehåller samma saker fast augmented edition inkluderar också en "bilderbok" + "BONUS DVD - extra extra material blaj".

Det blir NE för mig.

Absolut, det enda som Augmented innehåller är det fysiska. Art Book samt Bonus DVD. Själva vapnen man får samt extra missionet är exakt samma i båda versionerna . Jag ska satsa på Collector's Edition till Xbox 360 dock .
Citera
2011-08-17, 22:55
Bannlyst

Är spelet lik MGS?
Citera
2011-08-20, 13:47
Medlem
netopyrs avatar
Det är jävligt roligt!
Citera
2011-08-22, 12:33
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Spelet är ute på piratebay nu, ska bli riktigt kul att spela.
Citera
2011-08-22, 20:24
Medlem
wikarss avatar
FZ har en recension uppe nu
http://www.fz.se/artiklar/spel/20110...man-revolution

Edit: Fixade länken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto