2007-05-18, 14:06
Bannlyst
Hej!

Såg häromdagen på TV4, tror jag det var, en animerad reklamfilm där en snubbe sätter sig i en bil och drar igång vindrutetorkarna. Sedan följer han dem med blicken, snabbare, snabbare. Till slut flyger de iväg, och då kommer företagets namn upp, typ "bildelar" eller "reservdelar"....

Någon som sett den och kommer ihåg vilket företag det gällde?
Citera
2007-05-19, 12:11
Medlem
Kuggarns avatar
Till reklam. /Mod
Citera
2007-05-19, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Till reklam. /Mod

Aha!

Tack, så vet jag att det finns en sådan avdelning också!
Får ta och läsa på bättre. Sorry, och TACK!
Citera
2007-05-19, 14:18
Bannlyst
Har sett den men kommer inte ihåg företagsnamnet. Men är det inte samma firma som körde den med en tjej vid en disk och det dök upp en gubbe och ville ha en begagnad volvo del?
Citera
2007-05-19, 14:55
Medlem
timelofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle-gusaf
Har sett den men kommer inte ihåg företagsnamnet. Men är det inte samma firma som körde den med en tjej vid en disk och det dök upp en gubbe och ville ha en begagnad volvo del?

laga.se är det
Citera
2007-05-19, 23:43
Bannlyst
Nej, det är inte "laga.se", och det är inte samma företag som tjejen vid disken och mannen som imiterar Leijonborg. Det var något annat, nytt, som jag inte sett tidigare.
Citera
2007-05-20, 02:20
Medlem
HarryHarry_s avatar
även sedd när han sitter i bilen och plötsligt flyger kolven upp igenom Fronten och han sätter sig vid datorn och knappar in.
Citera
2007-05-20, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HarryHarry_
även sedd när han sitter i bilen och plötsligt flyger kolven upp igenom Fronten och han sätter sig vid datorn och knappar in.

Har jag inte sett...

Fan jag måste veta....är på jakt efter saker till bilhelvetet....måste ju kolla lite olika priser och sådant.

Det var på TV4, tror jag - vet inte om det var lokal reklam jag såg det på...men om det är webshop tvivlar jag på att de kör lokalt...fast det beror ju på budgeten...

Ingen, ingen som vet??

*bumpar som f-n*
Citera
2007-05-20, 16:50
Bannlyst
http://www.bildelskatalogen.se/
Citera
2007-05-21, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zimmon
http://www.bildelskatalogen.se/

Ja! Visst var det väl den? Eller?
Nu är jag alldeles splittrad!

Jag tror faktiskt att det är den!
Dagens hjälte: Zimmon!
Citera
2007-05-22, 23:00
Medlem
Bildelskatalogen har kört lite på DiscoveryChannel också vet jag. Den där fula animerade gubben med hår som fladdrar åt alla håll. Grymt äcklig animering.

Men det du söker är antagling bildelskatalogen ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in