Jag knner Mirre som var hjrnan bakom kuppen och Temu som flyttade till Helsingborg..
Mirre ppnade kllarkrogen i Helsingborg efter kuppen, d p 90-talet var det den bsta krogen i Helsingborg i mitt tycke..
Intressant program, mste verkligen ha varit rena julafton fr de inblandade. Polisen i programmet sger att han inte r imponerad men vl fascinerad...ha-ha, han var ju sjukt imponerad. Undrar hur mycket pengar det var egentligen, 30 miljoner r vl vad som framkommit men det borde vl ha funnits en hel dela svarta pengar som aldrig togs upp av de drabbade.
Senaste avsnittet av P3 dokumentr handlar om detta. Tyckte det var ett bra avsnitt dr tre av grningsmnnen ppet berttar om kuppen.
Ja, det var en intressant dokumentr. Men i vart fall tv av de tre GM verkade ha knarkat hrt i sina liv, av deras hesa och raspiga rster att dma. En rst, Mirres, var kanske t.o.m. frvrngd. Viss sympati kunde jag knna fr Roberto, som enligt uppgift frlorat svl bytet som friheten och familjen. Temo festade och knarkade upp sin andel p en fem r. De motsvarade m.a.o. kanske inte frestllningen man har om "proffstjuvar".
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!