2009-08-10, 02:59
Medlem
SRC kör inte så hårt nuförtiden. Därmot har WEM/VLC kört hårt. Och ja dom har torskat 2 gånger nu inom 1 vecka. Dock ser man R*OM och K*MIS överallt snart. Killarna målar inte mycket men kör på hårt med tags.
Citera
2009-08-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
SRC kör inte så hårt nuförtiden. Därmot har WEM/VLC kört hårt. Och ja dom har torskat 2 gånger nu inom 1 vecka. Dock ser man R*OM och K*MIS överallt snart. Killarna målar inte mycket men kör på hårt med tags.

såg 1 ny fau piece signad med src i stadsparken idag, men vad jag vet så finns det ingen medlem i src som kallas fau så det kan lika gärna vara någon snorunge som bara skriver src? eller?
Citera
2009-08-11, 11:53
Medlem
Src och Fau är 2 olika crew, kanske src var med och knasa? Och nej src är inte ett gäng snorungar
Citera
2009-08-11, 14:42
Medlem
det dök upp bla FAU SRC tags på cykelbanan i flogsta för några veckor sedan
De sitter efter varandra på samma "rad" så att säga
Det som dök upp samtidigt var
FAU
SRC
HFU(? lite otydlig)
RECKO(?)
DEAL
Citera
2009-08-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Src och Fau är 2 olika crew, kanske src var med och knasa? Och nej src är inte ett gäng snorungar

street rebels är tunga! Jag menade att "fau" kanske är nån snorunge som springer runt och skriver src..

Jag träffade en src medlem häromdagen och han hade ingen aning om vem eller vilka fau är.
Citera
2009-08-11, 16:19
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEZZANE
street rebels är tunga! Jag menade att "fau" kanske är nån snorunge som springer runt och skriver src..

Jag träffade en src medlem häromdagen och han hade ingen aning om vem eller vilka fau är.

FAU är ett crew.
Citera
2009-08-11, 16:58
Medlem
Hur kommer det sig att kommunen inte buffar OG tagsen?

Jag menar, det finns ett soprum där det står har stått og på dörren sen 1997, såfort det förekommer annat klotter på dörren eller byggnaden så försvinner det direkt, men og är kvar :S
Citera
2009-08-11, 17:02
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEZZANE
Hur kommer det sig att kommunen inte buffar OG tagsen?

Jag menar, det finns ett soprum där det står har stått og på dörren sen 1997, såfort det förekommer annat klotter på dörren eller byggnaden så försvinner det direkt, men og är kvar :S
den som gjort det har säkert mutat killen som äger väggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller dödshotat.
Varför i hela friden frågar du inte den älskade vännen som äger byggnaden om det? antisociala as.
Citera
2009-08-11, 17:07
Medlem
backflasharns avatar
Källarlokalen under friskis och svettis i ekeby/ekebyskolans gympasal är till 99% fylld av graffiti. Dörren står ofta öppen också. (På kortsidan mot parkeringen)
Citera
2009-08-11, 18:00
Medlem
saturs avatar
backflasharn står i källarlokalen under friskis och svettis i ekeby/ekebyskolans gympasal 99% av fallen med baseballträd. Dörren står ofta öppen också. (På kortsidan mot parkeringen)
Citera
2009-08-11, 19:24
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
backflasharn står i källarlokalen under friskis och svettis i ekeby/ekebyskolans gympasal 99% av fallen med baseballträd. Dörren står ofta öppen också. (På kortsidan mot parkeringen)

Haha. "okej".
Citera
2009-08-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satur
den som gjort det har säkert mutat killen som äger väggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller dödshotat.
Varför i hela friden frågar du inte den älskade vännen som äger byggnaden om det? antisociala as.

Vad är det för fel på dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in