2009-07-16, 23:33
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argh.
någon vänlig själ som har en vägbeskrivning till "skjutbanan" som florerar på diverse floggar?
Den i örsundsbro?
Citera
2009-07-17, 07:14
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Dammarna är inte värt ditt besök, nybuffat och knas risk..

Ändrar mig här, dammarna var inte alls buffade som en lirare sa till mig. Att det är knas om du inte har lite uppsikt kvarstår dock.
Citera
2009-07-17, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argh.
någon vänlig själ som har en vägbeskrivning till "skjutbanan" som florerar på diverse floggar?

om du menar den typ Norby Gottsunda så är det borttaget , iaf enligt de beskrivningar jag har fått, plus att jag o några vänner letade i en dag typ o där det skulle vara är det rester av en husgrund o de låg massa burkar runt om. o så går det en väg dit som slutar där också precis plussss att de håller på attt bygga ett nytt hus där.Så därför tror jag de är borta för alltid
Senast redigerad av Testguru 2009-07-17 kl. 10:52.
Citera
2009-07-17, 12:09
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testguru
om du menar den typ Norby Gottsunda så är det borttaget , iaf enligt de beskrivningar jag har fått, plus att jag o några vänner letade i en dag typ o där det skulle vara är det rester av en husgrund o de låg massa burkar runt om. o så går det en väg dit som slutar där också precis plussss att de håller på attt bygga ett nytt hus där.Så därför tror jag de är borta för alltid

Den ligger en bit utanför Uppsala, dock inget som borde skrivas öppet på ett forum. Polisen vet säkert om stället men dumt att hjälpa dom ytterligare.
Citera
2009-07-17, 13:21
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Den ligger en bit utanför Uppsala, dock inget som borde skrivas öppet på ett forum. Polisen vet säkert om stället men dumt att hjälpa dom ytterligare.
Sant. Dom som vet dom vet..
Citera
2009-07-18, 12:42
Medlem
Såg igår att de hade tvättat tunneln vid polishuset. Var inte den lagligt målad för några år sen?
Citera
2009-07-18, 23:31
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekiwi
Såg igår att de hade tvättat tunneln vid polishuset. Var inte den lagligt målad för några år sen?

Jo den var lagligt målad, hade stått orörd i 10 år typ, ingen hade gått över någonting. Rätt synd att dom tog bort det, var ju trots allt rätt uppskattat av alla som åkte förbi där och nu är det bara tristess betong.. Ibland undrar man hur kommungubbarna resonerar..
Citera
2009-08-07, 23:28
Medlem
Intressant iaktagelse

"Dubbel-tunnlarna" i flogsta (under flogstavägen och 55:an) är lite spännande
Tunneln under 55:an buffades relativt nyligen efter att någon torskade där, men tunneln under flogstavägen lämnades ifred eftersom det så sent som idag finns en piece med årtal 2007, senaste månaden har det dock dykt upp ett gäng WEM/SRC taggar. av nån märklig anledning så verkar WEM/SRC köra taggar på sträckan från tunnlarna-utmed cykelbanan bort mot eriksberg. utan att ens sätta en TU i tunneln. Jag saknar en vacker piece att njuta av när man går i de där tunlarna ( nä en ful SCUM duger inte för mig)

( Nä jag målar inte själv men jag gillar vackra målningar)
Senast redigerad av rhdf 2009-08-07 kl. 23:51.
Citera
2009-08-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
"Dubbel-tunnlarna" i flogsta (under flogstavägen och 55:an) är lite spännande
Tunneln under 55:an buffades relativt nyligen efter att någon torskade där, men tunneln under flogstavägen lämnades ifred eftersom det så sent som idag finns en piece med årtal 2007, senaste månaden har det dock dykt upp ett gäng WEM/SRC taggar. av nån märklig anledning så verkar WEM/SRC köra taggar på sträckan från tunnlarna-utmed cykelbanan bort mot eriksberg. utan att ens sätta en TU i tunneln. Jag saknar en vacker piece att njuta av när man går i de där tunlarna ( nä en ful SCUM duger inte för mig)

( Nä jag målar inte själv men jag gillar vackra målningar)

Wem och SRC är 2 helt olika crews, en kille i wem torskade nyligen
Citera
2009-08-09, 00:19
Medlem
Jo jag har klurat ut att WEM och SRC är olika Crew. Det jag menade var att det senaste tiden dykt upp taggs från båda. Dock så dök det först upp WEM tags + Deal, nåra veckor denare dök det upp SRC/FAU+Deal. Hittills har de dock inte lyckats producera något mer än taggs, väntar fprtfarande på att npgon skall lägga en SNYGG piece i den trista tunneln under 55:an
Citera
2009-08-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Jo jag har klurat ut att WEM och SRC är olika Crew. Det jag menade var att det senaste tiden dykt upp taggs från båda. Dock så dök det först upp WEM tags + Deal, nåra veckor denare dök det upp SRC/FAU+Deal. Hittills har de dock inte lyckats producera något mer än taggs, väntar fprtfarande på att npgon skall lägga en SNYGG piece i den trista tunneln under 55:an

Jaha okej, src kör inte så mycket mer i uppsala så jag tror inte det kommer någon fet målning från de där..

Väg beskrivning till den tunneln? jag kanske samlar grabbarna och gör något fett där
Citera
2009-08-09, 17:44
Medlem
ptja ""Dubbel-tunnlarna" i flogsta (under flogstavägen och 55:an)" borde väl vara en rätt exakt och lagom tydlig vägbeskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in