2009-11-04, 11:57
Medlem
madafukkass avatar
va uppträde var? att ja missat detta,
tror bara en av src grabbarna gör musik eller 2 men en utav dom vet jag att han ej är i uppsala för tillfället,, men var körde dom?
skulle varit nice och se,
Citera
2009-11-04, 12:05
Medlem
madafukkass avatar
http://www.myspace.com/stoopidstoodio
där är deras musik sida iallafall,
de e mad och arab src som e dom enda från graffiti crewet src dom andra har inget med graffiti att göra de e musik del av folk bara
kolla även länkarna de finns andra som e stoopid stoodio
alla som är detta går under samma crew men som sagt de är src musik del detta de e bara 2 av dessa som även kör graff, vad jag vet,
Citera
2009-11-04, 13:58
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
http://www.myspace.com/stoopidstoodio
där är deras musik sida iallafall,
de e mad och arab src som e dom enda från graffiti crewet src dom andra har inget med graffiti att göra de e musik del av folk bara
kolla även länkarna de finns andra som e stoopid stoodio
alla som är detta går under samma crew men som sagt de är src musik del detta de e bara 2 av dessa som även kör graff, vad jag vet,

deal, chem, fau och några till målar ju också? elelr har jag missförstått dig? hehe..

de skulle uppträda igår på grand med labyrint tror jag..
Citera
2009-11-04, 16:35
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
deal, chem, fau och några till målar ju också? elelr har jag missförstått dig? hehe..

de skulle uppträda igår på grand med labyrint tror jag..

men det är inte src graffarna som gör musik det är andra från src, hehe..

Edit; eller jag vet inte riktigt haha,, förresten har nån bild på brs ambulans piecen?
Senast redigerad av NoRezon 2009-11-04 kl. 16:37.
Citera
2009-11-04, 17:46
Medlem
madafukkass avatar
a asså det jag menade e de e många andra som målar i src men det jag menade va att dom ända som gör musik och även målar i src e mad och arab, dom är dom enda målarna som även gör musik, dom har många som målar men bara 2 som målar och gör musik de va så jag mena, sen har dom några som bara gör musik och inte målar,,
hoppas detta klarade upp missförståndet,,
a vet att dom känner labyrint folket eller musik folket känner dom inte målarna,
soft om dom körde tilsammans dom har ju en låt tillsamans vad jag vet kanske mer vem vet?
synd att man missade de, men soft att dom kör,
a ambulansen ska finnas på fotolog, ska kolla om jag hittar den så postar jag en länk
Citera
2009-11-04, 17:53
Medlem
madafukkass avatar
http://www.fotolog.com/bolagetsfinest/48470266 där har du ambulansen.,,
hoppas du förstod ovanstående att det är 2 målare i src som även gör musik
det är mad och arab som gör båda
sen mycket folk som bara gör musik och mycket folk som gör graff
de e det jag gillar med src dom har folk i hiphop elementen inte bara ett utav dom
det finns src som målar src som breakar src som gör musik och en dj vad jag vet
Citera
2009-11-04, 18:17
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
http://www.fotolog.com/bolagetsfinest/48470266 där har du ambulansen.,,
hoppas du förstod ovanstående att det är 2 målare i src som även gör musik
det är mad och arab som gör båda
sen mycket folk som bara gör musik och mycket folk som gör graff
de e det jag gillar med src dom har folk i hiphop elementen inte bara ett utav dom
det finns src som målar src som breakar src som gör musik och en dj vad jag vet

ah nu förstår jag vad du menar, tack så mycket för info och länken
Citera
2009-11-05, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
Någon som såg src uppträda igår?

Vilken dynga... Hur många tusen artister har vi nu som sjunger samma skit om "systemet".
Citera
2009-11-05, 23:02
Medlem
madafukkass avatar
haha a de sant,, men mad i stoopid stoodio har hållt på ett tag så han e ju iallafallingen som börjat nu och köra som många av dessa tusen jag har låtar med han från 99 fast då i och för sig på engelska men endå,,
gillar deras stil som ej några tusen har dom har ett helt eget unikt sound och flow på sina grejer ej som andra man hör som bara låter som varandra,
men förstår samtidigt vad du menar finns många som pratar om detta systemet men kan ju ligga nått i att de e knas i dagens samhälle och därför finns det många tusen som uppmärksammar detta, eller?
jag vet inte vad du tycker om samhället men jag gillar deras stil iallafall,
synd att jag missade deras uppträdande skulle varit nice,, särkillt när dom även körde med labyrint grabbarna,
Citera
2009-11-09, 20:15
Medlem
madafukkass avatar
tillbaka till ämnet i tråden,
vad händer med nolltolerans buffningen?
vet någon om dom verkligen tar bort nya grejer direkt eler inte?
synd att dom inte fattar att detta bara kostar pengar
1, för att när det buffas så kommer det mycket ny yta för målare att måla på, och detta kostar bara massa pengar och gör att de finns mer yta att måla på vilket i sin tur kostar pengar,
2, om de gammla får sitta så respekterar dom flesta målare detta och går inte över vilket resulterar till mindre ytor att måla på vilket resulterar i mindre målande, och mycket pengar sparas då på grund av de blir inga skatte pengar slösade på buff
3,förstår dom inte bara att om de gammla får sitta kvar så blir de snyggare, billigare och miljövänligare?
4, varför gör dom inte alla tunnlar lagliga under en sommar så det målas upp målningar med klass som sen får sitta under många många år orört, vilket resulterar i trevligare miljö finare tunnlar, konstnärsutvecklande, och mer skatte pengar till verkliga samhälls problem,
5, skulle inte många målare bomba mindre om man en lagligt en månad per sommar eller något i tunnlar för att förgylla närvaron?
6, för jag som inte är målare kan förstå att folk kan störa sig på klotter, de vill säga bombing, men riktiga målningar! de e ju tio gånger finare en än grå tunnel,
Citera
2009-11-09, 21:08
Medlem
avgass avatar
Citat:
tillbaka till ämnet i tråden,
vad händer med nolltolerans buffningen?
vet någon om dom verkligen tar bort nya grejer direkt eler inte?
synd att dom inte fattar att detta bara kostar pengar
1, för att när det buffas så kommer det mycket ny yta för målare att måla på, och detta kostar bara massa pengar och gör att de finns mer yta att måla på vilket i sin tur kostar pengar,
2, om de gammla får sitta så respekterar dom flesta målare detta och går inte över vilket resulterar till mindre ytor att måla på vilket resulterar i mindre målande, och mycket pengar sparas då på grund av de blir inga skatte pengar slösade på buff
3,förstår dom inte bara att om de gammla får sitta kvar så blir de snyggare, billigare och miljövänligare?
4, varför gör dom inte alla tunnlar lagliga under en sommar så det målas upp målningar med klass som sen får sitta under många många år orört, vilket resulterar i trevligare miljö finare tunnlar, konstnärsutvecklande, och mer skatte pengar till verkliga samhälls problem,
5, skulle inte många målare bomba mindre om man en lagligt en månad per sommar eller något i tunnlar för att förgylla närvaron?
6, för jag som inte är målare kan förstå att folk kan störa sig på klotter, de vill säga bombing, men riktiga målningar! de e ju tio gånger finare en än grå tunnel,
Dom tar bort grejer på några dagar. Har kört en hel del tunnlar senaste veckorna, tror allt har buffats. Även elskåp och så har buffats. Riktigt ovärt.

Håller med om att klottret bara ökar, speciellt eftersom dom bara buffar i några månader, sedan så blir allt nerklottrat igen. Men det är upp till politikerna, jag störs inte..

Synd med alla gamla målningar som är borta, men skönt med ny plats. Bara för alla nya talanger att visa vad dom kan.
Citera
2009-11-10, 18:47
Medlem
NoRezons avatar
Aa jag har kört lite på tunnlar med nyligen, allt buffades på 2-3 dagar, onödigt.

Men om alla bombar tunnlarna så tror jag inte de orkar buffa mer? De kan ju inte hålla på såhär hela tiden, snacka om slösri med pengar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in