Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Tjenare... För att börja dethär inlägget lite lätt så kan jag ju börja med att säga: Hej, jag har tagen Ink och målar för Reality Zone. Jimmyurine är inte en medlem av ReZ. Jo, just nu kan jag ju förklara vart vi målat mest eftersom jag såg att det hade vart snack om det två gånger. Vi finns uppe i: Ulleråker, G.a uppsala, Bälinge, Sunnersta, Ekeby, Årsta och Salabacke. Vi har piecat och jag tror att 3-4 sitter kvar, resten är buffade. Det kommer inte komma så mkt nytt av oss på ngra veckor då vi har en paus p.g.a ekonomiska problem och problem med farbror blå. Sen NoReazon, dina åsikter granskas, läggs sedan i en care box och skickas sen till sibirien med precis samma musik som i strepsils reklamen...
SeeInK..?
Såg dig på bussen häromdan du var fan 95a? Shit mannen, tagga så jävla osweet med folk som propsar sig själva, vi ligger uppe? Fuck mannen har sett dig en gång i Bälinge, och dina tags ser ut som Chewbacca fått en unge med nån med downs, sen sket den ungen och det är din jävla tag. Ditt sätt att skriva tyder bara på hur ung du är. Du spelar säkerligen CS till vardags och skulle suga av Spawn och Heaton om du fick chansen. Fuck mannen, knas med blåvit är inget man hänger ut. Knas är ett misslyckande, det är skämmigt. Ekonomiska problem, ja sprack budgeten på inköpet av energidrycker på er "bombrunda" i bälinge som för övrigt återigen ser ut som skit. Hem och skissa innan du skall antasta staten.
Släng ute ut dig nått skit om dina jävla careboxes, du kan fan ta din Carebox och köra upp där solen inte lyser. Jag vet vad du heter, jag vet hur gammal du är, jag vet vilken GRUNDskola du går i, men viktigast av allt, jag vet att du skämmer ut dig!