2010-06-05, 23:00
Medlem
Har inte exakt med Uppsala att göra men NU är bygget av den lagliga väggen i Knivsta i fullgång. så inom några veckor(eftersom han som gör den gör den på sin fritid) kommer den vara klar, ÄNTLIGEN!
Uppdaterar mera när jag vet mer.
Citera
2010-06-06, 01:48
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Har inte exakt med Uppsala att göra men NU är bygget av den lagliga väggen i Knivsta i fullgång. så inom några veckor(eftersom han som gör den gör den på sin fritid) kommer den vara klar, ÄNTLIGEN!
Uppdaterar mera när jag vet mer.

De var fan på tiden att dom satte igång...Hoppas bara dom håller vad dom sagt och inte börjar maska som tidigare
Citera
2010-06-06, 02:56
Medlem
AHH och AA ser jag överallt i Uppsala. Det senare är för Allah Akbar tror jag.
Citera
2010-06-06, 21:20
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elindekker
AHH och AA ser jag överallt i Uppsala. Det senare är för Allah Akbar tror jag.

haha sluta tjafsa låt killen ha en keff tag om han vill.. har aldrig sett något AA, fan vad nice med knivsta väggen,
Citera
2010-06-07, 02:11
Medlem
Conquests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Tjenare... För att börja dethär inlägget lite lätt så kan jag ju börja med att säga: Hej, jag har tagen Ink och målar för Reality Zone. Jimmyurine är inte en medlem av ReZ. Jo, just nu kan jag ju förklara vart vi målat mest eftersom jag såg att det hade vart snack om det två gånger. Vi finns uppe i: Ulleråker, G.a uppsala, Bälinge, Sunnersta, Ekeby, Årsta och Salabacke. Vi har piecat och jag tror att 3-4 sitter kvar, resten är buffade. Det kommer inte komma så mkt nytt av oss på ngra veckor då vi har en paus p.g.a ekonomiska problem och problem med farbror blå. Sen NoReazon, dina åsikter granskas, läggs sedan i en care box och skickas sen till sibirien med precis samma musik som i strepsils reklamen...

SeeInK..?

Såg dig på bussen häromdan du var fan 95a? Shit mannen, tagga så jävla osweet med folk som propsar sig själva, vi ligger uppe? Fuck mannen har sett dig en gång i Bälinge, och dina tags ser ut som Chewbacca fått en unge med nån med downs, sen sket den ungen och det är din jävla tag. Ditt sätt att skriva tyder bara på hur ung du är. Du spelar säkerligen CS till vardags och skulle suga av Spawn och Heaton om du fick chansen. Fuck mannen, knas med blåvit är inget man hänger ut. Knas är ett misslyckande, det är skämmigt. Ekonomiska problem, ja sprack budgeten på inköpet av energidrycker på er "bombrunda" i bälinge som för övrigt återigen ser ut som skit. Hem och skissa innan du skall antasta staten.

Släng ute ut dig nått skit om dina jävla careboxes, du kan fan ta din Carebox och köra upp där solen inte lyser. Jag vet vad du heter, jag vet hur gammal du är, jag vet vilken GRUNDskola du går i, men viktigast av allt, jag vet att du skämmer ut dig!
Senast redigerad av Conquest 2010-06-07 kl. 02:18.
Citera
2010-06-07, 22:03
Bannlyst
Dags att återgå till något viktigare än att snacka om Rez och Ink, vill inte låta negativ men intresserar mig noll..

Och om ni vill tjafsa kan ni göra det bortom flashback.

Jag skulle tycka det var nice om folk började posta lite bilder här, (Behöver inte vara egna målningar) skulle kunna bli lite som ett öppet "svar_ja" för alla er som vet vad det är.
Kanske är en dålig idé men låter fint i mina öron iaf.

Har inga bilder på lager men kan väl länka mina fotolog favoriter just nu iaf

Mörk: http://www.fotolog.com/realcomfortable/41057710 (kanske inte i Uppsala men iaf)
Btb, såklaaart: http://www.fotolog.com/mreligante/94254359
Reka: http://www.fotolog.com/svar_ja/80175050
Was, 53: http://www.fotolog.com/femtre/43666352

Ni har väl säkert sett alla men jaja, lite dåligt att inte komma med någonting :P

Om det är en dålig idé, skit i det så kommer det vara dött när det blir en ny sida
Citera
2010-06-07, 22:14
Medlem
Argones avatar
Vad hände med WAS? Såg ett whup gods häromdagen och kom och tänka p det, de låg ju i ganska bra ett tag där.
Citera
2010-06-07, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Vad hände med WAS? Såg ett whup gods häromdagen och kom och tänka p det, de låg ju i ganska bra ett tag där.

Väääldigt osäker på det här men har det inte med domkyrks incidenten att göra?
Citera
2010-06-08, 21:14
Medlem
Sglasss avatar
Var o kika runt lite i flogsta & eriksberg idag, hitta minst 3-4 målningar av skunk och kewl tror jag det var. De var signade med dpc och någonting annat, är det nya killar eller?
Citera
2010-06-08, 22:25
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Var o kika runt lite i flogsta & eriksberg idag, hitta minst 3-4 målningar av skunk och kewl tror jag det var. De var signade med dpc och någonting annat, är det nya killar eller?

DPC har funnits ett tag, nån/några av dom kör med 1&2.
Citera
2010-06-08, 22:58
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
DPC har funnits ett tag, nån/några av dom kör med 1&2.
Jo det vet jag men dessa verkar vara några nya, skön stil på sina throw ups oxå. Några som bytt tag kanske
Citera
2010-06-14, 19:44
Medlem
skunk e väl en gammal lirare från uh am . fast ifs kan de dära va en helt annan person ! inte sätt nått från skunk på fyra kanske fem år . minnen som sagt e inte de bästa , från gröna linjen "sthlm" ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in