2010-02-07, 02:06
Medlem
NoDreads avatar
De snackades tidigare i tråden om att någon skulle gå och fota dom, Ingen som tog sig för att göra det?
Citera
2010-02-07, 12:13
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
De snackades tidigare i tråden om att någon skulle gå och fota dom, Ingen som tog sig för att göra det?
Nej tyvär, jag glömde bort det totalt. Det känns som det är ganska torrt i Uppsala förutom de nya tagsen i stan som det har skrivits om ovan. Trisst men hoppas det är vinterns fel
Citera
2010-02-08, 10:15
Medlem
madafukkass avatar
jag håller med, hoppas det är vintern. har med mest sätt tags både i stan och lite på andra ställen men inte några målningar direkt några enstaka bara. men hoppas det är kylan och inte att folk lägger ner
Citera
2010-02-08, 20:49
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
jag håller med, hoppas det är vintern. har med mest sätt tags både i stan och lite på andra ställen men inte några målningar direkt några enstaka bara. men hoppas det är kylan och inte att folk lägger ner

det var inte lika många målningar man såg alls i sommras jämfört med tidigare år så vet inte riktigt om det är vintern..
Citera
2010-02-09, 12:56
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas

har nog en del med höst buffandet att göra också, de har varit ganska flitiga i år tyvärr
Citera
2010-02-09, 16:33
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
har nog en del med höst buffandet att göra också, de har varit ganska flitiga i år tyvärr
Tycker att det är rätt bra bombat inne i centrum i alla fall.
Citera
2010-02-09, 17:20
Medlem
Någon som vet något om horungen "sam" tagat över lite fel tags i årsta,
sen rez? vet ej om de crew eller målare oxå nåt toy i årsta som gått över fel tags,, nån som har info om dessa kontakta mig privat medelande,, bra info belönas,,,
peace
SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC
FUCK DA HOLIZE
1312
Citera
2010-02-09, 18:49
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaDSrC
Någon som vet något om horungen "sam" tagat över lite fel tags i årsta,
sen rez? vet ej om de crew eller målare oxå nåt toy i årsta som gått över fel tags,, nån som har info om dessa kontakta mig privat medelande,, bra info belönas,,,
peace
SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC
FUCK DA HOLIZE
1312

med största sannolikhet små glin som inte vet va fan de håller på med
Citera
2010-02-10, 21:42
Medlem
Sglasss avatar
Någon som har info om han/hon/de som skriver MIPS?
Citera
2010-02-10, 23:44
Medlem
omfgs avatar
Sglass

Vad vill du veta och varför?
Citera
2010-02-10, 23:46
Medlem
NoDreads avatar
Ja han är en vän til mig...
Citera
2010-02-11, 12:03
Medlem
ingen som viste nått mer än att de e nån/några små barn?

srcSRCsrcSRCsrcSRCsrcSRCsrcSRCsrcSRCsrcSRCsrcSRCsr cSRCsrcSRCsrc
FuckDaHolize
1312
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in