Håller med...fast man måste nog säga att det finns ett påtagligt renoveringsbehov..kanske inte så kul att bo i huset om det börjar läcka eller väggen rasar.
3-4 stycken aktiva användare som skriver här, om alla 4 målar presenterar dom nån fjuttig % av graffscenen, så vill man ha koll på läget så skrotar man datorn och drar ut
Hej, överväger att sticka till uppsala, eller annan ort under veckan, i rent målarsyfte, enda problemet: ingen writer jag känner är i stan och jag kan fanimig inte stan, så om någon vill hooka upp med mig dra ett pm med telefon nummer så hörs vi
Kan till och med betala notan om man får lite guidning.
Vacklade hem efter lite för mycket alkohol i kroppen när jag hör någon skrika "BOOP BOOP BOOW, CLICK ONE REPRESENTS" blickar uppåt och ser en svartklädd man i bandana framför en stor målning som säger Click One. Ja du man ser det mesta när man snubblar runt på stora torget vid pressbyrån!
Big up som fan till denna dude som kör oavsett regnigt väder på sjuka spotts!
Hej, överväger att sticka till uppsala, eller annan ort under veckan, i rent målarsyfte, enda problemet: ingen writer jag känner är i stan och jag kan fanimig inte stan, så om någon vill hooka upp med mig dra ett pm med telefon nummer så hörs vi
Kan till och med betala notan om man får lite guidning.