2012-06-19, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulh
riktigt feta bilder! btw var det inte knas att gå där? har tänkt att gå ut där ett tag men aldrig gjort det, har ju ett antal pieces som man skulle vilja ta sig en närmare titt på

På med orange väst så är det nog fritt fram att gå där ute
Citera
2012-06-23, 22:06
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulh
riktigt feta bilder! btw var det inte knas att gå där? har tänkt att gå ut där ett tag men aldrig gjort det, har ju ett antal pieces som man skulle vilja ta sig en närmare titt på

Visst är det totalt knas att springa omkring på spåren men jag såg på håll att det fanns en hel del tunga saker så jag kunde inte riktigt hålla mig!
Citera
2012-06-24, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Visst är det totalt knas att springa omkring på spåren men jag såg på håll att det fanns en hel del tunga saker så jag kunde inte riktigt hålla mig!

förstår dig kan säga att det fanns fetare grejjer innan dom började buffa vissa väggar :/
aja bra gjort iallafall!
Citera
2012-06-24, 16:59
Medlem
FishHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner

De är absolut inte totalt knas att springa omkring på spåren.. små knas, ja.. men totalt knas är typ att råna bank inte att dansa runt på spåren
Citera
2012-07-08, 20:36
Medlem
Någon mer än mig som sett att ahh och osk kört tillsammans?
Citera
2012-07-09, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinjuice19
Någon mer än mig som sett att ahh och osk kört tillsammans?

Förstört menar du..? Har aldrig sett något av dessa crews göra något snyggt. Bara en massa bröl-pieces.. Inte ens när de stått å pillat på lagliga grejjer har det blivit bra... Det var bara en tidsfråga innan de hittade varandra.
Citera
2012-07-09, 22:44
Medlem
Kommit upp en guldig BTB ACE på det röda planket som sitter längs motorvägen på väg in i Uppsala. Såg fräscha ut! sitter även en krom IB
Citera
2012-07-10, 00:13
Medlem
Jag gillar BOT PVC jag
Citera
2012-07-10, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Kommit upp en guldig BTB ACE på det röda planket som sitter längs motorvägen på väg in i Uppsala. Såg fräscha ut! sitter även en krom IB

såg den med riktigt nice, Tycker att ACE har kommit upp ganska mycket runt om i uppsala
Citera
2012-07-10, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparbanken
Förstört menar du..? Har aldrig sett något av dessa crews göra något snyggt. Bara en massa bröl-pieces.. Inte ens när de stått å pillat på lagliga grejjer har det blivit bra... Det var bara en tidsfråga innan de hittade varandra.

men vissa som finns i det gänget kör ju jävligt grymma pieces! men att dem kör med osk är ju..ja
Citera
2012-07-10, 02:29
Medlem
bakis gör riktigt schyssta målningar, har kommit upp väldigt mycket av honom i svartbäcken/libro bäck
Citera
2012-07-15, 00:04
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinjuice19
bakis gör riktigt schyssta målningar, har kommit upp väldigt mycket av honom i svartbäcken/libro bäck

Mhm han är ju väldigt ny....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in