haha ja det är sant, kanske skriver dom sakerna i fel tråd, tycker det är värt att nänmas bara, och nej jag är ej medlem där men känner många av dom och ja jag ger dom mit fulla stöd i reklam med mera men inte en stalker mer av ett fan, men jag har aldrig påstått att dom e bäst i graffiti någongång, det enda jag har sagt är att jag tycker dom är bäst när det gäller hiphop, att dom reppar dom 4 elementen det är allt, inte att dom är bäst på graffiti eller bäst på musik eller så utan bara att dom gör det, men håller med om att dom sakerna kanske inte hör hemma i denna tråden då det är en graffiti tråd, och nej jag är inte medlem jag är ett av deras yngre grabbar i gottsunda, vi diggar deras grej så därför pratar jag bra om dom hela tiden för gillar det dom gör helt enkelt och dom e typ dom enda målarna jag känner men jag personligen börja inte digga dom för graffiti utan för deras musik.
så ber om ursäkt att jag inte hållt mig till ämnet i denna tråd, ursäkta ska inte upprepas ska hålla mig till graffiti.
Svarar på ett gammalt inlägg för att sprida lite klarhet bara
Fau - ett crew som härjar i främst ekilstuna, DEAL i SRC är med i FAU så därav FAU tagsen i Uppsala.
Src - har det skrivits om ganska mycket (tre elementen osv)
Hfu - Är ett gävle crew om jag inte minns fel. Det är större chans att det stod hfc
Recko - Ny medlem i SRC som lirar främst i ekeby/flogsta
Deal - En av de medlemarna i src som fortfarande är grymt aktiv
Inte HFU utan HFC, som består av uppsalagraffare bl.a. körd.
yo var ett tag sen jag skrev här, vlc:n på roofen är faktiskt borta, riktigt synd det.. men nu har den som vågar chansen att lägga nåt där fast kanske inte den bästa idén när det är vinter och ganska halt där uppe
a den där darn verkar göra feta pices, synd bara att han inte är så aktiv i målandet längre, men antar att de har med åldern att göra, fast har sätt en hel del bombing av han den senaste tiden och de är ju alltid fint, skulle va grymt att se lite pices med denna man dyka upp med
Har Ims haft medlemmar i Uppsala, eller har de bara målat där? Visste att det drogs Ims i Uppsala förut men trodde det var helt andra personer, men när man kolla noga nu såg man att några var signade med Raw.