2017-11-01, 10:40
Medlem
Ryk har kört en del runt ishallen och bmx-banan, Möbel kör en del tunnlar. Sett lite Rmy-taggar och nån throwup. Kopia och Siek har nyligen målat lite också, får hoppas att dom gör mer snart.

Deal har målat längs järnvägen och på en garagedörr mitt emot Frälsningsarmén men den buffades på ett par dagar.

Amos ser ut att va nån ny förmåga, samma med Blanks. Inga stora målningar av dom vad jag sett.

Shock har ju tydligen gjort en riktigt fet målning vid Reningsverket.
Citera
2017-11-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Vet inte vilken sorts graff du gillar men om du rullar in på Uppsala centralstations området med upptåget söderifrån, så har du ju AHH Land där. Blev riktigt chockad när jag såg så mkt av ett o samma crew på samma ställe..

Ahh Town. Även en del aces 👍
Citera
2017-11-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltur
Ryk har kört en del runt ishallen och bmx-banan, Möbel kör en del tunnlar. Sett lite Rmy-taggar och nån throwup. Kopia och Siek har nyligen målat lite också, får hoppas att dom gör mer snart.

Deal har målat längs järnvägen och på en garagedörr mitt emot Frälsningsarmén men den buffades på ett par dagar.

Amos ser ut att va nån ny förmåga, samma med Blanks. Inga stora målningar av dom vad jag sett.

Shock har ju tydligen gjort en riktigt fet målning vid Reningsverket.

Ryk verkar mest fokusera på centrala tags, rmy tags har jag missat helt var hittar du det? många grabbar som gungar planket ganska intensivt! Jobbar i närheten så passerar ganska ofta, såg att yksie lagt några hollows. en ganska fet i busskuren vid ackis typ och en vid gröna fabriken i ulleråker! där la laban och nån annan 2 jävligt feta pieces för nån vecka sen, som fortfarande sitter!
Möbel la ju en dunder piece på skåpet andra sidan planen vid planket mot stan, han har ju några äldre på elcentraler här och var! Riktiga guldklimpar! Deal går det upp och ner med tycker jag, inte kvalitet utan hur mycket nytt man ser! Han verkar inte satsa på spots som får sitta kvar, kommer ihåg när hela centralen hade tags av honom! Sjukt fett och roligt men buffas ju på en kvart!
Rez ser man sällan på väggar men broke är och tallar på planket då och då!
amos sliter han också, det kommer med tiden!
Citera
2017-11-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
rmy tags har jag missat helt var hittar du det?

Sett några i stan annars längs vägen mot Gamla Uppsala och nära Heidan.
Citera
2017-11-08, 13:36
Medlem
Citat:
Sett några i stan annars längs vägen mot Gamla Uppsala och nära Heidan.

det förklarar saken, rör mig sällan ditåt! Var brukar du röra dig för att glutta graff?
Citera
2017-11-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
det förklarar saken, rör mig sällan ditåt! Var brukar du röra dig för att glutta graff?

Mest ishallarna i Gränby och planket så klart.
Citera
2017-11-09, 14:35
Medlem
Citat:
Mest ishallarna i Gränby och planket så klart.

hört en del gott om ishallarna men inte pallrat mig dit än! Planket är ju najs folk är dit nån gång i veckan iaf men lite trist med plank ändå, hade varit soft om det funnits nån betong vägg på nått halvrivet hus eller så man kunde få kladda på! Vet att det finns en del utanför stan men har man ingen bil är det ju kört! Vet att många skrivit om dammarna här tidigare men har du varit där? är det fortfarande en sjysst spot? Röbospåret ska dom ligga vid!
Citera
2017-11-15, 11:15
Medlem
Tycker dammarna känns överskattade. Inte jätteschysst höjd på betongen och målningarnars kvalitet försämras kraftigt med tiden. Kul att det bevaras där är i alla fall.
Citera
2017-11-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winningface
Tycker dammarna känns överskattade. Inte jätteschysst höjd på betongen och målningarnars kvalitet försämras kraftigt med tiden. Kul att det bevaras där är i alla fall.

var där häromdan! Det finns en damm som har ganska höga väggar, men den var fylld med vatten. Håller med om att väggarna kan kännas låga men inte såpass att man får ryggont! Väldigt mysigt att stå där och pilla, ingen som går förbi bryr sig och är det bra väder kan man ju hänga där hela dagen!
Mest gammalt där, hoppas fler tar sig dit och fyller på! Vattnet spolar ju bort det mesta!
Citera
2018-06-28, 07:04
Medlem
"Strax innan klockan 23 på onsdagskvällen fick polisen samtal om att två personer setts klottra på Österängens idrottsplats i Uppsala. En patrull anlände till platsen och kunde identifiera två misstänkta män i 30-årsåldern."

http://unt.se/nyheter/uppsala/klottrare-togs-i-uppsala-5017797.aspx (kanske betalvägg)

Vet nån vilka?
Citera
2018-07-04, 20:31
Bannlyst
Sitter mycket ”Hart” och ”Skur(k)” runt österängen..
Citera
2018-07-26, 01:21
Medlem
BIGZ och KSR har kört på i lite tunnlar i stan. Vad händer annars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in