2010-01-25, 19:52
Medlem
NoDreads avatar
På tal om ELC så såg jag att en ny pice kommit upp av MIXR och nån till...
Såg real fresh ut, sågs från buss nr 6 ut mot slavsta
Även Bazer (bLazer?!) hade gjort en som sågs från samma buss
Citera
2010-01-26, 11:19
Medlem
madafukkass avatar
bazer aka blazer aka basr src, det är samma kille som blev prat om innan i denna tråden som blev gol var han skulle bo, en annan i src som sa detta till mig, så då är det väl så antar jag
Citera
2010-01-31, 16:30
Medlem
Jimmyurines avatar
En bombare jag uppskattar ganska mycket är Ink.
Ser hans tags överallt på bussarna i uppsala, också sett throwups med snubben i Årsta och Sunnersta.
Han bombar ju iaf för REZ (Nån som har en aning om vad det betyder? Enligt en kompis ska det vara Reality Zone).

Nån som vet nåt mer om snubben?
Citera
2010-01-31, 16:52
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyurine
Ser hans tags överallt på bussarna i uppsala, också sett throwups med snubben i Årsta och Sunnersta.
Han bombar ju iaf för REZ (Nån som har en aning om vad det betyder? Enligt en kompis ska det vara Reality Zone).

Självpropps?
Har ALDRIG sett vare sig ink eller rez. Tycker ändå då att jag är bra på att minnas tags..
Citera
2010-01-31, 17:42
Medlem
NoDreads avatar
Citat:

Hahahahahahahahahaha jag har sett REZ ett par gånger på bussen. Stämplad toy från mitt håll... jävla självproppsare
Citera
2010-01-31, 17:55
Medlem
madafukkass avatar
har heller aldrig sätt nått av dessa tags, men kan ju medela att tagen ink är en mycket använd tag värden runt nått som väldigt många skriver och har skrivit genoim tiden men just denna ink runt årsta trakten och i bussar har jag aldrig sätt så tror de är som ovanstående säger
Citera
2010-01-31, 20:27
Medlem
Jimmyurines avatar
Varför skulle jag då fråga om nån visste mer om snubben?

Och ja jag håller med att han inte är så jävla skillsad men vadfan, jag ser inte så jävla mycket bra saker nuförtiden. Man ser nån rutten SRC tag på bussarna då och då och sen är det nog med det. Jag sa att snubben fick upp sina saker bra och det står jag vid.
Citera
2010-01-31, 20:39
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Varför skulle jag då fråga om nån visste mer om snubben?

Och ja jag håller med att han inte är så jävla skillsad men vadfan, jag ser inte så jävla mycket bra saker nuförtiden. Man ser nån rutten SRC tag på bussarna då och då och sen är det nog med det. Jag sa att snubben fick upp sina saker bra och det står jag vid.

Men se på dig själv. Du är ny på forumet, du har 2 posts, delvis denna och din fråga. Självprops!!!!
Citera
2010-01-31, 22:13
Medlem
madafukkass avatar
haha oj då en rutten src haha de roligaste ja hört på länge, du borde lyssna på graffti låten med stoopid stoodio, så får du förklaringen haha
går ut drar en tag kvaliten bad men du vet han va där haha
tror inte dom bryr sig hårt om vad nån tycker haha till och med deras musik är smutsigt
dom är stoopid deras grej, vet ej om alla dom står för det men en av dom gör det garanterat haha
jag tror vad han ovan mig säger självpropps, åt INK och re?? tror de är du, dina enda inlägg och du drar upp en helt okänd kille som du verkar va den enda som känner till finns många andra som drar bussarna ofta som synns, men denna ink verkar bara va du som sätt
men jag är inte här för att jiddra så lycka till med din karriär och självpropps
jag gör med reklam för folk men det är för att jag diggar deras grej och för att jag känner dom, eller så är det för att det är nån som är värd att disskuteras
men lycka till med allt
Citera
2010-01-31, 23:25
Medlem
NoDreads avatar
Rez blobbor är ju näst intill oläsliga, han som gjort dom kan inte ha varit intresserad av graff i mer än., en månad?
Föresten så är inte Bazer's grejjer absolut inte "ruttna"...
Senast redigerad av NoDread 2010-01-31 kl. 23:28.
Citera
2010-02-01, 07:25
Medlem
Argones avatar
Kan ingen droppa lite bilder ifrån stan? Inte rört mig i krokarna på ett halvår och vad jag hört jobbar ju buffen hårt så vill ju bli lite updaterad!
Citera
2010-02-01, 12:37
Medlem
madafukkass avatar
ja buffen låg på hårt där ett tag men verkar slutat nu under vintern, som jag sa innan tror inte dom kan buffa när det är för kallt och det verkar ju stämma, så passa på nu era klottrare klottra på hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in