Citat:
Ursprungligen postat av
cykeltur
Ryk har kört en del runt ishallen och bmx-banan, Möbel kör en del tunnlar. Sett lite Rmy-taggar och nån throwup. Kopia och Siek har nyligen målat lite också, får hoppas att dom gör mer snart.
Deal har målat längs järnvägen och på en garagedörr mitt emot Frälsningsarmén men den buffades på ett par dagar.
Amos ser ut att va nån ny förmåga, samma med Blanks. Inga stora målningar av dom vad jag sett.
Shock har ju tydligen gjort en riktigt fet målning vid Reningsverket.
Ryk verkar mest fokusera på centrala tags, rmy tags har jag missat helt var hittar du det? många grabbar som gungar planket ganska intensivt! Jobbar i närheten så passerar ganska ofta, såg att yksie lagt några hollows. en ganska fet i busskuren vid ackis typ och en vid gröna fabriken i ulleråker! där la laban och nån annan 2 jävligt feta pieces för nån vecka sen, som fortfarande sitter!
Möbel la ju en dunder piece på skåpet andra sidan planen vid planket mot stan, han har ju några äldre på elcentraler här och var! Riktiga guldklimpar! Deal går det upp och ner med tycker jag, inte kvalitet utan hur mycket nytt man ser! Han verkar inte satsa på spots som får sitta kvar, kommer ihåg när hela centralen hade tags av honom! Sjukt fett och roligt men buffas ju på en kvart!
Rez ser man sällan på väggar men broke är och tallar på planket då och då!
amos sliter han också, det kommer med tiden!