2014-03-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengaLeffe
Och nu yttrar du att TBU spittar för att OSK kört en Tag över en throwup. haha säger jag bara. Ännu mer anledning till att OSK borde hoppa in skallen på er/dom. Händer fan stup i kvarten att folk råkar spitta varandras tags osv under fyllan/ruset, och folk förstår det. tycker drf inte att det är en bra anledning spitta folk. Snarare riktigt jävla toyfasoner.
Håller med till 100%, bara pinsamt av TBU.
Citera
2014-03-19, 17:31
Medlem
MajorMajoness avatar
Asså kan REWO sluta lägga sina fjuttiga tags men en whiteboardpenna både vid rulltrappan på stationen och knivsta! blir arg när jag ser "New Times Roman" stil på metallen ovanför huvudet.
Citera
2014-03-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMajones
Asså kan REWO sluta lägga sina fjuttiga tags men en whiteboardpenna både vid rulltrappan på stationen och knivsta! blir arg när jag ser "New Times Roman" stil på metallen ovanför huvudet.
Haha Rewo. Trodde det stod Pewo först men insåg efter ett tag att det nog var ett R. Komiskt hur som helst då det redan finns en Sewo i Uppsala. Om det inte är denne som varierar sig lite då dvs. För övrigt kul att du tycker Rewo gör så fjuttiga saker. Såg att han hade gått lös med en kasse rollerfärg och extension på Flogsta låghus. Hahaha såg riktigt kul ut
Citera
2014-03-19, 20:49
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Haha Rewo. Trodde det stod Pewo först men insåg efter ett tag att det nog var ett R. Komiskt hur som helst då det redan finns en Sewo i Uppsala. Om det inte är denne som varierar sig lite då dvs. För övrigt kul att du tycker Rewo gör så fjuttiga saker. Såg att han hade gått lös med en kasse rollerfärg och extension på Flogsta låghus. Hahaha såg riktigt kul ut
Har sett att han kör hårt men gillar absolut inte hur han gör de, tycker att han kan lägga ner mer tid om han ska dra tags även om de är på fyllan.
Citera
2014-03-19, 22:55
Medlem
Måste bara säga här i tråden att shoutout till Grod One som har Uppsalas fetaste kråka just nu!
Citera
2014-03-19, 23:53
Medlem
Citat:
Har sett att han kör hårt men gillar absolut inte hur han gör de, tycker att han kan lägga ner mer tid om han ska dra tags även om de är på fyllan.

Nog finns det värre. Kolla bara t.e.x. Bot och Ras crew...
Såg förövrigt en Rewo på baksidan av lokalbussen igår.
Citera
2014-03-21, 23:07
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Måste bara säga här i tråden att shoutout till Grod One som har Uppsalas fetaste kråka just nu!
Det var de värsta jag hört på länge...
Citera
2014-03-22, 00:34
Medlem
BengaLeffes avatar
Citat:

Ja där fick man sig ett gott skratt så där till fredagsölen haha
Citera
2014-03-23, 00:13
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengaLeffe
Ja där fick man sig ett gott skratt så där till fredagsölen haha
Vet inte vem det är informera mig
Citera
2014-03-23, 11:29
Medlem
Citat:
Vet inte vem det är informera mig
Hur fan kan du inte veta vem kung Grod är?! Du kan ju aldrig ha varit i Uppsala. Absolut bäst stil och mest uppe har han nu. Allt från stilrena handstyles till avancerade roller-bombs på sjuka ställen. Rollertråg för att få jämn yta? "För toys" säger king Grod one och doppar rollern i hinken. Respektera hans hustle
Citera
2014-03-23, 12:10
Medlem
Apfelquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Det var de värsta jag hört på länge...
Slappna av, vad vet du om ironi. Btw vad fan e grod one för kråka egentliga haha.
Citera
2014-03-23, 19:13
Medlem
MajorMajoness avatar
Skulle vara kul om folk kunde börja posta bilder på olika ting såg en bot idag, värsta jag sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in