Och nu yttrar du att TBU spittar för att OSK kört en Tag över en throwup. haha säger jag bara. Ännu mer anledning till att OSK borde hoppa in skallen på er/dom. Händer fan stup i kvarten att folk råkar spitta varandras tags osv under fyllan/ruset, och folk förstår det. tycker drf inte att det är en bra anledning spitta folk. Snarare riktigt jävla toyfasoner.
Asså kan REWO sluta lägga sina fjuttiga tags men en whiteboardpenna både vid rulltrappan på stationen och knivsta! blir arg när jag ser "New Times Roman" stil på metallen ovanför huvudet.
Asså kan REWO sluta lägga sina fjuttiga tags men en whiteboardpenna både vid rulltrappan på stationen och knivsta! blir arg när jag ser "New Times Roman" stil på metallen ovanför huvudet.
Haha Rewo. Trodde det stod Pewo först men insåg efter ett tag att det nog var ett R. Komiskt hur som helst då det redan finns en Sewo i Uppsala. Om det inte är denne som varierar sig lite då dvs. För övrigt kul att du tycker Rewo gör så fjuttiga saker. Såg att han hade gått lös med en kasse rollerfärg och extension på Flogsta låghus. Hahaha såg riktigt kul ut
Haha Rewo. Trodde det stod Pewo först men insåg efter ett tag att det nog var ett R. Komiskt hur som helst då det redan finns en Sewo i Uppsala. Om det inte är denne som varierar sig lite då dvs. För övrigt kul att du tycker Rewo gör så fjuttiga saker. Såg att han hade gått lös med en kasse rollerfärg och extension på Flogsta låghus. Hahaha såg riktigt kul ut
Har sett att han kör hårt men gillar absolut inte hur han gör de, tycker att han kan lägga ner mer tid om han ska dra tags även om de är på fyllan.
Hur fan kan du inte veta vem kung Grod är?! Du kan ju aldrig ha varit i Uppsala. Absolut bäst stil och mest uppe har han nu. Allt från stilrena handstyles till avancerade roller-bombs på sjuka ställen. Rollertråg för att få jämn yta? "För toys" säger king Grod one och doppar rollern i hinken. Respektera hans hustle