2014-03-24, 17:38
Medlem
Först och främst vill jag ju förklara för de som är blinda eller förståndshandikappade här inne att en kråka utav OSK-gubbarna när de är fulla, höga och har brutit armarna så att de får skriva med fötterna ALLTID är snyggare än en jävla TBU tag eller en BOT "piece".

Bot's pieces får mig att vilja begå ritualsjälvmord i mitt kök och jag kan fan i mig hitta 17 pers på konsum på mindre än en timma som skulle vara mer begåvade. Med detta sagt, ifall du läser detta. Gå hem, rita lite, rita lite till, rita lite mer, rita mera, ut och klottra. Det kan säkert bli något roligt utav dig också.

TBU är ju riktiga pungjonglerare. Vet inte om det är en svinstukad knivstabo som har fått en plötslig haschpsykos och bestämt sig för att börja måla eller om det är ett gäng 12 åringar som inte har tillräckligt mycket respekt för scenen och tror att de har störst kuk i länet. Mitt råd till er är inte ens detsamma som till Bot. Mitt råd till er är att sluta klottra, för tillslut kommer det att kosta er dyrt att leka allan.

Rewo, lägg undan markal pennan förihelvete och investera i lite färg.

I övrigt (för att suga lite kukar så här i slutändan utav mitt inlägg), Shock är fet, AHH grabbarnas grejer är alltid en ögonsten och OSK's grejer är gulliga (på ett bra sätt).
Citera
2014-03-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Text .
Ptja det där var väl ganska spot on! Har du fått nån ordning på stilen själv då eller la du ner målandet?
Citera
2014-03-24, 22:39
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Först och främst vill jag ju förklara för de som är blinda eller förståndshandikappade här inne att en kråka utav OSK-gubbarna när de är fulla, höga och har brutit armarna så att de får skriva med fötterna ALLTID är snyggare än en jävla TBU tag eller en BOT "piece".

Bot's pieces får mig att vilja begå ritualsjälvmord i mitt kök och jag kan fan i mig hitta 17 pers på konsum på mindre än en timma som skulle vara mer begåvade. Med detta sagt, ifall du läser detta. Gå hem, rita lite, rita lite till, rita lite mer, rita mera, ut och klottra. Det kan säkert bli något roligt utav dig också.

TBU är ju riktiga pungjonglerare. Vet inte om det är en svinstukad knivstabo som har fått en plötslig haschpsykos och bestämt sig för att börja måla eller om det är ett gäng 12 åringar som inte har tillräckligt mycket respekt för scenen och tror att de har störst kuk i länet. Mitt råd till er är inte ens detsamma som till Bot. Mitt råd till er är att sluta klottra, för tillslut kommer det att kosta er dyrt att leka allan.

Rewo, lägg undan markal pennan förihelvete och investera i lite färg.

I övrigt (för att suga lite kukar så här i slutändan utav mitt inlägg), Shock är fet, AHH grabbarnas grejer är alltid en ögonsten och OSK's grejer är gulliga (på ett bra sätt).
Riktigt sant!

Gillar ju självklart dom som drar fetingarna så som aces, bakis osv även osk´s längs spåret mot sthlm är en rätt stor fin chrome. Men vettefan om REWO har härmat sewo känns ju som det om dom inte har nåfon connection . tror även att rewo är knivsta bo eftersom man följer han kaksmulor hela vägen från knivsta till stationen
Citera
2014-03-24, 22:40
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMajones
Riktigt sant!

Gillar ju självklart dom som drar fetingarna så som aces, bakis osv även osk´s längs spåret mot sthlm är en rätt stor fin chrome. Men vettefan om REWO har härmat sewo känns ju som det om dom inte har nåfon connection . tror även att rewo är knivsta bo eftersom man följer han kaksmulor hela vägen från knivsta till stationen
Vill även hylla BTBS som tillsammans med bakis även hittat ut till en elcentral mitt i skogen mellan knivsta och uppsala (längs spåret)
Citera
2014-03-24, 23:19
Medlem
Tjäjnare! Någon som testat att söka på google om tbu?? typ instragram kan man se mycket
Citera
2014-03-25, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Ptja det där var väl ganska spot on! Har du fått nån ordning på stilen själv då eller la du ner målandet?

För att inte outa mig själv eller andra som var inblandade så ska jag ta det lite kort.
En person blev haffad precis i slutändan utav väggmorden som kördes utav REZ.
En annan person sade hejdå och gick familjevägar.
Själv fick jag rejält mycket knas och mycket på axlarna.

Den som letar runt lite kan hitta saker gjorda under otrolig alkoholpåverkan, har inte själv varit på ställena och kollat efteråt och tänker inte göra heller.

Jag har mer stil och börjar väl bli ganska okej, men jag vidbehåller att det var roligare tidigare. REZ syntes överallt och gjorde inte en fluga förnär men gjorde alla förbannade för att ingen i crewet hade stil. Den gamla stilen påminner lite om den alkoholpåverkade som syns på stadens gator utav alla crews just nu, ingen stil, men syns gör den.

Har kört lite på andra sidan jordklotet också.

Med det sagt.

Jag har inget problem (bevisligen) med att folk inte har någon stil alls och målar tags över hela staden, då har jag mer problem med folk som gör 13443 färger legala väggar. Det jag däremot har problem med är när folk spittar och är respektlösa.

Back in the days så spittade REZ iallafall ingen. De som gav respekt eller sket i REZ blev helt utan problem och de som var respektlösa fick respektlöshet tillbaka, men inte mer än så. Vi visste vår plats och jag skulle bli glad om ungjävlarna som hittat biltemalacket i farsans garage lärde sig det också.
Citera
2014-03-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMajones
Riktigt sant!

Rewo, Sewo, Rewok.. Lite fantasi skulle inte skada.
Såg att han rollat en stor jäkla tag efter vägen vid Flogsta igår.
Kul att nån håller igång.
Citera
2014-03-25, 22:33
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Kollade in lite grejer idag.

Måste säga att det ser rätt trist ut med TBU över OSKs grejer.

Inte för att jag tycker att OSK är så feta.. men de är fan de enda som piecar där jag rör mig.
För mig som inte är en del av "scenen" så skiter jag i både tags och ev. beef. Men en nice piece kan göra min dag.

Var dessvärre längesen man såg nån burner i stan, men som sagt, OSKs krom med outlines är way bättre än nåt annat i tunnlarna i stan.
Citera
2014-03-25, 22:38
Medlem
MajorMajoness avatar
Tänkte att eftersom att denna tråd inte är spec relevant med vad som händer nu kanske någon borde skapa en ny som "scenen i Uppsala" vet att den här funkar bra men kan vara svårt att komma in i den
Citera
2014-03-26, 00:32
Medlem
FishHeads avatar
Det finns ingen scen i uppsala, inte värd namnet iaf. Väldigt tragiskt Ut och måla gott folk.. Sluta titta på tv och slösa tid. Och tbu borde skissa otroligt mycket innan dom går ut igen. Och rewo är ett konstigt val av tag när man bor i en stad med typ max 10 aktiva taggar och en av dom är sewo haha
Citera
2014-03-26, 00:39
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishHead
Det finns ingen scen i uppsala, inte värd namnet iaf. Väldigt tragiskt Ut och måla gott folk.. Sluta titta på tv och slösa tid. Och tbu borde skissa otroligt mycket innan dom går ut igen. Och rewo är ett konstigt val av tag när man bor i en stad med typ max 10 aktiva taggar och en av dom är sewo haha

Inte funnits nåt värt namnet sen SB körde krom på weirda spots och burners i tunnlarna och fames
Citera
2014-03-26, 08:31
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Inte funnits nåt värt namnet sen SB körde krom på weirda spots och burners i tunnlarna och fames
Okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in