Citat:
Ursprungligen postat av
Patchat
Ptja det där var väl ganska spot on! Har du fått nån ordning på stilen själv då eller la du ner målandet?
För att inte outa mig själv eller andra som var inblandade så ska jag ta det lite kort.
En person blev haffad precis i slutändan utav väggmorden som kördes utav REZ.
En annan person sade hejdå och gick familjevägar.
Själv fick jag rejält mycket knas och mycket på axlarna.
Den som letar runt lite kan hitta saker gjorda under otrolig alkoholpåverkan, har inte själv varit på ställena och kollat efteråt och tänker inte göra heller.
Jag har mer stil och börjar väl bli ganska okej, men jag vidbehåller att det var roligare tidigare. REZ syntes överallt och gjorde inte en fluga förnär men gjorde alla förbannade för att ingen i crewet hade stil. Den gamla stilen påminner lite om den alkoholpåverkade som syns på stadens gator utav alla crews just nu, ingen stil, men syns gör den.
Har kört lite på andra sidan jordklotet också.
Med det sagt.
Jag har inget problem (bevisligen) med att folk inte har någon stil alls och målar tags över hela staden, då har jag mer problem med folk som gör 13443 färger legala väggar. Det jag däremot har problem med är när folk spittar och är respektlösa.
Back in the days så spittade REZ iallafall ingen. De som gav respekt eller sket i REZ blev helt utan problem och de som var respektlösa fick respektlöshet tillbaka, men inte mer än så. Vi visste vår plats och jag skulle bli glad om ungjävlarna som hittat biltemalacket i farsans garage lärde sig det också.