2007-05-17, 02:22
Medlem
drakflygares avatar
Kpte 4st sdana idag fr 150kr. Jag vet att det r en dampmedecin och allt, men den var faktiskt skn. Tog tv st fr 4 timmar sedan, och jag mr fortfarande riktigt bra

Tnkte bara kolla med er eftersom ven min kran undrade. Vad r normalpriset fr dessa?

EDIT: Sedan vill jag grna veta hur mnga mg av detta som r rekommenderat? Hur mycket ska man absolut hgst ta? Hur lng halveringstid r det? P lkemedelsverkets hemsida stod det att man inte ska ta mer n 60mg om dagen
Citera
2007-05-17, 11:44
Medlem
drakflygares avatar
http://www.webmd.com/drugs/drug-6374...l&pagenumber=2

P den dr sidan s kan ni se att det r RItalin. Kan ingen vara lite snll och bara tala om vad jag borde betala fr 20st av dessa? Tnk nu p att det r 40mg i varje
Citera
2007-05-17, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
http://www.webmd.com/drugs/drug-6374...l&pagenumber=2

P den dr sidan s kan ni se att det r RItalin. Kan ingen vara lite snll och bara tala om vad jag borde betala fr 20st av dessa? Tnk nu p att det r 40mg i varje

1 kapsel p 40 mg..kanske typ.. 40 kronor? nnting snt.
20 stycken, 700-800 spnn?

Beror p hur det ska anvndas. r det fr lttare vardagsboost s ..om man tnker att man tar 3 utspritt ver boostardagarna rcker 20 kapslar skert till 5-6 dar - uppn liknande vardagsboost m tjack i 5-6 dar skulle vl krva en 2-3 g fr 700-800 spnn s jag tycker det r rimligt
Citera
2007-05-17, 23:22
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
1 kapsel p 40 mg..kanske typ.. 40 kronor? nnting snt.
20 stycken, 700-800 spnn?

Beror p hur det ska anvndas. r det fr lttare vardagsboost s ..om man tnker att man tar 3 utspritt ver boostardagarna rcker 20 kapslar skert till 5-6 dar - uppn liknande vardagsboost m tjack i 5-6 dar skulle vl krva en 2-3 g fr 700-800 spnn s jag tycker det r rimligt

haha.. JAg skulle aldrig i hela mitt liv betala s mycket fr dem. S roliga r de inte. De gr ju bara s att man blir pigg. Sedan igr har jag tagit 3st nu, och nu r det bara en kvar som jag och en kompis ska dela p.

Ngon som vet hur man ska gra nr man delar? Fr nr man svljer med kapsel r det ju meningen att de ska smlta sakta fr att ge smdoser hela tiden, men om man bara tar ur pulvret inuti s lr vl ruset komma ganska snabbt. R det farligt fr hjrtat?

Ocks undrar jag ocks hur den hr fungerar med alkohol? r det farligt? Om inte, r det sknt d, eller blir man bara trtt?
Citera
2007-05-18, 01:41
Medlem
drakflygares avatar
http://a876.g.akamai.net/7/876/1448/...e/NOV03720.jpg

Kan man dela dessa tabletter i tv delar och sedan bara ta en halva? Kan man ta dessa nasalt, och ger det bttre effekt d?

EDIT: Jag och en polare delade p sista vi hade nu. Vi ppnade bara och hllde ut allting. Det var som sm sm kulor, och inte ngot pulver precis. Som tur r s har vi en sn hr sak man pressar kryddor med. Det tog inte mer n en minut s var allting pressat och uppdelat i linor. Knns ingenting just nu faktiskt, men det har jag ju ifrsej aldrig tyckt att Ritalin gr direkt. Man blir bara pigg
Citera
2007-05-21, 21:53
Medlem
drakflygares avatar
IDag fick jag faktiskt ett riktigt bra pris p dessa grejjer..

Fick 30st 20mg och 7st 40mg fr 500kr.. Vad sger ni om det d?

Kan ngon bara tala om vad som r det ddliga dosen p Ritalin?
Citera
2009-11-13, 15:59
Medlem
jag kpte 20 st fr 200:- hehe fr in nytt hela tiden till riktigt bra pris
Citera
2009-11-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
IDag fick jag faktiskt ett riktigt bra pris p dessa grejjer..

Fick 30st 20mg och 7st 40mg fr 500kr.. Vad sger ni om det d?

Kan ngon bara tala om vad som r det ddliga dosen p Ritalin?

r ingen expert men du behver nog slnga i dig en hel del innan du dr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in