2008-03-20, 00:19
Medlem
EssKungs avatar
Läste bara första sidan, lyssnade inte på låten, men det räckte för att se att du inte kommer slå igenom. Du har helt enkelt för stort självförtroende, de på första sidan som sa något negativt om låten sågade du direkt och sa att låten var skitbra.

Du måste lära dig att ta till dig av vad andra säger! Då menar jag inte att du ska lyssna till dem på punkt och pricka och bara skita i allt, utan kom istället med något nytt och se vad folk tycker om det.
2008-03-20, 09:13
Medlem
moderatswings avatar
Hur många låtar innehåller denna tråd?
Orkar inte bläddra igenom.
2008-03-20, 09:57
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Jag gillar Daft Punk som gärna ser att sina fans laddar ner deras musik, detsamma gäller mig. Jag behöver inte bli rik, det här är min livsstil.

Din musik? Sa du inte att du skämtade?
2008-03-25, 09:00
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Hur många låtar innehåller denna tråd?
Orkar inte bläddra igenom.

Två, tror jag. Båda var precis lika... bra.
Nej, det är fortfarande inte ett skämt.
2008-03-27, 02:09
Medlem
moderatswings avatar
Vafan?
Har du bytt ut techno-remixen?
Det var en ny remix denna gång jag tankade.
2008-03-27, 02:21
Bannlyst
Om du pratat med mång ainom Sveriges hip-hop elit varför ens fråga oss vanliga?

Efter att ha läst mer och mer i tråden så börjar jag tro att detta kan vara troll..
Annars är det sjukt konstigt om du ber folk att säga vad de tycker för att sedan avfärda dem som "swartling-wanabees" när de är ärliga. Stranieri.

Edit: tillägg.
Senast redigerad av RedGinger 2008-03-27 kl. 02:31.
2008-03-27, 23:13
Medlem
Har nu framkommit att någon "stulit" min låt, remixat om den och förhoppningsvis försöka göra sig känd. Helt jävla otroligt..!
2008-03-27, 23:16
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Har nu framkommit att någon "stulit" min låt, remixat om den och förhoppningsvis försöka göra sig känd. Helt jävla otroligt..!
Kan ju inte bli annat än bättre än d du gjort
2008-03-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Kan ju inte bli annat än bättre än d du gjort

Har du ens hört den?
2008-03-28, 00:14
Medlem
Erpatjoffs avatar
Jag måste ärligt hålla med resten av herrarna och damerna som tidigare skrivit i den här tråden, det var skit.
2008-03-28, 00:32
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Har du ens hört den?
räknas d som att ha lyssnat om man hörde 30 sekunder sen resten av låten satt och asgarvade?
2008-03-28, 00:37
Medlem
Ska man skratta eller gråta? Revolutionerande var väl lite att ta i gubben, grymt uttjatat beat och din röst var inte mycket att hänga i granen. Jag har länge var med i gemet så jag vet vad som gäller, du håller inte mer än för några 12 åriga flickor som gillar beatet, om ens det, sorry men du borde tänka på att byta ut dina drömmar mot något mer realistiskt. Var texten ens en sida? Min lillebror fixar en sida smörsång på några minuter, det här håller inte.

edit: du får mer än gärna hänvisa till den inre kärnan inom scenen så kan jag höra efter om dem ens hört ditt namn. Skicka ett PM om du inte vill skriva här annars får du en mytomanstämpel i pannan.
Senast redigerad av pucca 2008-03-28 kl. 00:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in