Läste bara första sidan, lyssnade inte på låten, men det räckte för att se att du inte kommer slå igenom. Du har helt enkelt för stort självförtroende, de på första sidan som sa något negativt om låten sågade du direkt och sa att låten var skitbra.
Du måste lära dig att ta till dig av vad andra säger! Då menar jag inte att du ska lyssna till dem på punkt och pricka och bara skita i allt, utan kom istället med något nytt och se vad folk tycker om det.
Om du pratat med mång ainom Sveriges hip-hop elit varför ens fråga oss vanliga?
Efter att ha läst mer och mer i tråden så börjar jag tro att detta kan vara troll..
Annars är det sjukt konstigt om du ber folk att säga vad de tycker för att sedan avfärda dem som "swartling-wanabees" när de är ärliga. Stranieri.
Edit: tillägg.
Senast redigerad av RedGinger 2008-03-27 kl. 02:31.
Ska man skratta eller gråta? Revolutionerande var väl lite att ta i gubben, grymt uttjatat beat och din röst var inte mycket att hänga i granen. Jag har länge var med i gemet så jag vet vad som gäller, du håller inte mer än för några 12 åriga flickor som gillar beatet, om ens det, sorry men du borde tänka på att byta ut dina drömmar mot något mer realistiskt. Var texten ens en sida? Min lillebror fixar en sida smörsång på några minuter, det här håller inte.
edit: du får mer än gärna hänvisa till den inre kärnan inom scenen så kan jag höra efter om dem ens hört ditt namn. Skicka ett PM om du inte vill skriva här annars får du en mytomanstämpel i pannan.
Senast redigerad av pucca 2008-03-28 kl. 00:39.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!