• 1
  • 2
2007-05-16, 21:51
Medlem
2500s avatar
Ja jag vill höra vilka lagliga droger ni tycker är bäst vid olika tillfällen.
Anledningen är pissprov en lång tid framöver så jag vill höra alla era tips.
Hälsovådliga saker går också bra om det är lätt att beställa

Jag kan börja

Party/krogen med vanligt folk
Efedrin+ alkohol eller MdPv låga doser+ alkohol

Party med drog liberaler
Roligaste jag provat där har varit MdpV

Hallicunogen
Morning glory (dxm i sällsynta fall)

Softa
Spice, blå lotus

arbete/plugg
efedrin+koffein

Kärlek
Ingen aning faktiskt

Sömn
Spice igen eller poppers
Citera
2007-05-16, 21:58
Medlem
Himmler!s avatar
Varken efedrin eller poppers är väl lagliga? Vet inte hur det är med poppers men efedrin är väl dopingsklassat eller något liknande.
Citera
2007-05-16, 22:06
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Varken efedrin eller poppers är väl lagliga? Vet inte hur det är med poppers men efedrin är väl dopingsklassat eller något liknande.
Men man får ändå använda efedrin helt lagligt, så länge du inte säljer det här i sverige eller ska tävla.
Citera
2007-05-16, 22:15
Medlem
MDPV

Men det verkar stört omöjligt att få tag på. Jag vet inte hur många mejl jag dragit iväg de senaste veckorna.
Citera
2007-05-16, 22:19
Medlem
Himmler!s avatar
Poppers går över på ungefär en halvminut. Efedrin är betydligt sämre än amfetamin men ger ofta likadana om inte värre bieffekter. Så om du måsta ta något så ta tjack istället. Chansen att åka dit på det är ändå i princip obefintlig om du sköter det hyffsat snyggt.
Citera
2007-05-16, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
MDPV

Men det verkar stört omöjligt att få tag på. Jag vet inte hur många mejl jag dragit iväg de senaste veckorna.

Är det den nya smartdrogen?

OnT: För er som skriver att efedrin är olagligt kanske trådskaparen menar att det var lagligt när han testade, det var nämligen inte så längesen det illegaliserades.
Citera
2007-05-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderio
Är det den nya smartdrogen?

OnT: För er som skriver att efedrin är olagligt kanske trådskaparen menar att det var lagligt när han testade, det var nämligen inte så längesen det illegaliserades.

Den är inte jätteny. Kom -05 tror jag. Men den är så sjukt beroendeframkallande att den får amfetamin och ecstasy att framstå som sockervadd. Jag och halva Bluelight sitter på nålar och är nästan beredda att betala för information. Så illa är det med denna busunge till drog. Och ni som testat vet ju. Bara 5 mg till. Bara för att städningen går fortare. Bara 5 mg innan jag går till tvättstugan. Bara 5 mg...
Citera
2007-05-16, 22:48
Medlem
djflexs avatar
Jag slår ett slag för DXM. Verkligen en härlig dissociativ, åtminsone under själva trippen.
Citera
2007-05-16, 22:48
Medlem
West-ens avatar
Tror du har missat något, LSA ger knappt några hallucinationer, här ska det faktiskt vara:
Hallicunogen
N-Ethyl-2C-B
Citera
2007-05-16, 22:56
Medlem
Himmler!s avatar
Alkohol har väldigt många bieffekter men jag måste ändå påstå att det är den bästa lagliga drogen så länge du inte letar efter något du kan ta högst en gång varannan månad eller mer.
Citera
2007-05-16, 23:01
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Tror du har missat något, LSA ger knappt några hallucinationer, här ska det faktiskt vara:
Hallicunogen
N-Ethyl-2C-B

LSA dHCL fungerar däremot precis lika bra som LSD, förutom en aning mer bodyload.

Håller med dig på n-etyl-2C-B, även om DXM är grymt psykedeliskt och speciellt.
Citera
2007-05-16, 23:35
Bannlyst
Mr. trådskapare tror du att du är bättre en oss andra när du knarkar på lagliga "droger" ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in