2007-05-16, 20:46
Bannlyst
Finns det en italiensk shop i Göteborg? Börjar sakna min parmaskinka, och efter några år i det förlovade landet så har jag flyttat hem.

Tack på förhand.
Citera
2007-05-16, 21:55
Medlem
Dollfaces avatar
Det ligger en affär ungefär vid 7:an ölhall och nån teaffär, kommer dock inte ihåg vad den heter. Vet inte heller om de har just parmaskinka men de har massa annat smaskigt Italienskt i denna affär så det är ju inte omöjligt.
Citera
2007-05-16, 22:03
Medlem
strlngs avatar
Övre Husargatan har en delikatessbutik, om du kommer nere från Vasagatan ligger den på höger sida

Aldardo vid Kungstorget har också italienska delikatesser, precis på hörnet mot Saluhallen
Citera
2007-05-16, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dollface
Det ligger en affär ungefär vid 7:an ölhall och nån teaffär, kommer dock inte ihåg vad den heter. Vet inte heller om de har just parmaskinka men de har massa annat smaskigt Italienskt i denna affär så det är ju inte omöjligt.

7:ans ölhall? Vart ligger det?

Citat:
Ursprungligen postat av strlng
Övre Husargatan har en delikatessbutik, om du kommer nere från Vasagatan ligger den på höger sida

Aldardo vid Kungstorget har också italienska delikatesser, precis på hörnet mot Saluhallen

Tackar! Nu gäller det bara att hitta butikerna.
Citera
2007-05-16, 22:53
Medlem
Dollfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strlng

JA! Det är den affären jag menar!
Citera
2007-05-17, 10:08
Medlem
mongrels avatar
Kan intyga att Aldardo har bra mat
Annars lär det väl inte vara så svårt att hitta exempelvis parmaskinka av hög kvalitet på saluhallen?
Citera
2007-05-18, 11:25
Medlem
I saluhallen lär du hitta Parmaskinka likaså hos Aldardo som ligger brevid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in