• 1
  • 2
2007-05-16, 10:01
Medlem
erikbes avatar
http://www.ingbritt.com/blandat/barnskriver.html

Citat:
I höst kommer en fantastiskt efterlängtad bok - Barn skriver till komiker. Jäpp, efter de stora succéerna med Barn skriver till Gud är det dags igen. Ingbritt kan som enda webbsida presentera ELVA smakprov ur den mycket omfångsrika och insiktsfulla boken. Håll till godo.
Citera
2007-05-16, 10:15
Medlem
Är inte detta fejk rakt igenom? Svårt att peka på något specifikt, men jag får den känslan.

Citat:
Ursprungligen postat av Åsa, 10
Hej, Thomas.

Varför ser du ut som en snopp? Och varför låter du som en brunstig get?

I skolan får vi lära oss att prata rent. Du kan få sitta bredvid mig, min kompis brukar ändå skolka.

Pratar TIOÅRINGAR verkligen om brunstiga getter och att skolka? Skolkar tioåringar överhuvudtaget? Nä, det luktar fejk lång väg.
Citera
2007-05-16, 10:22
Medlem
requiem1s avatar
Känns ganska fejk med alla uppenbara felstavningar och överdrivet dumma kommentarer som inte ens en unge skulle klämma ur sig. kasst
Citera
2007-05-16, 10:24
Medlem
spatrics avatar
Håller med föregående talare.. fejk fejk fejk

glasklart
Citera
2007-05-16, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spatric
Håller med föregående talare.. fejk fejk fejk

glasklart

Särskilt om man tittar på sidan i övrigt. Det är nog inte ens meningen att man ska tro på det. Det är bara ett tråkigt skämt från ingbritt.com.

Å andra sidan kom Regina Lunds diktsamling på riktigt, så helt säker ska man inte vara.
Citera
2007-05-16, 11:14
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Särskilt om man tittar på sidan i övrigt. Det är nog inte ens meningen att man ska tro på det. Det är bara ett tråkigt skämt från ingbritt.com.

Å andra sidan kom Regina Lunds diktsamling på riktigt, så helt säker ska man inte vara.

Tittade inte på resten av sidan, men fick också intrycket av att det var ett dåligt skämt ala yttermera
Citera
2007-05-16, 11:39
Medlem
Dr.Zoidbergs avatar
Första ordet jag såg , Brunstig get.

Inte fan vet en unge var det är , Så har vi den där Glenn från götet.
Ptfff.
Citera
2007-05-16, 12:17
Medlem
erikbes avatar
Klart som fan att det är fejk. Vad trodde ni? Skulle kanske länkat till startsidan ingbritt.com så hade ni fattat
Citera
2007-05-16, 12:33
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Klart som fan att det är fejk. Vad trodde ni? Skulle kanske länkat till startsidan ingbritt.com så hade ni fattat

Vi trodde att det var fejk. Jättetråkig sida btw
Citera
2007-05-16, 12:49
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Är inte detta fejk rakt igenom? Svårt att peka på något specifikt, men jag får den känslan.

Pratar TIOÅRINGAR verkligen om brunstiga getter och att skolka? Skolkar tioåringar överhuvudtaget? Nä, det luktar fejk lång väg.

NO SHIT!

Sen har ni rätt i att det inte var roligt.
Citera
2007-05-16, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
NO SHIT!

Sen har ni rätt i att det inte var roligt.

Hade iofs varit kul om man visste att det var riktiga barn. Men ja. vilket barn orkar\vet hur man- skickar ett brev till en komiker?
Citera
2007-05-16, 13:16
Medlem
Vrövhåls avatar
Nej det var inte speciellt roligt, humor måste vara mer träffsäker än så för att lyckas, eller åtminstone något mer subtil.
Att basha komiker när man själv är totalt humorlös är gay.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in